Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni aikoo ottaa kolmannen rokotteen?

Vierailija
26.12.2021 |

Peukku ylös, jos ottaa. Ja peukku alas, jos ei.

Itse en aio tähän hullun myllyyn enää lähteä. Vuoden päästä ollaan muuten jo seitsemättä suunnittelemassa

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut ensimmäistäkään..

Terv Jannu H

Vierailija
42/123 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista on, että kolmatta kertaa rupean viikkotolkulla kärsimään niitä rokotuksen oireita

Sain jo kolmannen, kuten miehenikin.

Vierailija
44/123 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kolmatta, neljättä enkä sitä viidettä. Kaksi riitti aiheuttamaan rokotehaitan.

Vierailija
45/123 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin ensimmäisen, mutta toista en ole uskaltanut. Syy tähän kuukautisten pois jääminen. Aikaisemmin säännölliset kuukautiset ja nyt niitä ei ole ollut kohta puoleen vuoteen. Hedelmöityshoidoissa oltu noin kolme vuotta. Nyt tauolla koronarokotteen vuoksi. Masentaa.

Nää on kyl hurjia. Muitakin vastaavia kuullu. Tsemppiä.

Vierailija
46/123 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa uusi rokote otetaan kolmen kuukauden välein.

Vierailija
47/123 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketkä ei ota rokotetta sivuoireiden takia, niin kuinkas he kestävät mahdollisen koronatartunnan oireet?

Ne kuitenkin voi olla ihan tuurilla millaiset tahansa.

Vierailija
48/123 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset jotka ottaa lampaana kaikki piikit niin pitävät yllä tätä blandemiaa. Teitä on kustu linssiin ja kovasti. Otitteko sikapiikin myös?

Tarkoitatko blandemialla mitä? Pandemiaa?

Vierailija
49/123 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni.

Vierailija
50/123 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset jotka ottaa lampaana kaikki piikit niin pitävät yllä tätä blandemiaa. Teitä on kustu linssiin ja kovasti. Otitteko sikapiikin myös?

Tarkoitatko blandemialla mitä? Pandemiaa?

Ei kun lampaan pataa, lampaadaa mitä se nyt oli.

Vierailija
51/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Sannalta ja kristalta käsky vaan käy, niin lampaat juoksee

Ennen lammas kuin letkuissa makaava pässi.

Vierailija
52/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketkä ei ota rokotetta sivuoireiden takia, niin kuinkas he kestävät mahdollisen koronatartunnan oireet?

Ne kuitenkin voi olla ihan tuurilla millaiset tahansa.

Eiväthän he usko koronaan, koska Elina Hytönen sanoi niin.

Vierailija
53/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin kolmannen ennen joulua, otan neljännenkin joka toivottavasti on täsmärokote omikronia vastaan, sen jälkeen uskoakseni rokotustahti harvenee yhteen vuodessa eli samaan kuin influenssarokotteissa (ja onnistuu samalla käynnillä).

Mihin tuo uskomuksesi perustuu?

Alunperin rokotteita piti olla 1 + 1 tehosterokote, joiden piti pelastaa koko maailma. Kävikin toisinpäin. Nyt vuoden sisään osa jo ottanut 3 rokotetta, miksi se tahti siitä harvenisi kun vasta alkuun on päästy; uusia variantteja syntyy kokoajan kun viruksen on muunnuttava rokotteiden tieltä ja vastahan yksi uusi rokote on markkinoille laitettukin.

Alkuperäiseen kysymykseen; en ota kolmatta. Kaksi otin vastoin tahtoani ja nyt olo tuntuu pelkästään huijatulta

"Alunperin rokotteita piti olla 1 + 1 tehosterokote, joiden piti pelastaa koko maailma. Kävikin toisinpäin"

Tiede korjaa itseään sitä mukaa kun uutta tietoa tulee. Follaritiede on ja pysyy muuttumattomana.

Vierailija
54/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaksi rokotetta, mutta kolmannen olisin ottanut vain, jos se olisi tullut pakolliseksi passin takia. (Ilmeisesti jossain vaiheessa oli puhetta, että passi on voimassa 9 kk tokasta rokotteesta.) Nyt sain kuitenkin koronan ja kävin sen takia virallisessa testissä, että saan ainakin puolivuotta lisäaikaa passiin. Toivottavasti kesään mennessä epidemia olisi laantunut ja yleisiä rajoituksia / rokotteita muille kuin riskiryhmille ja  muille halukkaille ei enää olisi (eli siis rokotukset esim. influenssarokotustyyliin, jota en itse ole ottanut kuin kerran). 

Korona on mulla perusflunssa, ehkä yleiseen oloon hiukan vähemmän vaikuttava. Olen normipainoinen, vähän alle 40v nainen ja syön joka päivä 100 mg D-vitamiinia, ei sairauksia. 

Vierailija
55/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen ottamassa. Tuntuu kyllä vähän turhalta, kun se ei edes tehoa tämänhetkiseen virukseen, mutta pakko, että pääsee reissuun. Voi olla, ettei kevätlomalla vielä viitsi lähteä, mutta kesällä viimeistään.

Vierailija
56/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Sannalta ja kristalta käsky vaan käy, niin lampaat juoksee

Ketäs te rokotekriittiset lampaat seuraatte?

Vierailija
57/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu jo 4.1. Sekä minä että mies.

Poika saa ylihuomenna.

Vierailija
58/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita kaunistellaan eikä sanota suoraan. Muistatteko kesän 2020 kun muut huusivat koronan olevan ohi, mutta vain Kiuru puhui suvantovaiheesta. Kiuru puhui totta.

Ja muistatteko, miten 2 rokoteannosta piti riittää ja siinä se. Kuitenkin samalla jossain vilahteli tieto, että Suomi on tilannut kaikille 2 tehosteannosta vuosiksi 2022 ja 2023.

Vierailija
59/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään rokotetta en tule ottamaan. Riski kuukautisten ja hormonien sekoittumiseen on liian suuri, jotka olen viimein saanut liki tasapainoon. Omikronin sairastin jo todennäköisesti ennen joulua. Oli lievempi kuin perusflunssa.

N25

Vierailija
60/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo kolmanen.