Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?

Vierailija
26.12.2021 |

Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?

Kommentit (495)

Vierailija
461/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tyypit, jotka pelkäävät nukkua alasti, muhittavat keinokuitustringejä persvaossaan koko vuorokauden ja kaikki ne eritteet imeytyvät niihin farkkuihin, jotka pestään jos muistetaan tai vielä parempaa, pakastetaan pesun korviikkeena ja eritteet sulaessaan muhittavat bakteerikantaa entisestään. Rintsikoita ei pestä, paitakin vaan vähän tuuletetaan. Vaatteet pestään ekologisesti matalassa lämpötilassa, ettei mikään mikrobi kuole. Sitten ihmetellään, kun on toosassa tulehdusta jos jonkinlaista ja alapää haisee. Mutta ei, alasti ei voi nukkua.

Vierailija
462/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny elmukelmuun ja sitten tyynyliina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun ilman vaatteita ja lakana menee öisin pyllyvakooni josta myös tarttuu väriä. Olen haistamalla todennut. Myös lakanat ovat aina rytyssä ja hikisen kosteita.

Taidanpa harkita niitä yövaatteita jos niistä olisikin apua lakananpesu helvettiini.

Miten ihmeessä kukaan saa lakanan persvakoonsa? Onko sulla liian pieni lakana sun sänkyyn?

Mitä väliä sillä lakanan koolla on? Eihän se sinne kokonaan mene senkin hölmöläinen :)

Kannattaa olla tarpeeksi suuri, että saat pedattua sen tiukasti petauspatjan alle. Toinen vaihtoehto sinulle voisi olla ostaa sellainen muotoon ommeltu kuminauhoitettu aluslakana. Ei liiku paikoiltaan, vaikka itse kieriskelisitkin unissasi eikä siis mene pyllyvakoon.

Vierailija
464/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä voi nukkua aluhousut jalassa kun iso jotikkä minulla, ja se herää seisomaan aina aamuyöstä. Hirvittävä pakotus muluukussa kun ei mahu oikeneen kalsareissa kunnolla.

Pieni mun aisilla ei varmaankaan ole tätä ongelmaa, ja niillä joilla ei enää seiso yöllä lihavuuden ja/tai testo vajeen takia.

Tee kalsareihisi reikä eteen. Pujota nukkuva eläin reiästä läpi myös sen kaverit. Laita sukka päälle ja sido kiinni kumminauhalla ihan pallien takaa asti niin pysyy paremmin.

Ei kestä kiittää. Toivottavasti pulmasi ratkeaa.

Vierailija
465/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun ilman vaatteita ja lakana menee öisin pyllyvakooni josta myös tarttuu väriä. Olen haistamalla todennut. Myös lakanat ovat aina rytyssä ja hikisen kosteita.

Taidanpa harkita niitä yövaatteita jos niistä olisikin apua lakananpesu helvettiini.

Miten ihmeessä kukaan saa lakanan persvakoonsa? Onko sulla liian pieni lakana sun sänkyyn?

Mitä väliä sillä lakanan koolla on? Eihän se sinne kokonaan mene senkin hölmöläinen :)

Kannattaa olla tarpeeksi suuri, että saat pedattua sen tiukasti petauspatjan alle. Toinen vaihtoehto sinulle voisi olla ostaa sellainen muotoon ommeltu kuminauhoitettu aluslakana. Ei liiku paikoiltaan, vaikka itse kieriskelisitkin unissasi eikä siis mene pyllyvakoon.

Ne on niin ohkasia. Pitäs pyyhettä pitää alla. Ja menevät vempatessa silti vakoon vaikka kuinka muotoon ommeltuja ovat. Sit petarin suoja pestä tyyliin kerta viikko. Ja oottaa et se kuivaa 2-3 päivää kylppärissä.

On tarpeeksi iso lakana mut ei se pysy paikalla kun ihminen liikkuu yöllä.

Mut kiitti kuitenkin vinkistä

Vierailija
466/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä mennä nukkumaan yöpaita päällä, mutta luultavasti se lentää nurkkaan, kun yöllinen hikipuuska tulee ja kastelee sen, tyynyliinat ja pussilakanan. Vuodevaatteet käännän kuivempi puoli itseäni vasten, mutta en nouse unenpöpperössä kaivamaan uutta paitaa kaapista.

Vierailija
467/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä voi nukkua aluhousut jalassa kun iso jotikkä minulla, ja se herää seisomaan aina aamuyöstä. Hirvittävä pakotus muluukussa kun ei mahu oikeneen kalsareissa kunnolla.

Pieni mun aisilla ei varmaankaan ole tätä ongelmaa, ja niillä joilla ei enää seiso yöllä lihavuuden ja/tai testo vajeen takia.

Tee kalsareihisi reikä eteen. Pujota nukkuva eläin reiästä läpi myös sen kaverit. Laita sukka päälle ja sido kiinni kumminauhalla ihan pallien takaa asti niin pysyy paremmin.

Ei kestä kiittää. Toivottavasti pulmasi ratkeaa.

Minä olen tottunu nukkumaan iliman kalsareita. Enkä viitti muutenkaan housujen kanssa sänkyyn kun tulee eukkoa naituva ussein ennen nukkumista, viitti siinä ennää housuja ehtiä  jalkaan. Eukolla pyyhe haaroissa, heittää laattialle kun siemen valunu, sänky ja lakaanat pysyy näin siistinä.

Vierailija
468/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään hiessä ja ihroissa kierivä valas. Puhtaana pysyy ja on muuten lakanat, peitto, tyynyt, kaikki valkoisia.

Ihminen hikoilee aina.

Mutta hiessä ja ihroissa kierivä valas monin verroin runsaammin.

Vierailija
469/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin ohkasia. Pitäs pyyhettä pitää alla. Ja menevät vempatessa silti vakoon vaikka kuinka muotoon ommeltuja ovat. Sit petarin suoja pestä tyyliin kerta viikko. Ja oottaa et se kuivaa 2-3 päivää kylppärissä.

Pitää varmaankin hankkia joku tyttöystävä ettei tarvitsisi itse vempata. On täällä huoneessa mun sisko kyllä jos se auttaa. Pitää kysyä. Mut saa tarjoutua :)

Vierailija
470/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulatuhnut on hyvä vääntää ruskeana, naisystävkin tykkää!

Vierailija
471/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos miehestä on kyse, niin voi ihan sovinnolla heittää heipat puhtoisille lakanoille. Sehän on ihan selvä. Miehet on sikoja. Mutta minulla ei miestä onneksi ole, joten ei valu pillusta mitään "valkovuotoa" lakanoille.

Vierailija
472/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliskin yöllisiä syöksyjä, voisin pestä vaikka lakanat joka pv

Vierailija
473/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ja vaihdan lakanat ehkä kerran kuussa, jos muistan.

Vierailija
474/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Sotku joko tarttuu lakanoihin tai yövaatteisiin. Pestävä ne kuitenkin on.

Vierailija
475/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin osaisin päätellä, että terveystilanteessa on jotakin vikaa, jos sänkyyn valuu visvaa joka reiästä. Lakanat ovat yön jälkeen töhnässä kaikista eritteistä mitä on yön aikana kehon aukoista vuotanut. Onneksi olen terve, ja voin nukkua alasti nautinnolliset yöunet puhtaassa vuoteessa.

Vierailija
476/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tarkistaa ruokavalio jos pieraistessa perästä leviää paskaa sumuna kuin lietelannan levityksessä traktorin perästä pellolle xD

https://sndp.mediadelivery.fi/img/658/3b4eee1c67e111b4ae727be7a21cb66c…

Vierailija
477/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut AINA alasti. Vain menkkojen aikaan pikkuhousut & kksuoja. En ymmärrä tätä vouhkaamista alasti nukkumisen iljettävyydestä koska ainakin meillä on wc ja meillä on myös suihku. Vessaan voi pissat ja kakat päästellä ja sitten voi pestä bodynsa

niin hyvin että on paikat puhtaana.

Vierailija
478/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan lakanat kolme kertaa vuorokaudessa, koska yht’äkkiä voi alkaa väsyttää ja on päästävä puhtaisiin lakanoiniin nukkumaan.

Vierailija
479/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nukkunut AINA alasti. Vain menkkojen aikaan pikkuhousut & kksuoja. En ymmärrä tätä vouhkaamista alasti nukkumisen iljettävyydestä koska ainakin meillä on wc ja meillä on myös suihku. Vessaan voi pissat ja kakat päästellä ja sitten voi pestä bodynsa

niin hyvin että on paikat puhtaana.

Meilläkin tarpeet tehdään vessassa ja suihku on ahkerassa käytössä. Jotenkin hyvä hygienia on niin itsestäänselvä asia, ettei siitä oikein pysty millään syyllä tinkimään.

Vierailija
480/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin osaisin päätellä, että terveystilanteessa on jotakin vikaa, jos sänkyyn valuu visvaa joka reiästä. Lakanat ovat yön jälkeen töhnässä kaikista eritteistä mitä on yön aikana kehon aukoista vuotanut. Onneksi olen terve, ja voin nukkua alasti nautinnolliset yöunet puhtaassa vuoteessa.

No tämä. Itse olen viimeksi joskus teininä ja parikymppisenä käyttänyt yöpukua. Aikuisena olen tykännyt nukkua alasti. Yritin pitkään nukkua ison t-paidan kanssa, mutta heräsin pitkin yötä siihen, että se on jumissa jossain. Ja alushousut olivat aina persvaossa. Miksi kärsiä moisista ongelmista? Hygieniani on kunnossa, en koskaan mene millään paskapyllyllä vuoteeseen. Ja edelleen, lakanat vaihdetaan ja pestään siinä missä yöpuvutkin. En usko, että monikaan vaihtaa yöpukuaan joka ikinen ilta. Tai edes kerran viikossa?

Mutta hauska keskustelu on ollut kyllä. En ole aikoihin nauranut näin paljon kuin tätä lukiessani. Kiitos siitä teille kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi