Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään kavereita ja tuttuja ei muutako perhe.

Vierailija
26.12.2021 |

Siis olen keski-ikäinen mies.. olen jopa osittain yksinäinen.. ei ole ketään ystäviä ei tuttuja ihmiset ei koskaa soita. ainoat jota nään on lähinnä oma äiti joka asuu lähellä ja soittaa. Käyn vaa töissä ja olen yksin. Mussa on kai jotain vikaa miksei ihmiset halua viettää aikaa munkaa ja mulla ei oo kavereita?

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksinäiset syrjäytyneet miehet haluaa aina ensisijaisesti naisystävän? Niitä vuorovaikutustaitoja olisi paljon helpompaa hioa hankkimalla äijäkavereita, tai pitämällä yhteyttä sukulaisiin. Teidän miesten kannattaisi tehdä, kuten yksinäiset naisetkin tekee, eli keskityttävä hankkimaan kavereita, ystävyyssuhde, kun on parisuhdetta paljon helpompi ja armollisempi kahden ihmisen välinen suhde

Ei niitä kavereita niin saa.. en ole oikein asialle tehnyt mitää.. olen ujo.. ei oo helppo jutella ihmisille.. ja ei ole nyt mitää harrastuksia ja mitään

Vierailija
22/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Allu, mitä jos hankkisit vaikka kissan tai koiran seuraksi? Naisetkin saattaa lähestyä herkemmin esim koiraa ulkoiluttaessa.

No varmaa hommaan koiran joskus.. mutta haluan nyt ekana ruveta lyhentää mun velkoja ja ottaa niskasta kiinni itteeni

Koiran seura voisi motivoida sua noissa asioissa ja tuoda sitä kaivattua iloa elämään. Selkeesti kaipaat nyt jotain muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut ja mulla on kaljamahaa eikä se nyt kovin pieni enää ole.. että kai seki vaikuttaa miksei naiset kiinnostu mitenkään.

Vierailija
24/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Allu, mitä jos hankkisit vaikka kissan tai koiran seuraksi? Naisetkin saattaa lähestyä herkemmin esim koiraa ulkoiluttaessa.

No varmaa hommaan koiran joskus.. mutta haluan nyt ekana ruveta lyhentää mun velkoja ja ottaa niskasta kiinni itteeni

Koiran seura voisi motivoida sua noissa asioissa ja tuoda sitä kaivattua iloa elämään. Selkeesti kaipaat nyt jotain muutosta.

Kyllä kaipaan muutosta ja haluan. Mutta ihmiset on sanonu jo pitkään kukaa ei jaksa sua kukaa kaveri ei jaksa sua ja sun juttuja oot vaikee.. olet yksinkertainen mies.. siksi et saa kavereita ja parisuhdetta.. töissä jotenki kai pystyt käymään.

Vierailija
25/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaan muutosta ja haluan. Mutta ihmiset on sanonu jo pitkään kukaa ei jaksa sua kukaa kaveri ei jaksa sua ja sun juttuja oot vaikee.. olet yksinkertainen mies.. siksi et saa kavereita ja parisuhdetta.. töissä jotenki kai pystyt käymään.

Koira rakastaa sua kunhan ruokit sitä ja käytät paskalla silloin tällöin.

Vierailija
26/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu vuosia pohjalla ikääni nähden naiset nauraa mulle.. vanha auto.. velkaantunut.. en oo oikee koskaa tehnyt töitä.. vuodessa 1-2 kk ja saanut potkut tai lopettanu koska ei oo kiinnostanu herätä töihin ja olen ihmisenä laiska ei huvita.. sitte oon velkaantunut ja ottanu velkaa.. ku ollut pienet tulot. säästöjä ei koskaa ollut.. aina vähissä rahoissa.. tehnyt paljo ilkeitä juttuja

Vierailija
27/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu vuosia pohjalla ikääni nähden naiset nauraa mulle.. vanha auto.. velkaantunut.. en oo oikee koskaa tehnyt töitä.. vuodessa 1-2 kk ja saanut potkut tai lopettanu koska ei oo kiinnostanu herätä töihin ja olen ihmisenä laiska ei huvita.. sitte oon velkaantunut ja ottanu velkaa.. ku ollut pienet tulot. säästöjä ei koskaa ollut.. aina vähissä rahoissa.. tehnyt paljo ilkeitä juttuja

Yli 3 vuotta mulla oli paskakavereita jotka oli työttömänä ja aika pohjalla.. joivat alkoholia ja minä join.. ja olin työtön.. semmosia yksinkertaisia kavereita.. pistin ne pihalle koska ne ajo mua alaspäin

Vierailija
28/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon onneksi vähä muuttunut.. käyn töissä.. saan palkkaa.. lisäksi oon vähentäny alkoholin käyttöä ja baareja hyvä niin.

Vierailija
29/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään yksinäistä ja siitä kärsivää.  Huuhaata siitä puhuminen ja kirjoittaminen.

Vierailija
30/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulle hyvää ja onnellista uutta vuotta. Toivon todella että asiasi järjestyvät. Vaikka et täydellinen ihminen olekaan, kuten ei meistä kukaan, olet silti arvokas, rakastettava ihminen. 💝

Vierailija
31/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siltä näytä. Ihmiset vain vihaa mua ku oon epätoivonen ruikuttaja ja jauhan samaa monta vuotta. ketään ei jaksa mua enää.. ja oon yksinkertainen

Vierailija
32/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ihminen on perhe joka on munkaa tekemisissä kun ei mulla ole kumppania ei ketään. Olen tavallaan ihan yksin.

Vierailija
33/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai huomannut että en ole ihminen joka pystyy kai koskaa seurustelee olee naisenkaa.. tai että nainen kiinnostuis musta ja haluaa munkaa olla.. kaipaisin kyllä mutta en kai koskaa pysty ja riitä tälläsenä.

Vierailija
34/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tästä elämästä tulee yksin... en jaksa ees odottaa enää että naiset musta kiinostuis.. koska en halua olla aina se joka ottaa yhteyttä ja pitää keskustelua... en enää jaksa.

Vierailija
35/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sitte hommaan eläimen joskus käyn terapiassa lenkkeilen ja teen töitä ja makselen velkoja. ja oon yksin

Vierailija
36/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua olla munkaa tekemisissä.. mulle annettiin työpaikka ja semmosta. oon vaikee ihminen.. naisten kriteerit on pilvissä... ei saa mitenkää parisuhdetta

Vierailija
37/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan.

Vierailija
38/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä mistä kavereita saisin näin aikusena.. ketää ei oikee tunnu mun elämä kiinnostavan.. se huomattu.. töissäki oon vaa yksin ja teen hommat ja kotiin.. no mut turha tänne kirjottaa.. vois mennä lenkille.

Vierailija
39/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa vain normaalin.. täydellisen miehen. antaa haluta.. aivan typerää touhua tää elämä.

Vierailija
40/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en jaksa enää kirjottaa.. meen vaa töihin ja jatkan yksinäistä elämää. ainaski on katto pään päällä ja ruokaa ja oon terve. ja perhe elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä