Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tuli veronpalautusta/mätkyjä?

Vierailija
10.04.2015 |

Itselleni 1600e palautusta, jesjes!! :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että joka vuosi minä saan ehdotuksen vasta viimeisten joukossa. Nehän jaetaan alueen mukaan niin eikö niitä alueiden järjestystä voisi välillä vaihtaa?

Vierailija
22/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:41"]

Ärsyttää, että joka vuosi minä saan ehdotuksen vasta viimeisten joukossa. Nehän jaetaan alueen mukaan niin eikö niitä alueiden järjestystä voisi välillä vaihtaa?

[/quote] Sama homma. :( Kaverille oli tullu paperit jo tiistaina, itte saa odotella vielä varmaan jonku aikaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole mitään mahdollisuuksia arvata etukäteen vuoden tuloja. Kun työt ovat keikkaluonteisia, aina se arvio johonkin päin heittää niin, että palautukset tai maksettavat osuvat hyvä jos muutaman tonnin haarukkaan.

Vierailija
24/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon sen kirjeen pitäis tulla? Miks mulle tulee aina myöhään, asun Oulussa ja sukunimi alkaa J:llä

Vierailija
25/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, joko sen nyt saa selville tuleeko mätkyjä vai palautuksia..miten joillakin menee vasta syksyyn? Mistä tiedän tuleeko mulle tieto nyt vai syksyllä?

Vierailija
26/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotuspäätös tulee nyt keväällä, mutta jos siihen tulee korjauksia (esim. kotitalous- tai työmatkavähennykset), korjattu verotuspäätös valmistuu syksyllä.

Vierailija
27/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:53"]

Kiva, joko sen nyt saa selville tuleeko mätkyjä vai palautuksia..miten joillakin menee vasta syksyyn? Mistä tiedän tuleeko mulle tieto nyt vai syksyllä?

[/quote] Lopullisen arvion saa syksyllä mikäli noihin tietoihin on jotain muutettavaa. Esimerkiksi jos matkakuluvähennykset laskematta lopulliseen verotuspäätökseen.

Vierailija
28/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjille/puolisoilleen tulee vasta syksyllä tieto.

Vierailija
29/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kivaa, että on maksanut koko vuoden liikaa valtiolle? ilm on kun palautuksista niin monet hehkuttavat.

14e tuli takaisin, mieluummin niin päin ja että mahd pieni vero% koko vuoden ajan kuin toisinpäin.

Vierailija
30/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 mätkyjä. tietoisesti otettua korotonta lainaa.

Vierailija
31/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000€ palautusta on tulossa.

Vierailija
32/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:41"]Ärsyttää, että joka vuosi minä saan ehdotuksen vasta viimeisten joukossa. Nehän jaetaan alueen mukaan niin eikö niitä alueiden järjestystä voisi välillä vaihtaa?

Massapostituksena lähtevät, ei ole alue- tai sukunimijakoa. Postin jaosta sitte kiinni millon tuler. Esitäytettyjä veroilmoituksia lähetetään noin viidelle miljoonalle...

Vierailija
33/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:41"]

[/quote]

Eikä jaeta. Mulle tulee aina eri aikaan kuin mun miehelle. Ja ihan saman katon alla asutaan. Ei jaeta myöskään sukunimen alkukirjaimen mukaan (mulla tosin miehen sukunimi).

Mies sai postia eilen. Mulle ei tullut tämänkään päivän postissa ehdotusta.

Vierailija
34/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekään ei ole vielä tullut minulle tai miehelleni. Vähän myös jännittää, kun alkuvuosi oli satunnaista keikkatyötä ja lopouvuodesta sain vakituisen työn, jolloin tulot nousivat, että miten hyvin veroprosentit osuivat kohdilleen. Lisäksi on jotain vähennyksiä tehtävänä, joten lopullinen tieto tulee vasta syksyllä.

Vierailija
35/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:56"]

Yrittäjille/puolisoilleen tulee vasta syksyllä tieto.

[/quote]

Jaa. Minulle ehdotus on tullut aina jo keväällä. Yrittäjä, jo yhdeksättä vuotta.

Vierailija
36/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen tietäisi, kun vielä ei ole tullut niitä ehdotuksiakaan. Kumminkaan ei ole matkakuluja mukana, joten ainakin ne täytyy ilmoittaa. Parin tonnin mätkyt kääntyvät yleensä muutaman sadan palautukseksi.

Vierailija
37/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuksia 516€ :) hurjaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi