Ketä äänestää Helsingissä?
Oon varmaan vakaamukseltani oikeisto Vihreä.
Vaaleissa tähän mennessä olen äänestänyt aina persuja, koska osittain olen halunnut antaa ns. Kapina ääniä.
Vastustan pakkoruotsia ja turkistarhausta. Ehdokkaan pitää EHDOTTOMASTI olla näistä samaa mieltä. Myös muita tärkeitä asioita on fiksumpi maahanmuuttopolitiikka ja opiskelijoiden aseman parantaminen. Myös luonnonsuojelu on tärkeää sekä suomalaisen maatalouden tukeminen.
Yksikään puolue ei ole näissä kaikissa minun kanssa samaa mieltä. Mutta olisi hyvä, että sentään ehdokas olisi.
Eka ajattelin äänestää Emma Karia (vihr), mutta hän ei vastaa minun eikä ystävieni sähköposteihin. Enkä halua äänestää ehdokasta, joka ei halua vastata äänestäjien kysymyksiin.
Onko mammoilla hyviä ehdokkaita jotka täyttäisivät vaatimukset?
Nainen 24v
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:22"]Myös muita tärkeitä asioita on fiksumpi maahanmuuttopolitiikka.
[/quote]
Jos äänestät vihreitä, tästä on pakko tinkiä.
Itsekin voisin äänestää Emma Karia. Voisin kuvitella, että aika kiirettä pitää ja sähköposti tukossa näinä viikkoina... Mikset menisi kysymään asiaasi livenä?
Tule tapamaan Emmaa vaalikiertueella
8 – 14.4. Ennakkoäänestys!
10.4. klo 8 – 9 Elielinaukio
10.4. klo 11.30 – 12.30 Narinkkatori
10.4. klo 14 Luonnonystävien kyselytunti: Ville Niinistö & Emma Kari Vihreiden vaalikontilla Narinkkatorilla.
10.4. klo 16 – 18 Kiasman aukio
11.4. klo 10 – 12 Lapsimessut Messukeskuksella
11.4. klo 12 – 14 Lasipalatsi
11.4. klo 14 – 17 Vaalikontti Narinkkatorilla
12.4. klo 10 – 11 Lapsimessut Messukeskuksella
12.4. klo 11 – 12 Viikki, Perhetapahtuma Viikkarissa (Laivuri Petterinkuja 3)
12.4. klo 13 – 15 Vaalinkontti Narinkkatorilla
12.4. klo 15 – 17 Lasipalatsi
14.4. klo 18 Kallio-seuran vaalipaneeli Kallion ala-asteen koulun juhlasalissa.
19.4. Vaalipäivä – kaikki äänestämään!
Mielestäni on hassu vaatimus, että pitäisi juuri ennen vaaleja ehtiä vastata sähköposteihin. Ehtiikö joku ehdokas oikeasti itse? Joku tunnettu ehdokas, ei siis joku pienpuolueen, jolle juuri kellään ei ole asiaa.
Luulen että isommilla rahoilla pelaava ehdokkailla on siihen väki pakattuna. Vihreillä on ehdokasta kohden keskimäärin tosi pienet budjetit.
Wille Rydman nro 60, Kokoomus. Käsittääkseni muut haluamasi speksit pitää paikkansa, mielipidettä turkistarhaukseen en tiedä.
Hänellä voisi olla mahdollisuuksia päästä läpi. Uskaltaa olla voimakkaasti humanitaarista maahanmuuttoa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:02"]Wille Rydman nro 60, Kokoomus. Käsittääkseni muut haluamasi speksit pitää paikkansa, mielipidettä turkistarhaukseen en tiedä.
Hänellä voisi olla mahdollisuuksia päästä läpi. Uskaltaa olla voimakkaasti humanitaarista maahanmuuttoa vastaan.
[/quote]
Willeä minäkin olin tulossa ehdottamaan!
Olen huomannut täydellisen ehdokkaan löytämisen olevan mahdotonta, joten päätän aina mitkä ovat mielestäni tärkeimmät asiat ja valitsen niiden mukaan puolueen ja ehdokkaan. Ja todellakin kannattaa lukea puolueiden vaaliohjelmat.
No Elina Lepomäki vastasi sunnuntaina puolessa tunnissa (kysyin yhtä asiaa mikä Uusimaalaisessa perheessäni mietitytti) ja myös Arja Juvonen vastasi parissa tunnissa kun kehuin hänen edellistä kauttaan.
Mä itseasiassa törmäsin Emmaan sattumalta ja kysyin sähköpostiasiaa. Sanoi, että vastaa yleensä heti ja mietti miksi ei ole vastannut. Lupasi vastata kun pääsee koneen ääreen. Eikä oo mitää kuulunut. Laitoin vielä myöhemmin viestiä eikä siihenkään. Eikä tietty kavereiden viesteihin olla vastattu.
Mitä mieltä Terho on tarhauksesta?
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:02"]
Wille Rydman nro 60, Kokoomus. Käsittääkseni muut haluamasi speksit pitää paikkansa, mielipidettä turkistarhaukseen en tiedä. Hänellä voisi olla mahdollisuuksia päästä läpi. Uskaltaa olla voimakkaasti humanitaarista maahanmuuttoa vastaan.
[/quote]
Rydman näyttää itse maahanmuuttajalta. Tumma tukka, tummat silmät, tummahko iho.
Sampo Terho nro 176 Helsingin vaalipiiri
Laitoin Terholle nyt viestiä, jos se vaikka vaivautuisi vastaamaan.
T. Ap
"Mitä mieltä Terho on tarhauksesta?
T. Ap" Mitä jos googlaisit?
Siis lähetätkö sinä ehdokkaille sähköpostia ihan vain tarkistaaksesi, vastaavatko he?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:02"]Wille Rydman nro 60, Kokoomus. Käsittääkseni muut haluamasi speksit pitää paikkansa, mielipidettä turkistarhaukseen en tiedä.
[/quote]
Rydman otti turkisteollisuudelta ainakin vuoden 2011 ek-vaaleihin rahaa, eli ei ole eläinten puolella.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:02"]
Wille Rydman nro 60, Kokoomus. Käsittääkseni muut haluamasi speksit pitää paikkansa, mielipidettä turkistarhaukseen en tiedä. Hänellä voisi olla mahdollisuuksia päästä läpi. Uskaltaa olla voimakkaasti humanitaarista maahanmuuttoa vastaan.
[/quote]
Rydman näyttää itse maahanmuuttajalta. Tumma tukka, tummat silmät, tummahko iho.
[/quote]
Nimikin epäilyttää :D Olisiko mamu-taustainen?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:11"]Oot laittanu osoitteen väärin.
[/quote]
Laitoin 2 viestiä nettisivun "ota yhteyttä" jutun kautta ja 1 laitoin sähköpostiin ja yhden Facebookin kautta
T. Ap