Onko teillä muilla autistinaisilla kokemus että ärsytätte neurotyypillisiä miehiä?
En ole huomannut että ärsyttäisin mitään muuta ihmisryhmää yhtä paljon. Ehkä heillä on naisiin yleisesti kohdistuvia odotuksia joita en pysty täyttämään.
Kommentit (28)
Olen huomannut. Vaikken kysyisi, kuin tietä/reittiä esim. Homeperseensuolle, niin vastaus on yleensä töykeä. Tai sitten aletaan selittämään, että mulla on tyttö-/naisystävä.. Nou hätä, en aio iskeä 😁 Haluan vain ja ainoastaan päästä esim. sinne Homeperseensuolle.
Mun sisko joskus sanoi että mieheni katsoo häntä ihan tosi kyllästyneenä aina :D Mielestäni heissä on kyllä paljon samaa.
Itse oken huomannut että ärsytän enemmän neurotyypillisiä naisia. Kaverit lähinnä toisia burgerinaisia tai sit miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse oken huomannut että ärsytän enemmän neurotyypillisiä naisia. Kaverit lähinnä toisia burgerinaisia tai sit miehiä.
*olen
Vierailija kirjoitti:
Joo, intellektuellinen dominanssi emaskuloi miehen.
Autistit eivät ole sen älykkäämpiä kuin taviksetkaan, mutta ainahan sitä voi selittää asioita itselleen parhain päin.
Ärsytän sellaisia miehiä jotka ovat tottuneet naisilta ihaileviin reaktioihin. Esimerkiksi minuun ei tee vaikutusta mikään leveily, machoilu ja pelimiehen elkeet. Enemmän taidan ärsyttää kuitenkin naisia. En kai osaa jotain koodia tms.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että ei ole tyypilliset naisaivot.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Vaikken kysyisi, kuin tietä/reittiä esim. Homeperseensuolle, niin vastaus on yleensä töykeä. Tai sitten aletaan selittämään, että mulla on tyttö-/naisystävä.. Nou hätä, en aio iskeä 😁 Haluan vain ja ainoastaan päästä esim. sinne Homeperseensuolle.
eikö sulla ole puhelimessa karttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistit eivät ole sen älykkäämpiä kuin taviksetkaan, mutta ainahan sitä voi selittää asioita itselleen parhain päin.
rasittavia ne ainakin ovat
Pikemminkin päinvastoin. Usein miehet tulevat tarjoamaan apua ihan pyytämättä. Saattaa johtua siitä, että minulla on isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut naisia enemmän ympärillä joten on mahdollista että olen vain oppinut naisten väliset sosiaaliset säännöt paremmin. En ole hyvä niissäkään mutta ainakin vältyn pahimmilta yhteentörmäyksiltä.
Just toistenpäin, naisia ärsytän mut miehet kohtelee ihan ok.
Heh, kyllä. En ole oikeasti autisti, ei diagnoosia, mutta olen kyllä niin samasta muotista kuin autismi-diagnoosin saanut poikani. Joten ajattelen kyllä itsekin olevani kirjolla...
Luulen ärsyttäväni siksi, etten osaa olla mielin kielin, en esim naura typerille jutuille jos ne ei oikeasti ole hauskoja. Olen aika vakavailmeinen, en osaa (viitsi) feikata ystävällisyyttä, mutta en kyllä myöskään ilkeile selän takana. Olen mitä olen.
Sivuutan tosi usein vinot huomautukset kun en vaan viitsi edes pysähtyä niihin. Sosiaalisesti taitava pysähtyisi ja sanoisi niihin jotain, mutta minä vaan laitan ne "noted" merkinnällä jonnekin sivuun mielestäni. Pysyn asiassa.. olen ehkä tylsä?
Mutta suurimpana ärsytyksen aiheena on varmasti tuo etten ole "naistenaurattajien" mieleen, kun en jaksa mukahauskoille jutuille mukanauraa.
Ärsytän narsistisia miehiä rehellisyydelläni.
Autisteja on erilaisia. Jotkut autistinaiset kuulemma tulee paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa koska ovat niin suoria ja konkreettisia. Toisaalta tunnen yhden (epäillyn) autistin, jonka kanssa on ihan mahdoton puhua koska hän koko ajan pyytää ettei puhuisi päälle, siis normaalissa keskustelussa. Veikkaan johtuvan siitä, että ylikuormittuu sosiaalisista ärsykkeitä kovin helposti. Keskustelu hänen kanssaan on kuitenkin niin jäykkää ja vaivaannuttavaa, etten yhtään ihmettele ihmisten välttelevän häntä.
Autistit ärsyttävät aina normaaleja. Koska kävelevän koneen seurassa tuntevan ihmisen on vaikea elää.
Vierailija kirjoitti:
Autistit ärsyttävät aina normaaleja. Koska kävelevän koneen seurassa tuntevan ihmisen on vaikea elää.
😂