Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahatelkaa että ennen ihmisiä kidutettiin sellaisellakin asialla kuin Tenavatähdet!

Vierailija
27.08.2026 |

Täytyy todella sanoa, että nykyään on kaikesta huolimatta asiat paremmin. Ei Tenavatähtiä, Ei Tuttu juttua tai etenkään Marso Juurströmin BUMTSIBUMIA!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot tykkäsi.

Vierailija
2/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin X-sukupolveen kuuluvana tykkäsin niistä kaikista. Iloinen sangviinikko olen.

Vierailija
4/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot tykkäsi.

Mummot epäilemättä haluaisi sen takaisin telkkariin.

Vierailija
5/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli ihan hirveä ohjelma. Kuten melkein kaikki TV:n musiikkiohjelmat aikoinaan. Eniten pelotti tietysti että vanhemmat saisi idean lähettää minut sinne.

Vierailija
6/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että vielä ahatella pitäisi. 

Vierailija
7/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot tykkäsi.

Sen ajan mummot olivat 1910- ja 1920-luvulla syntyneitä. He olivat kokeneet sotia, mutta selvinneet niistä. Ikävistä kokemuksista huolimatta he olivat useimmiten iloisia ihmisiä.

Vierailija
8/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli hieno ohjelma. Itse olin ujo lapsi ja ihailin niiden tenavatähtien rohkeutta esiintyä telkkarissa.

Vierailija
9/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot tykkäsi.

Sen ajan mummot olivat 1910- ja 1920-luvulla syntyneitä. He olivat kokeneet sotia, mutta selvinneet niistä. Ikävistä kokemuksista huolimatta he olivat useimmiten iloisia ihmisiä.

Tykkäsivät kiduttaa muuta kuuntelemalla täysillä rääkyviä, epävireisiä kakaroita. 

Vierailija
10/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin X-sukupolveen kuuluvana tykkäsin niistä kaikista. Iloinen sangviinikko olen.

Ja mikä se joku italiainen ällösuloinen lasten lauluohjelmakin oli? Mummot - ja äitini - pitivät kovin, 

Olihan se joku Timo Turpeinen tms. kieltämättä aika topakka pikkupoika laulamaan. Itse ihastuin tietty pieneen Jonna Tervomaahan jo lapsena - tämä oli toki Syksyn sävelessä. Biisi oli ärsyttävä lasten lallatus, mutta Jonna vei syämmein- upea nainen vieläkin.

Vierailija
11/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot tykkäsi.

Tenavatähti oli hirveän suosittu ohjelma tuolloin. Voit ihan itse googlailla omalla pienellä laitteellasi sen katsojalukuja.

Vierailija
12/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katsonut koskaan, ei mitään muistikuvaa mitä tekivät. Viisuraati tai mikäs se treffiohjelma herra x ja 3 neitoa tai toisinpäin on päinvastoin jotenkin muistissa. 

Vierailija
13/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Hanna Ekolan haluan unohtaa. 

Vierailija
14/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se italialainen oli Lapset laulavat lapsille. Tykkäsin siitäkin🥰

Vierailija
15/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot tykkäsi.

Tenavatähti oli hirveän suosittu ohjelma tuolloin. Voit ihan itse googlailla omalla pienellä laitteellasi sen katsojalukuja.

Ensimmäinen pöytäkoneella palstailemassa mummo tuli paikalle 😆👏

Joo, hienosti laskettu. Olin mummo silloin ja mummo nyt, eli ihan saatanan vanha varmaan. Mutta sä et osaa googlata. Ei se mitään. Soita mummollesi ja pyydä häntä googlaamaan.

Vierailija
16/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tuli niin vähän telkkarista ohjelmaa, että ikaikki seurasivat. Itsekin tykkäsin. 
Joskus aikaisemmin tuli vastaava ohjelma Italiasta, ”Lapset laulavat lapsille”, katsoin aina yhtä järkyttyneenä kun sikäläiset lapset ilmehtivät, tanssivat tai eläytyivät kappaleeseen.

Olin kuorossa ja siellä seisottiin ihan paikallaan eikä ilmekään värähtänyt. Enkä ikimaailmassa olisi laulanut yksin mikrofoniin, vieläpä hymyillen!

Vierailija
17/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo nyt parempi kuin joku Voice of Finland tai Idols ja mitä näitä nyt on

Vierailija
18/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu kuin Huoris tekee näitä avauksia? Häntä ei kiinnosta omanikäistensä jutut, vaan Tenavatähti, tädit, mummot ja näiden alapään haju. Ei tokikaan ihme, että oman ikäistä seuraa ei löydy.

Vierailija
19/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri seurusteli useamman vuoden toiseksi tuleen tenavatähden kanssa. Kyseinen tyttöhän oli tosi symppis jo Tenavatähti-ohjelmassa, oikeassa elämässä vieläkin hauskempi/mukavampi/sympaattisempi.

Ohjelma oli tosi kiva, itse olin hiukan alle 20-v siihen aikaan. Minä katsoin, pienemmät sisarukset katsoivat, vanhempani katsoivat, mummoni katsoi. Kyllä se oli parempi kuin nykyajan musiikkikykyohjelmat, joissa ollaan ihan liian tosissaan eikä siellä etsitä ketään lahjakasta symppistä, vaan lahjakkaiden joukosta sitä kaikkein eniten treenannutta ja mahdollisimman virheetöntä.

Makunsa kullakin.

Vierailija
20/49 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Hanna Ekolan haluan unohtaa. 

NEVER! Villihevoset ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä