En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Se että joku hikoilee kuin sika tai vuotaa eritteitä pitkin poikin ei todella tarkoita että kaikki 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä selällään nukkuminen. Siinä alapää painautuu helposti lakanaa vasten.
Mitä? :D En tiedä olenko jotenkin epämuodostunut, mutta ainakaan minun alapää ei ole selässä.
Ihminen kääntyilee yön aikana monesti nukkuessaan, jos on normaalissa kunnossa, ja pystyy nukkumaan ihan missä asennossa vaan. Ja kun nouset sängystä, niin minä ainakin nousen ensin istumaan, ja siinä asennossa kyllä alapäästä saattaa jotakin pientä tihkua, jos on kova pissahätäkin aamusella tai yölläkin herätessä veskireissulle, mutta joo, saattaahan sitä olla peppuunkin jäänyt jotain huonosti pyyhkimisen jälkeistä pientä ruskeeta, joka siinä sitten istumaan noustessaan sängyllä lakanaan ryykkää... Siksi kattos on ne pikkarit ja pikkuhousunsuojatkin melko monellakin aikuisella naisella, vaikka ei mitään valumaoireiluja aiheuttavia sairauksia olisikaan.
Voi pyyhkiä kunnolla ja ite kyllä käyn myös ihan suihkussa ennen nukkumaanmenoa 😅
Nukun alasti painopeitto päällä, mutta olen siihen tehnyt reiän, että jos tulee aaamuerektio ei tule tukala olo peiton alla. Olen sinkku, joten ei haittaa vaikka aamulla masto pystyssä. Suhdenaisille se olisi liian noloa.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä tyttösenä ennen kouluikääni ja jonkun aikaa kansakouluikäisenäkin nukuin yöllä pitkähelmainen yöpuku päälläni ja ilman alkkareita. Sittemin aloin pitämään alkkareita myös yölläkin. Nakuna en ole oppinut nukkumaan tähän ikääni mennessä vieläkään vaan mulla pitää olla jonkinlainen yöasuste päälläni ja pikkuhousut.
Kyllähän se nyt on vaan niin, että kun ihminen erittää nukkuessaan sitä sun tätä ajoittain enempi tai vähempi, niin totuushan on, että yöasu suojaa niitä patjoja ja lakanoita likaantumatta, koska tuskin kellään on niin paksua aluslakanaa allaan, että sen läpi ei mene hiki, joka kellastuttaa aluslakanaa ja sen alla olevaa petauspatjaa tai peitepatjaa. Sitä paitsi jos tulisi yöllä äkkilähtö vaikkapa tulipalon takia, niin ala siinä sitten alasti nukkuessasi etsimään vaatteita savun keskellä päällesi, kun muutenkin on ihminen taatusti paniikissa tuonlaisessa vaiheessa kuin tulipalon sattuessa.
Muuten olisihan se noloa, jos saisi vaikkapa nukkuessasi sydänkohtauksen tai muun äkkikuoleman aiheuttavan kohtauksen ja olisit löydettäessä kuolleena alasti sängyssäsi. Kaikilla kun ei ole sitä nukkumakaveria siinä vieressä, joka havaitsisi sinun olevan kuollut tai tajuton, ja joka ehtisi ehkä sun päällesi ennen ensiapuhenkilökunnan paikalle tuloaan laittaa jotain riepua päällesi.
Ja kyllä minusta itsestäni olisi työläämpää vaihtaa ja pestä pyykkikoneessa niitä lakanoita ja petaria viikoittain tai useamminkin kuin yöasuani.
Ja en kyllä haluaisi nukkua senkään takia alasti, että heräisin toljottamaan keskellä yötä sängyn vieressä seisovaan murtovarkaaseen tai tirkistelijä Timoon Pohjanmaalta.:D
En voinut kuin nauraa lukiessani tuota vuodatusta erilaisista kauhukuvista jos nukkuu alasti.
Apua, nukkuessaan tulee sydänkohtaus, äkkikuolema tai tajuttomuus ja
Suurin murhe ja häpeä ko. ihmiselle kun joku löytää sitten hänet kuolleena tai tajuttomana alasti.
Tai kun talossa on murtovaras tai tirkistelijä niin suurin murhe asiassa on asujan alaston keho.
Kuolleena on aivan sama, tajuttomana jos joku löytää tai tulee ambulanssi nin eivät reagoi alastomuuteen mitenkään. Lakana päälle ja suojaksi kummassakin. Jos henkeä vielä on niin tärkeintä on kärrätä mahdollisimman nopeasti sairaalaan. Kuolleena ei mitään kiirettä mihinkään, alastomana synnytään, samoin voidaan myös kuolla.
Murtovarkaan tai tirkistelijän tiiratessa vieressä silloin on muitakin murheita kun oma kroppa.
Jo on huolet ihmisillä. Ja saunakansaa vielä muka olemme.
Hohhoijaa, olet varmaan rattoisa kumppani.
Mulla olis karvanen perse, joten jos sinä hyvä av-mamma olet lemmikki-ihmisiä voisin tulla nakuna rapsutettavaksi. Muistakin muistoista sänkyyn voidaan sopia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis karvanen perse, joten jos sinä hyvä av-mamma olet lemmikki-ihmisiä voisin tulla nakuna rapsutettavaksi. Muistakin muistoista sänkyyn voidaan sopia.
Olen lemmikkiallerginen, ei onnistu N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni nukutaan yöpuvut päällä.....Alushousut ovat myös minulla ja miehelläni on bokserit. Kesähelteilläkin meillä on pelkkä ohut T-paituli molemmilla ja tietenkin alushousut.
Sitä paitsi näin talvella, vaikka kodissamme onkin hyvä lämmitysjärjestelmä, niin minusta on lämpöisempää nukkua yöpaituli päälläni.Ei ei ei, miehellä "paituli"... mä yritän visioida tän... tai pikemminkin en todellakaan halua.
Siis paituli on yks maailman ällöttävimmistä sanoista, ja mielleyhtymä mikä siitä tulee, sellanen hiutunut, virttynyt roikkuva rääsy.
Tää keskustelu on yhtä absurdi kun tuo sana paituli 😅 voikkuli moikku masuasukki ja mitä helvettiä näitä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenä tyttösenä ennen kouluikääni ja jonkun aikaa kansakouluikäisenäkin nukuin yöllä pitkähelmainen yöpuku päälläni ja ilman alkkareita. Sittemin aloin pitämään alkkareita myös yölläkin. Nakuna en ole oppinut nukkumaan tähän ikääni mennessä vieläkään vaan mulla pitää olla jonkinlainen yöasuste päälläni ja pikkuhousut.
Kyllähän se nyt on vaan niin, että kun ihminen erittää nukkuessaan sitä sun tätä ajoittain enempi tai vähempi, niin totuushan on, että yöasu suojaa niitä patjoja ja lakanoita likaantumatta, koska tuskin kellään on niin paksua aluslakanaa allaan, että sen läpi ei mene hiki, joka kellastuttaa aluslakanaa ja sen alla olevaa petauspatjaa tai peitepatjaa. Sitä paitsi jos tulisi yöllä äkkilähtö vaikkapa tulipalon takia, niin ala siinä sitten alasti nukkuessasi etsimään vaatteita savun keskellä päällesi, kun muutenkin on ihminen taatusti paniikissa tuonlaisessa vaiheessa kuin tulipalon sattuessa.
Muuten olisihan se noloa, jos saisi vaikkapa nukkuessasi sydänkohtauksen tai muun äkkikuoleman aiheuttavan kohtauksen ja olisit löydettäessä kuolleena alasti sängyssäsi. Kaikilla kun ei ole sitä nukkumakaveria siinä vieressä, joka havaitsisi sinun olevan kuollut tai tajuton, ja joka ehtisi ehkä sun päällesi ennen ensiapuhenkilökunnan paikalle tuloaan laittaa jotain riepua päällesi.
Ja kyllä minusta itsestäni olisi työläämpää vaihtaa ja pestä pyykkikoneessa niitä lakanoita ja petaria viikoittain tai useamminkin kuin yöasuani.
Ja en kyllä haluaisi nukkua senkään takia alasti, että heräisin toljottamaan keskellä yötä sängyn vieressä seisovaan murtovarkaaseen tai tirkistelijä Timoon Pohjanmaalta.:D
Itse en ajattele nukkumaanmennessä kuolemaani, tai miten noloa olisi kuolla jollain tapaa, tai tietyissä vaatteissa, tai ilman vaatteita. En myöskään ajattele murtovarkaita, tai tulipaloa, ja varaudu kaikkeen tällaiseen nukkumaanmennessäni. Huvinsa kullakin, ei sillä.
Mitä jos satut kuolemaan kun olet sonnalla vessanpöntöllä? Oletko jo keksinyt miten voit välttyä sen aiheuttamalta nolostumiselta?
Niin ja miten noloa onkaan jos sattuu nukkuessaan kuolemaan kun usein silloin tulee pissat ja kakat sinne sänkyyn. Sietämättömän noloa ketakaikkiaan. Ei auta kuin olla kuolematta yöllä, tai oikeastaan koskaan. Kakat ym. tulee joka tapauksessa oli missä oli.
Suukin usein jää rumasti jää auki ja mitä muuta epäesteettistä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkukaa nakupellet mun puolestani omissa sängyissänne alasti, mutta mun sänkyyni ei tule minkäänlainen mies edes viereeni nukkumaan perse paljaana ja piereskelemään "kaasuleijojakaan" nukkuessaan minua kohti peppu kylkiasennossa uinuessaan.
Ja minun parivuoteessani ei istuskella ylös noustuaan paljaalla perseellä vasten puhtaan valkoista lakanaa, vaikka pyllyn silmä olisi kuinka hyvin tahansa putsailtu suihkussa tai kylvyssä iltasella ennen nukkumaan menoaan.
Alasti ollaan sängyssä vain aktin aikana ja pienen hetken sen jälkeen, ja sitten pesulle kumpikin ja takaisin sänkyyn nukkumisen merkeissä ja pöksyt jaloissa vähintään kummallakin. Itse laitan yöpaidan lisäksi.
Juuri näin. Huh - sivistys palaa.
Kuten herrasväen oppaissa mainitaan hyvin selkeästi kuun pimeänpuolen ns. unetonta paljasta silmää ei ole missään tilanteessa syytä painaa useiden kymmenien kilojen voimalla suoraan petivaatteita vasten. Se on vähintäänkin vulgääria. Ja paljastuu aina ennenpitkää ennenkuin asiaa ehditä huolia pois päiväjärjestyksestä.
Kerrassaan mitä moukkia yhteisömme ylläpitääkään! Tästä olisi nostettava käskykirjeen asia. Ja tulen puoltamaan kaikkia tällaisia aloitteita jotka tiedoksi saatetaan.
Ne sun herrasväen oppaas ovat jostain niiltä ajoilta, jolloin edes paremmalla väellä ei ollut mitään bidee-suihkuja käytössä ja kaikki ihmiset peseytyivät tyyliin kerran kuukaudessa. Silloinkin niin, että koko perhe kylpee samassa kylpyvedessä. Unimyssytkin on alunperin ollut täiden välttämiseksi, tosin kyllähän niillä vähän kylmyyttäkin pyrittiin karkottamaan. Molemmat huonolla menestyksellä. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ajattele nukkumaanmennessä kuolemaani, tai miten noloa olisi kuolla jollain tapaa, tai tietyissä vaatteissa, tai ilman vaatteita. En myöskään ajattele murtovarkaita, tai tulipaloa, ja varaudu kaikkeen tällaiseen nukkumaanmennessäni. Huvinsa kullakin, ei sillä.
Mitä jos satut kuolemaan kun olet sonnalla vessanpöntöllä? Oletko jo keksinyt miten voit välttyä sen aiheuttamalta nolostumiselta?
Niin ja miten noloa onkaan jos sattuu nukkuessaan kuolemaan kun usein silloin tulee pissat ja kakat sinne sänkyyn. Sietämättömän noloa ketakaikkiaan. Ei auta kuin olla kuolematta yöllä, tai oikeastaan koskaan. Kakat ym. tulee joka tapauksessa oli missä oli.
Huh, miten noloa! Tulee limaa ja kakkaa ja pahimmassa tapauksessa on menkatkin silloin kun kuolee! Ja voi sitä hien määrää! Ihan hirveetä! Nyt se yöpuku päälle niin kuin olisi jo! Ja iso vaippa alkkareihin!
Vierailija kirjoitti:
Jos alasti nukkuminen olisi armollisempaa petivaatteille kaikissa laitoksissa, intissä ja majoituslaitoksissa nukuttaisiin tai olisi voimakas kehotus nukkua alasti koska se näkyisi suoraan viivan alla. Näin ei kuitenkaan ole asioiden puolen laita. Tästä voimme helpostikin päätellä, että alasti nukkuminen rasittaa petivaatteita ja lisää melko paljonkin niiden sanotaan niin sanotusta tahnaisuutta. Saa nukkua!
Ei kai tässä keskustelussa ole kysekään mistään armosta petivaatteille?
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, sulla ei sitten ole ollut Noro-viruksen aiheuttamaa ripulia ja oksennustautia, tai sitten et ole kokenut ylipäätänsä ripulia, joka alkaakin nukkuessasi yöllä, ja heräät siihen kun ripuli jo virtaa reittäsi pitkin....... Elä pikkusen kauemmin tai matkusta vaikkapa kaukomaille ja saat ruokamyrkytyksen, niin saattaa käydä noin, kuten kuvailin jo aiemmin.
Mitä hemmettiä?! 🤣🤣🤣
Pidätkö sä nyt jotenkin harvinaisena meitä, jotka emme pasko housuumme milloin sattuu? 🤣
En minäkään ole vauva-ajan jälkeen KOSKAAN ripuloinut sänkyyn. Tai autoon. Tai housuuni yhtään missään. Olen siis elänyt 38 vuotta ja matkustellutkin. Toki olen tietoisesti vältellyt likaisia kehitysmaita, joissa ihmiset kakkaa kaduille...
Ihan pakko on kyllä nyt kysyä, kun ilmeisesti sä olet kakannut sänkyyn useita kertoja, että kuinka paljon se yöasu on siinä auttanut pitämään sen ripulin pois lakanoilta?? 🤔🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras nukkua arkussa. Kansi vaan kiinni ja sotkut menee hautaan
Minä en ole koskaan edes omistanut mitään yöpukua, paitulista puhumattakaan. Nukun alasti, mutta kyläpaikassa minulla on toppi ja lyhyet yöhousut. Minusta ei valu yöllä mitään lakanoille, enkä hikoile nukkuessani. Meillä on asunnossa lämpimien säiden varalta jäähdytys, joten silloinkaan ei tarvitse hikoilla. Tykkään nukkua viileässä, jopa kylmässä. Ahdistava ajatus, että yöllä päälläni olisi paksu vaatekerta. En myöskään palele, koska peitto/peitot pitää lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, sulla ei sitten ole ollut Noro-viruksen aiheuttamaa ripulia ja oksennustautia, tai sitten et ole kokenut ylipäätänsä ripulia, joka alkaakin nukkuessasi yöllä, ja heräät siihen kun ripuli jo virtaa reittäsi pitkin....... Elä pikkusen kauemmin tai matkusta vaikkapa kaukomaille ja saat ruokamyrkytyksen, niin saattaa käydä noin, kuten kuvailin jo aiemmin.
Mitä hemmettiä?! 🤣🤣🤣
Pidätkö sä nyt jotenkin harvinaisena meitä, jotka emme pasko housuumme milloin sattuu? 🤣
En minäkään ole vauva-ajan jälkeen KOSKAAN ripuloinut sänkyyn. Tai autoon. Tai housuuni yhtään missään. Olen siis elänyt 38 vuotta ja matkustellutkin. Toki olen tietoisesti vältellyt likaisia kehitysmaita, joissa ihmiset kakkaa kaduille...
Ihan pakko on kyllä nyt kysyä, kun ilmeisesti sä olet kakannut sänkyyn useita kertoja, että kuinka paljon se yöasu on siinä auttanut pitämään sen ripulin pois lakanoilta?? 🤔🤢
Yöasuna voi pitää muovikerroksellista pyjamaa, jossa kuminauhat hihansuissa tai käyttää vaippoja. Et taida ymmärtää sänkyynpaskojien kikkakolmosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä?! 🤣🤣🤣
Ei mullakaan ole koko miltei 50-vuotisen elämäni aikana valunut ripulia sänkyyn, jalkoja pitkin tai mihinkään muuallekaan! Se muutama kerta elämäni aikana, kun on ollut ripuli, olen ehtinyt pöntölle ihan hyvin ja pessyt itseni sen jälkeen.
Hyi te yltäkylläisesti hikoilevat, ympäriinsä paskovat ja limoja valuvat emakot! :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan edes omistanut mitään yöpukua, paitulista puhumattakaan. Nukun alasti, mutta kyläpaikassa minulla on toppi ja lyhyet yöhousut. Minusta ei valu yöllä mitään lakanoille, enkä hikoile nukkuessani. Meillä on asunnossa lämpimien säiden varalta jäähdytys, joten silloinkaan ei tarvitse hikoilla. Tykkään nukkua viileässä, jopa kylmässä. Ahdistava ajatus, että yöllä päälläni olisi paksu vaatekerta. En myöskään palele, koska peitto/peitot pitää lämpimänä.
Mitä sitten kun isomahainen mies jyystää päälläsi, eikö paniikki silloinkaan iske?
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja vaihtelen peittoja olosuhteiden mukaan. Minulla on vaihtelevasti käytössäni paksu untuvapeitto, ohut untuvapeitto, tavallinen peitto myös paksumpi ja ohuempi, ohut ja paksumpi villapeitto, silkkitäytteinen peitto. Eniten käytän ohutta villapeittoa ja ohutta untuvapeittoa, ja joskus jopa yhtäaikaa. Rakastan erilaisia peittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä?! 🤣🤣🤣
Yöasuna voi pitää muovikerroksellista pyjamaa, jossa kuminauhat hihansuissa tai käyttää vaippoja. Et taida ymmärtää sänkyynpaskojien kikkakolmosia.
Uuh, sexy AV mamah!
Miten kamalaa oma hiki nyt voi olla?!? :D
Ilmeisesti jotain ihan maailman kamalinta joidenkin mielestä -> *napittavat pitkähihaiset ja pitkälahkeiset kaulaan asti ulottuvat pyjamansa tiukasti yöksi koska kamala HIKI, IIK*