Pitäkää kengät jalassa kulkuvälineissä!
minulla on oikeus olla näkemättä ja haistamatta jalkojanne busseissa, junissa ja lennoilla!
vain suomalaiset ovat niin juntteja että ottavat kenkiä pois julkisilla paikoilla.
Vaikka kotona tekisitte mitä, emme elä säkissä!!!!
Kommentit (17)
Jalkasieni tykkää hikisistä kengistä... Todellakin otan kengät pois pitkillä matkoilla. Ja heti alkumatkasta, ennen kuin ehtii alkaa haisemaan!
Stadin busseissa en ole vielä kertaakaan nähnyt kenenkään riisuvan kenkiään matkan ajaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:27"]
Stadin busseissa en ole vielä kertaakaan nähnyt kenenkään riisuvan kenkiään matkan ajaksi.
[/quote]
En minäkään. Mutta liikuttava tapaus oli tämä Velodromilla kiinnijäänyt alaston mies. Oli hauskoja kommentteja mm. Metro- lehdessä.
Olen kyllä itse mennyt ilman kenkiä ratikkaan parikin kertaa, mutta se on toinen tarina:).
No kyllä ainakin pitkillä lennoilla muidenkin maiden kansalaiset riisuu kengät.
Ite riisun lentäessä ja pidemmillä junamatkoilla. On vaan mukavampi niin matkustaa.
Jos ärsyttää, niin kulje vaan omalla autolla.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:27"]
[/quote]
En minäkään. Mutta liikuttava tapaus oli tämä Velodromilla kiinnijäänyt alaston mies. Oli hauskoja kommentteja mm. Metro- lehdessä.
Olen kyllä itse mennyt ilman kenkiä ratikkaan parikin kertaa, mutta se on toinen tarina:).
[/quote]
Päivän tärkein ydinkysymys kuuluu, eikö sillä Velodromin viuhahtajalla ollut kuitenkin kengät jalassa, eihän kukaan itseään kunnioittava nakuilija lähde juoksuun paljain jaloin? :D
Minäpä kerron miehelleni, että huomenna pitkän hikisen raksatyöpäivän jälkeen ottaa saappaat jaloistaan junassa. Hänellähän on näköjään oikeus:)
Ainakin saisi matkustaa rauhassa.
Mun takana istui pari viikkoo sitten matkalla Tampereelta Turkuun mies, joka ensin otti kengät pois jalasta, heti alkumatkasta hirveä jalkahien löyhkä, sitten puolivälissä matkaa se alkoi vittu pieremään, ja ihan loppumatkasta se alkoi syömään jotain laukussa pari tuntia muhinutta lohivoileipää! Ihana hajukokonaisuus sillekin matkalle; jalkahiki, pieru ja mädältä lemunnut kala. Jotkut ei vaan tajuu.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:59"]
Minäpä kerron miehelleni, että huomenna pitkän hikisen raksatyöpäivän jälkeen ottaa saappaat jaloistaan junassa. Hänellähän on näköjään oikeus:)
Etkö jaksa mitään tehdä ite? Aina pitää mies laittaa asialle.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:59"]
[/quote]
Etkö jaksa mitään tehdä ite? Aina pitää mies laittaa asialle.
Ja minulla on oikeus ottaa kengät pois. Sinulla on ihan sama oikeus. Niitä mun jalkoja sun ei tarvitse katsoa jos et halua, ja hajua niistä ei tule.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:40"]
Sääli. Mä otan kengät pois jos nii mieli tekee.
[/quote]
sitten ne kengät lentää ovesta pihalle. :)
Kerran olen tainnut junassa ottaa kengät pois, kun matkustin Helsingistä Ouluun. Mannertenvälisillä lennoilla sen sijaan otan kengät aina pois heti koneen noustua. Niin tekevät kaikki muutkin.
Minähän otan kenkäni pois, jos niin haluan.