Ketä äänestää Helsingissä?
Oon varmaan vakaamukseltani oikeisto Vihreä.
Vaaleissa tähän mennessä olen äänestänyt aina persuja, koska osittain olen halunnut antaa ns. Kapina ääniä.
Vastustan pakkoruotsia ja turkistarhausta. Ehdokkaan pitää EHDOTTOMASTI olla näistä samaa mieltä. Myös muita tärkeitä asioita on fiksumpi maahanmuuttopolitiikka ja opiskelijoiden aseman parantaminen. Myös luonnonsuojelu on tärkeää sekä suomalaisen maatalouden tukeminen.
Yksikään puolue ei ole näissä kaikissa minun kanssa samaa mieltä. Mutta olisi hyvä, että sentään ehdokas olisi.
Eka ajattelin äänestää Emma Karia (vihr), mutta hän ei vastaa minun eikä ystävieni sähköposteihin. Enkä halua äänestää ehdokasta, joka ei halua vastata äänestäjien kysymyksiin.
Onko mammoilla hyviä ehdokkaita jotka täyttäisivät vaatimukset?
Nainen 24v
Kommentit (28)
Minun ehdokkaani Rikun tukitiimi toteutti Hesarin vaalikonedatasta helppokäyttöisen työkalun, jolla voi etsiä sopivaa ehdokasta itselle tärkeiden kysymysten kautta. Näyttää myös ehdokkaiden kokonaiset kommentit. http://rikueskelinen.net/yle-vaalikonedatan-analytiikkatyokalu/
Piti sanoa Ylen ei Hesarin, sori :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:02"]
Wille Rydman nro 60, Kokoomus. Käsittääkseni muut haluamasi speksit pitää paikkansa, mielipidettä turkistarhaukseen en tiedä. Hänellä voisi olla mahdollisuuksia päästä läpi. Uskaltaa olla voimakkaasti humanitaarista maahanmuuttoa vastaan.
[/quote]
Rydman näyttää itse maahanmuuttajalta. Tumma tukka, tummat silmät, tummahko iho.
[/quote]
Ja? Tunnen maahanmuuttajia, jotka ovat persuja. He ymmärtävän Suomen hienouden, ja haluavat tukea sitä loppuun asti, kun itsekin ovat tulleet tänne tekemään työtä ja asumaan länsimaisten arvojen ja lakien alle.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:22"]
Vastustan pakkoruotsia ja turkistarhausta.
[/quote]
Haluatko että jatkossa suuri osa virkamiehistä on suomenruotsalaisia?
Haluatko tappaa suomalaisen maaseutuelinkeinon ja siirtää turkiseläinten kasvatuksen Kiinaan?
Vihreät eivät edesauta suomalaista maataloutta. Miellän vihreät enempi vassareiksi puolueena, mut kukin tavallaan ja yksilöitä on kaikki.
Ku mulle ny sanottiin kvg enkä löytänyt niin varmasti joku löytää Terhon kannan turkistuotantoon?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:05"]"Mitä mieltä Terho on tarhauksesta?
T. Ap" Mitä jos googlaisit?
[/quote]
Googlasin, en löytänyt. Löytääkö joku muu?