Miksi äitiyspakkauksessa on kondoleja?
Kommentit (152)
Sen avulla koitetaan hienotunteisesti vihjata sulle, että niitäkin voisi jo käyttää! Tai sitten vaan ristiä vaihteeksi ne jalat joskus.
Vierailija kirjoitti:
Sen avulla koitetaan hienotunteisesti vihjata sulle, että niitäkin voisi jo käyttää! Tai sitten vaan ristiä vaihteeksi ne jalat joskus.
Lootusasentoon, vai? Eikö se ole vähän hankalaa soudellessa?
Vierailija kirjoitti:
Mun oman vauva-ajan, vuoden -78 pakkauksen gondolieeri on vielä tallella! Voisin myydä, on tosi siistissä kunnossa, kunnon pulisongit ja kaikki. Mitähän siitä kannattais pyytää?
Mä oon pitänyt omani visusti tallessa oottamassa tyttären tulevaa tarvetta.
Mihin voisin valittaa kun tätä ei meidän laatikossa ollut?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Gondola_at_th…
Vierailija kirjoitti:
Mihin voisin valittaa kun tätä ei meidän laatikossa ollut?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Gondola_at_th…
Oikeita valitusosoitteita ovat mm. av, facebook ja Postin työntekijä. Missään nimessä ei kannata valittaa sinne mistä olet pakettisi saanut.
Veikkaan, että tässäkin asiassa aletaan nyt säästää rankalla kädellä. Nyt kun täällä on näin paljon nuoria turvapaikanhakijamiehiä, olen ihan varma, että niistä valitaan muodollisesti pätevimmät, laitetaan olkihattu päähän, mela käteen ja opetetaan muutama sana italiaa muodon vuoksi. Tähän on sitten tyytyminen, mutta suurin osa kansasta ei varmaan edes huomaa eroa. Vähän sama kuin Fazerin palmuöljyhuijauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tässäkin asiassa aletaan nyt säästää rankalla kädellä. Nyt kun täällä on näin paljon nuoria turvapaikanhakijamiehiä, olen ihan varma, että niistä valitaan muodollisesti pätevimmät, laitetaan olkihattu päähän, mela käteen ja opetetaan muutama sana italiaa muodon vuoksi. Tähän on sitten tyytyminen, mutta suurin osa kansasta ei varmaan edes huomaa eroa. Vähän sama kuin Fazerin palmuöljyhuijauksen kanssa.
Itse asiassa gondolieerit ovat jo kauan tulleet ihan mistä sattuu. Ne vanhat kunnon italianot hävisivät paketista eu:n itälaajentumisen myötä, kun Kela kilpailutti paketin uudelleen. Meille tuli vuoden 2005 paketissa kyllä ihan italialaisen näköinen, mutta pohjassa luki "made in slovenia". Ja kokkasi ihan hirveää safkaa.
Te, joilla on alkuperäinen gondolieeri, älkää myykö. Säästäkää vaikka tyttärillenne.
Ne on kondoreja. Ne on siellä sen takia, että ne voi tarvittaessa viedä pois sen haikarantuoman vauvan.
Voinko palauttaa viallisen gondolierin? Olen varma että gondolieri pettää mua mieheni kanssa, kun ne soutelee aina kahdestaan ja joudun hoitamaan vauvan yksin :(
Sain tänään äitiyspakkauksen eikä siellä ole edes gondolia, vain puhallettava uimapatja. Kiitti vaan, Sipilän hallitus!
Vierailija kirjoitti:
Ne on kondoreja. Ne on siellä sen takia, että ne voi tarvittaessa viedä pois sen haikarantuoman vauvan.
Meno-paluu liput tulee ostaa jo hyvissä ajoin.
T. Kondoriktööri
Vierailija kirjoitti:
Ne on isille varpajaisiin.
Tai isälle naapurin Katin tai/ja Arskan kaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään äitiyspakkauksen eikä siellä ole edes gondolia, vain puhallettava uimapatja. Kiitti vaan, Sipilän hallitus!
Olisko ollut se kuuluisa Amalian gummikavaljeeri?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä niiden tarkoitus on mahdollistaa vanhemmille rentouttava hetki yhteistä aikaa. Soutelu romanttisesti kondolissa voi virkistää vanhempia vauva-arjen keskellä. Meillä jäi kyllä käyttämättä, kun puuttui se mela, mikälie ja se komea gondolieeri. Olikohan vika meidän pakkauksessa vai onko muiltakin puuttunut?
Meiltäkin puuttui kaikki oheistarvikkeet ja siksi tuo kondooli on lahonnut parvekkeelle!
Outo oletus muuten, että tarvitaan kondomeja tai liukuvoidetta, koska nämä ovat aika hyödyttömiä lesbopareille, itsenäisille äideille ja perheille, joissa ei harrasteta seksiä. Lapsiahan saadaan nykyisin muullakin tavoin kuin vain yhdynnällä.
Ainoastaan W T porukoiden äitiyspakkauksissa on kortsuja. Se on ihan vink vink.
Mistä vois ostaa oman gondolieerin?