Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Vierailija
10.04.2015 |

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?

Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):

* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka haluais lapsen jonkun rändom baaripanon kanssa? Ei voi niin oksettavaa naista olla olemassa.

Vierailija
42/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset? Miehet sitä eivät halua monestikaan. Tämä on oma kokemukseni. Siki kondomit ovat aina mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:07"]Se on vain sata kertaa parempaa paljaalla kuin kumilla. Toki täysin vieraiden kanssa tulee kumia käytettyä mutta sitten kun hiukankin tunnetaan sellaiset pois vain. Ja se tunne kun spermat lentävät sisälle ei voita mikään ja varsinkin kun tulee toisia kieroksia niin vanhat mällit tuovat upean liukkauden.
[/quote]

Ja ettei kukaan erehdy luulemaan, että joku on näin hölmö oikeasti: Käykää siellä testeissä ennen kuin tiputatte ne kortsut pois. Ei se klamydia tai tippuri yhteisillä kahvikupeilla pois lähde.

Vierailija
44/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä nautintoa, paska puhetta, meidän suhteessa (pitkä) on aina ollut ehkäisynä kondomi eikä se todellakaan ole vähentänyt mun eikä miehen nautintoa (mies on kertonu tän valehtelematta, itse halunnut tän ehkäisymuodon)

Vierailija
45/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että antaa paljaalla, kun hakee romanttista suhdetta???

Vierailija
46/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:11"]Kuka muka haluais lapsen jonkun rändom baaripanon kanssa? Ei voi niin oksettavaa naista olla olemassa.
[/quote]

Joku, joka ei halua miestä elämäänsä? Itse ainakin koen yksinhuoltajuuden random nettipanon (baareissa en käy) lapselle todella paljon paremmaksi vaihtoehdoksi kuin lapsen saamisen sen tyyppisten miesten kanssa, joita mulla on mahdollisuus saada parisuhteeseen. Kun mietin aiempia suhteitani, niin oon vaan kiitollinen että missään niistä en tullut raskaaksi, huhhuh. Toki jos ovella on jonossa kunnon miehiä sormuksia tarjoamassa, voi olla vaikea sisäistää, että joillain ei oo varaa valita.

Vierailija
47/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:10"]

Haluaa vauvan. Enkä mä ainakaan mitään tauteja ole saanut, tosin miehetkin on olleet sitä tasoa, että tuskin saaneet keltään muulta. Elareiden perässä tuskin kukaan on, minimielarithan tossa tilanteessa vaan saa ja ne on lapsesta koituvissa kuluissa ja tulonmenetyksissä ihan pisara meressä.

[/quote]

Eli luultavasti käyttäneet maksullisia...

Vierailija
48/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:17"]

Ai että antaa paljaalla, kun hakee romanttista suhdetta???

[/quote]

Ainakin Av-yhärien epätoivoisuuden tuntien en yhtään ihmettelisi, jos joku näinkin toimisi.

Vierailija
49/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä harrastaisi kun suhteessa seksiä ilman kortsua. Mutta seksi ilman kortsua tuntuu paljon paremmalta. Oonko muka ainoa nainen joka ajattelee näin?:D

Vierailija
50/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittää tartuntaa tahallaan hepatiitti c tai hiv tai jokin muu =D

Vierailija
51/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:25"]

Itse en ikinä harrastaisi kun suhteessa seksiä ilman kortsua. Mutta seksi ilman kortsua tuntuu paljon paremmalta. Oonko muka ainoa nainen joka ajattelee näin?:D

[/quote]

Et tietenkään ole ainoa nainen tai mieskään, joka ajattelee näin ja siinä olen täysin samaa mieltä, että ei ikinä ilman kondomia tilapäis-suhteissa. Siis kuka haluaa mahdollisia tauteja tai lapsia tuntemattoman miehen kanssa?

Vierailija
52/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et usko kumin vaikuttavan naisen nautintoon? Mä en tiedä mistä se johtuu mutta mulla se hankaa aivan hemmetisti! Vaikka kostun ihan normaalisti niin kipu on ihan sietämätön.

Vierailija
53/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut että teen niin sit kun haluan lapsen :) saa elarit kaupanpälle ;)

Vierailija
54/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on baarista tullut mukaan ja alkanut ennen seksiä varoittelemaan että pitää käyttää kortsua koska ei ole pillereitä. Silloin sanon aina että valitettavasti mulla ei ole nyt kortsua ja että lupaan vetää kyllä pois, vaikka kortsuja on kaappi täynnä. Koskaan en ole vetänyt pois, enkä vedä.

Tuommoisella naisella ei voi olla seksitauteja koska hän on käyttänyt aina sitä ennen kortsua. Jos nainen sanoo että hänellä on pillerit, niin sitten kortsu ehdottomasti käyttöön koska sellainen nainen jakaa vastuuttomasti itseään muille.

Vierailija
55/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 06:25"]on baarista tullut mukaan ja alkanut ennen seksiä varoittelemaan että pitää käyttää kortsua koska ei ole pillereitä. Silloin sanon aina että valitettavasti mulla ei ole nyt kortsua ja että lupaan vetää kyllä pois, vaikka kortsuja on kaappi täynnä. Koskaan en ole vetänyt pois, enkä vedä.

Tuommoisella naisella ei voi olla seksitauteja koska hän on käyttänyt aina sitä ennen kortsua. Jos nainen sanoo että hänellä on pillerit, niin sitten kortsu ehdottomasti käyttöön koska sellainen nainen jakaa vastuuttomasti itseään muille.
[/quote]

Haluatko isäksi?

Vierailija
56/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:55"]Mä olen ajatellut että teen niin sit kun haluan lapsen :) saa elarit kaupanpälle ;)
[/quote]

Ja HIV:n ;)

Vierailija
57/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 06:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 06:25"]on baarista tullut mukaan ja alkanut ennen seksiä varoittelemaan että pitää käyttää kortsua koska ei ole pillereitä. Silloin sanon aina että valitettavasti mulla ei ole nyt kortsua ja että lupaan vetää kyllä pois, vaikka kortsuja on kaappi täynnä. Koskaan en ole vetänyt pois, enkä vedä. Tuommoisella naisella ei voi olla seksitauteja koska hän on käyttänyt aina sitä ennen kortsua. Jos nainen sanoo että hänellä on pillerit, niin sitten kortsu ehdottomasti käyttöön koska sellainen nainen jakaa vastuuttomasti itseään muille. [/quote] Haluatko isäksi?

[/quote] Ei ollut tarkoitus alkaa iskää leikkimään

Vierailija
58/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 06:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 06:25"]on baarista tullut mukaan ja alkanut ennen seksiä varoittelemaan että pitää käyttää kortsua koska ei ole pillereitä. Silloin sanon aina että valitettavasti mulla ei ole nyt kortsua ja että lupaan vetää kyllä pois, vaikka kortsuja on kaappi täynnä. Koskaan en ole vetänyt pois, enkä vedä. Tuommoisella naisella ei voi olla seksitauteja koska hän on käyttänyt aina sitä ennen kortsua. Jos nainen sanoo että hänellä on pillerit, niin sitten kortsu ehdottomasti käyttöön koska sellainen nainen jakaa vastuuttomasti itseään muille. [/quote] Haluatko isäksi?

[/quote] Ei ollut tarkoitus alkaa iskää leikkimään
[/quote]

Sun logiikka ei toimi. Kyllä ne taudit liikkuu muuallakin kuin yhden yön jutuissa. Ja lisäksi aina kun lasket roinat sisälle, on riskinä raskaus ja sitä kautta elarien maksu.

Vierailija
59/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi polkemassa jotain baarista iskettyä horoa pari kertaa, aina ilman kumia. Aika kului ja yhtenä päivänä sitten tuli ilmoitus, että on saanut pojan ja lähetti oikein kuvankin. Kaveri ihan sokissa että mitäs nyt. On se kumma kun aikuinen mies ei tiedä miten niitä lapsia tehdään. :)

Vierailija
60/95 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:38"]Levittää tartuntaa tahallaan hepatiitti c tai hiv tai jokin muu =D
[/quote]

Ei oikein c-hepatiitti tartu yhdynnässä, ehkä jollain muutaman prosentin todennäköisyydellä tosi harvoissa tilanteissa. Se on veriteitse tarttuva sairaus, ei sukupuolitauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä