Pätkätyöläiset, mitä teette pätkien välissä?
Siis kun on jo seuraava pätkä tiedossa? Vaikuttaako ajan käyttöön, kun on määritelty aika vapautta?
Mulla tämä viikko vapaata, ensi viikolla uusi pätkä. Tulee vain lojuttua kotona ja käytyä kaupassa. Tuntuu samalta kuin työttömänä, paitsi nyt en huoleta niin paljon tulevaisuus. Miten saisi ilon irti, kun luultavasti kesä menee töissä?
Kommentit (17)
Eikös pätkien väliin tule hesburgerin majoneesia. Sitten pekkaset.
Kuntosalia, lukemista, elokuvia ja kotihommia. Työviikolla ei jaksa muuta kuin käydä töissä ja nukkua.
Teen pimeenä töitä. Kohta siirryn kokopäiväiseksi pimee työn tekijäksi. Jos joku kyselee ollaan sovittu että ollaan seurusteleva homopari jolle teen ilmaiseksi rakkaudesta aina jotain jelppiä.. Alkaa rahat riittämään. 😂👍
Toteutan seksuaalisuuttani kun työviikkoina en jaksa.
Käyn matkoilla etelässä ja lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Teen pimeenä töitä. Kohta siirryn kokopäiväiseksi pimee työn tekijäksi. Jos joku kyselee ollaan sovittu että ollaan seurusteleva homopari jolle teen ilmaiseksi rakkaudesta aina jotain jelppiä.. Alkaa rahat riittämään. 😂👍
Mikä työ? Henkilökohtainen avustaja?
Vierailija kirjoitti:
Toteutan seksuaalisuuttani kun työviikkoina en jaksa.
Miksi alapeukkua?
Olen onnellinen eikä vituta yhtään.
Minä yritän välttää nuo välit. Olen monen vuoden ajan onnistunutkin. Muistan, miten ahdistavaa oli viime kerralla, kun työttömyys vain pitkittyi ja pitkittyi, kahdeksan kuukauden mittaiseksi, vaikka kuinka hain kaikkea mahdollista. Häpesin työttömyyttäni. Salasin sen kaikilta muilta paitsi aivan läheisiltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ? Henkilökohtainen avustaja?
Ihan hyvin pärjäävä autokorjaamo.
Pätkien välissä putkia. RYYPPYputkia.
Vierailija kirjoitti:
Pätkien välissä putkia. RYYPPYputkia.
Oikein.
Palstailen ja nukun.