Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)
Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?
Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.
Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)
* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)
* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)
* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))
Siispä - miksi ihmeessä?
Kommentit (95)
Mä tiedän kaksikin naista jotka hankkiutuivat tahallaan raskaaksi randomille baaripanolle. Toinen ei tiedä kuka lapsen isä on, toinen pakottaa isää maksamaan elarit.
Toki ehkäisy on kummankin vastuulla, mutta tollanen järjestelmällinen paneskelu tahallaan raskauden toivossa on helvetin sairasta.
Jos sinä saat haluta seksiä ilman kumia, niin saa myös nainenkin. Miksi sen ehkäisyn olisi oltava naisen vastuulla?
Ihminen on erehtyväinen olento. Täälläkin palstalla moni paasaa miten ei ikinä antaisi ilman kumia. Minäkin olin yksi heistä, omasta mielestä viisas ja fiksu, kolmeakymppiä lähestyvä nainen, joka on aikaisemmin harrastanut seksiä vain parisuhteessa.
Sitten eräänä iltana tapasin baarissa puolitutun miehen, josta olin kiinnostunut. Päädyttiin lähtemään asunnolleni ja menimme sänkyyn. Kondomi olisi ollut lompakossa, mutta jostakin käsittämättömästä syystä se jäi yksinkertaisesti käyttämättä, vaikka kumpikin tiesi ettei niin olisi saanut käydä. Jotenkin se tilanteen huuma ja halu vain vei niin mennessään, että aivot jäivät totaalisesti narikkaan.
Seuraava päivänä hipsin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyn ja koko seuraava viikko meni armottomassa morkkiksessa. Tiesin miehen olevan vähän hulttion maineessa, niin oli lopulta jo oman mielenrauhankin takia hakeuduttava tautitesteihin, jotka onneksi osoittautuivat puhtaiksi.
Kyseisen miehen kanssa olen mennyt sänkyyn myöhemminkin ihan selvinpäin, kumin kanssa tottakai. Kummallekaan ei tullut mieleenkään ehdottaa ilman. Joskus alkoholia nauttineena arvostelukyky vain alenee eikä tule mietittyä nykyhetkeä pidemmälle. Tuskinpa kellään mitkään lapsen hankkimiset on mielessä, kyse on vain puhtaasta ajattelemattomuudesta.
Naisilla valmiina jo tauti jonka haluaa tartuttaa toiseen tahallaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:02"]
Kaveri kävi polkemassa jotain baarista iskettyä horoa pari kertaa, aina ilman kumia. Aika kului ja yhtenä päivänä sitten tuli ilmoitus, että on saanut pojan ja lähetti oikein kuvankin. Kaveri ihan sokissa että mitäs nyt. On se kumma kun aikuinen mies ei tiedä miten niitä lapsia tehdään. :)
[/quote]
Minunkin kaveri teki samaa, hoito tuli raskaaksi ja kaveri alkoi kiukutella ettei halua olla osallisena koko jupakassa. Raskaus meni sitten kesken alkuviikoilla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:23"]Mä tiedän kaksikin naista jotka hankkiutuivat tahallaan raskaaksi randomille baaripanolle. Toinen ei tiedä kuka lapsen isä on, toinen pakottaa isää maksamaan elarit.
Toki ehkäisy on kummankin vastuulla, mutta tollanen järjestelmällinen paneskelu tahallaan raskauden toivossa on helvetin sairasta.
[/quote]
Miten muuten niitä lapsia voi tehdä kuin paneskelemalla järjestelmällisesti ilman ehkäisyä raskauden toivossa? Onko jotenkin vähemmän sairasta paneskella ilman raskauden toivetta ja sit itkeä vahinkoa ja sitä miten pakotetaan maksamaan elarit?
Olen 23v mies, ei kauheasti kokemusta vielä naisrintamalla.
Laivalla tanssilattialla tapasin n 40v naisen. Blondi, varakkaan oloinen ja näköinen (kallis rannekello kädessä, koruja yn). Aikaa kului jutustellessa, lopulta nainen veti mut perässään hyttiin.
Suudeltiin, veti multa housut pois. Sit otti pikkuhousunsa ja tuli mun päälle ohjas peniksen sisään ja alkoi paneen.
Ilman kumia!!
Menin siinä tilanteessa ihan lukkoon etten osannu sanoo enkä tehdä mitään. Se ratsasti niin kauan että laukesin sisään.
Sit hetki huilattiin ja daami sanoi et kivaa oli mut sun täytyy varmaan mennä, hyttikaveri voi tulla koska vaan.
Lähdin sit pois, rupes morkkis painamaan kun ei ollut kondomia. Muutenkin, oliko naisella jotain taka-ajatuksia vai halusiko vaan pelkkää seksiä. Mene ja tiedä. Tuon jälkeen käyttäny kiltisti kortsua, en halua mitää harmeja.
Kaipa se järki jää välillä kotiin itse kullakin. Jälkeenpäin sitten pelottaa ja kaduttaa. Oisko jotenkin inhimillistä, puolin ja toisin. Ei silti mitenkään kannatettavaa.
Onneksi fantasioidessa ei tarvi kumeja sun muuta...! :)
En ikinä edes harrastais yhen yön juttuja, hyi
Ne haluaa paneutua paksuksi että saa sitte sulta elarit.
Joo toi seisokin lerpahtaminen kumin kanssa harmittaa naisiakin.
Tyhmyys, kova känni, vastuuttomuus.
Ota huomioon, että jos sinä saat painaa ilman kumia, niin ovat kaikki muutkin.
Joitain ei taudit ilmeisesti paina.
Vierailija kirjoitti:
Laivalla tanssilattialla tapasin n 40v naisen. Blondi, varakkaan oloinen ja näköinen (kallis rannekello kädessä, koruja yn). Aikaa kului jutustellessa, lopulta nainen veti mut perässään hyttiin.
Suudeltiin, veti multa housut pois. Sit otti pikkuhousunsa ja tuli mun päälle ohjas peniksen sisään ja alkoi paneen.
Ilman kumia!!
Menin siinä tilanteessa ihan lukkoon etten osannu sanoo enkä tehdä mitään. Se ratsasti niin kauan että laukesin sisään.
Sit hetki huilattiin ja daami sanoi et kivaa oli mut sun täytyy varmaan mennä, hyttikaveri voi tulla koska vaan.
Lähdin sit pois, rupes morkkis painamaan kun ei ollut kondomia. Muutenkin, oliko naisella jotain taka-ajatuksia vai halusiko vaan pelkkää seksiä. Mene ja tiedä. Tuon jälkeen käyttäny kiltisti kortsua, en halua mitää harmeja.
Mä uskon sua. En osaa tänä päivänäkään vielä nelikymppisenä selittää mitä tapahtui. Mutta 19-vuotiaana silja europan tanssibaarista kävi sama ilmiö. Yhtäkkiä hytissä vain istuu jokin puuma, jonka nimestä tai iästä mulla ei ollu mitään käryä. Olisikos ollut neljänkympin ympärillä juuri. Mutta se oli oikeasti todella _LUMOAVA_ daami. Se osasi sanoa juuri joka sanan niin oikein, että teininä havahdun vain siihen, että mun kulli soutaa daamin sisällä ilman minkäänsortin ehkäisyä. Se ei ottanu edes vaatteita yläosasta kokonaan pois päältä. Enkä mäkään, mulla oli paita päällä ja farkut/kalsarit silleen, että vain pylly oli esillä. Se vain supatti mun korvaan kuinka kaunis poika olen, komea miehenalku. Tunnen, että sen sormi hieroo mun pyllyreikää, joka silloin teininä oli ihan exit only. Yllätyin kuinka hyvältä se tuntui. Sitten korvaan kuiskausta, hyvä poika, anna tulla vain. Ja maailman lumoavin hymy. Mulla oli tuossa vaiheessa pää täysin tyhjää huminaa ja havahdun hetken päästä siihen, että nainen painaa mua pyllystä lujaa itteään vasten ja mun kulli sylkee mällit naisen sisälle. Tunne oli vielä, että sitä tuli ja paljon, kuin olis kussu sen naisen sisään. Tän jälkeen hiukset sekasin ihmettelen vain henkeä haukkoen, että mitä vittua just tapahtui. Nainen vain hymyilee, antaa pusun poskelle, sanoo kiitti. Laittaa ne vähät poistuneet vaatteensa päällensä ja lähti pois. Tuo ei kestäny puolta tuntia lämppääminen ja varsinainen akti varmasti kolmea minuuttia pitempään.
Eiköhän niitä syitä ole monia.
Meillä vaimoa ei kiinnosta pettäminen vaan sperma, kova himo olisi saada vieraiden miesten lastit sisäänsä.
Kumilla tai ilman ei tunnu niin erilaiselta naiselle että sillä on oikeasti merkitystä. Miettisin kyllä kahdesti keitä muita sillä samalla vaolla on kuokkinut ja mitä niille on tatissaan kasvanut. Meinaan et varmasti ole ainoa joka saa paljaalla - ties minkä yllärin..
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumia!!
Jouduit hyväksikäytön uhriksi sanon minä. Mikä syyttely siitä olisikaan täällä syntynyt, jos sukupuolet tapauksessasi olisivat olleet toisinpäin.
M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumia!!
Lähdin sit pois, rupes morkkis painamaan kun ei ollut kondomia. Muutenkin, oliko naisella jotain taka-ajatuksia vai halusiko vaan pelkkää seksiä. Mene ja tiedä. Tuon jälkeen käyttäny kiltisti kortsua, en halua mitää harmeja.Jouduit hyväksikäytön uhriksi sanon minä. Mikä syyttely siitä olisikaan täällä syntynyt, jos sukupuolet tapauksessasi olisivat olleet toisinpäin.
M57
Miehet harvemmin tuollaisesta kokemuksesta alkavat valittamaan. Päinvastoin, tuo on juuri sitä minkä perään nuoret kollit kuolaavat ja kerskailevat vaan kavereille kokemuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumia!!
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:02"]
Kaveri kävi polkemassa jotain baarista iskettyä horoa pari kertaa, aina ilman kumia. Aika kului ja yhtenä päivänä sitten tuli ilmoitus, että on saanut pojan ja lähetti oikein kuvankin. Kaveri ihan sokissa että mitäs nyt. On se kumma kun aikuinen mies ei tiedä miten niitä lapsia tehdään. :)
[/quote]
Ai horoa polkemassa... Miksikäs sitä sun kaveria sitten kutsutaan? Kunnon mieheksi?
Ällöttää tapa miten naisista puhutaan täällä.