Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 10kk - Miehestäni minun on liian aikaista lähteä baariin

Vierailija
16.01.2015 |

Olen tänään lähdössä baariin muutaman ystävän kanssa. Tarkoituksena on juoda muutama lasi viiniä, höpötellä "tyttöjen juttuja" ja yksinkertaisesti viettää hetki omaa aikaa. En siis aio juoda itseäni mihinkään kaatokänniin ja kontata kotiin aamuyön pikkutunneilla, sellaista en ole harrastanut enää vuosiin ja mies tietää sen. Siitä huolimatta mies on sitä mieltä että minun on liian aikaista lähteä baariin "hurvittelemaan" ja jättää vauva ilman äitiä siksi aikaa. En ole kertaakaan ollut baarissa vauvan syntymän jälkeen ja tosiaan tarkoitukseni on tulla hyvissä ajoin kotiin, joten miehen mielipide tuntuu hieman kohtuuttomalta. Mitä mieltä te muut äidit olette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vauvalla on hyvä hoitaja, niin en ymmärrä, miksi et voisi lähteä. Onko miehellä todellisuudessa joku muu syy olla tätä mieltä? Hänkö hoitaa vauvaa sillä aikaa? Onko hän epävarma lapsen hoidosta ja epäilee, ettei pärjää? Vai onko vaan laiska, eikä viittisi olla yksi vastuussa iltasyötöistä ja nukutuksista ja vaipoista jne. Vai onko vaan mustasukkainen ja yleisesti ottaen sitä mieltä, että sun ei pitäisi käydä missään, oli lapsia tai ei?

Vierailija
2/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että miehes on vaan epävarma, kun jää vauvan kanssa kahdestaan :) mukavaa iltaa sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö vauva ole ollut isänsä kanssa kahdestaan kertaakaan tämän 10kk aikana? Nimittäin ei se vauva tiedä, menetkö baariin vai salille vai kirjastoon. Ja jos menette vasta illalla, niin vauvahan nukkuu. Mieskin saa pari tuntia omaa aikaa, kun sinä olet poissa ja vauva nukkuu.

Vierailija
4/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, onko hän myös sitä mieltä, että hän itse ei voi vielä mennä mihinkään, koska on niin pienen vauvan isä.

Vierailija
5/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut vauvan kanssa monesti kaksin minun ollessani salilla, leffassa, shoppailemassa, kahvilla ystävän kanssa yms, myös iltaisin. Siksi ihmettelen miten tämä nyt tuntuu kauhean huonolta idealta. Ap

Vierailija
6/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian aikaista. Itse olin kaupungilla joululahjaostoksilla jotain 3h ennen kuin vauva oli kaksiviikkoinen. Tosin silloin olin vielä niin sekaisin ja väsynyt että taisin välillä unohtaa että mulla on vauva :)

Vierailija
7/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:41"]Mitä jos juopottelun ja huoraamisen sijasta menisitte kahvilaan tai muualle? Baarit on perseestä ja erittäin huono vale että menisitte sinne juttelemaan kaverien kesken tms. Niin kovassa melussa tuskin kukaan haluaa jutella.
[/quote]

Sulla on ongelmia.

Vierailija
8/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tätä on tasa-arvo! Isät lähtee baariin viettämään varpajaisia jo seuraavana päivänä vauvan syntymästä, mutta äiti ei saisi mennä viihteelle vaikka "vauva" on jo lähes vuoden.

Vierailija
9/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:41"]Mitä jos juopottelun ja huoraamisen sijasta menisitte kahvilaan tai muualle? Baarit on perseestä ja erittäin huono vale että menisitte sinne juttelemaan kaverien kesken tms. Niin kovassa melussa tuskin kukaan haluaa jutella.
[/quote] olet vain kateellinen ja katkera kun et itse koskaan pääse baariin vaikka alitajunnassasi haluat :) Olet tehnyt baarista mielikuvituksissasi syntisen mörön jota vihata, ettei tuntuisi niin pahalta ettei sinulla ole jostain syystä mahdollisuutta päästä sinne. Esim sinulla ei ole ystäviä, joiden kanssa mennä. Tai miehesi ei laske sinua, ehkä olet itse niin mustasukkainen, ettet voi lähteä sillä et olisi miestäsi vahtimassa, tai sitten lastesi isä ei ole kuvioissa ja joudut olemaan lastesi kanssa 24/7, ehkä olet mielestäsi niin vastenmielisen näköinen, ettet kehtaa mennä :) tai olet raskaana. Ei tarvitse vastata, mutta joku noista osuu kohdallesi, väität mitä tahansa tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän