Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitiyspakkauksessa on kondoleja?

Vierailija
09.04.2015 |

Olen aina ihmetellyt.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh kuolen nauruun ootte nii vitun hauskoja.. Teillä on ihan älyttömän hyvä huumorintaju. No onhan se varmaan hauskaa jäädä pari vuotiaan tasolle tossakin asiassa

Vierailija
82/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:11"]

Mun kohdalleni osui tuollainen nuori some-sukupolven gondolieeri. Oon todella pettynyt, tuo roikkuu vaan koko ajan Facebookissa ja räplää puhelintaan. Ja ottaa koko ajan selfieitä. 

[/quote]

Et ole asian kanssa yksin. Suosittelen ottamaan yhteyttä Somegondolieerien uhrien kriisitukikeskukseen, sieltä saat apua. Tämä oli kyllä virhe Kelalta. Hehän halusivat vain palkata nuorta työvoimaa, mutta eivät tulleet ajatelleeksi pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:17"]

Hehheh kuolen nauruun ootte nii vitun hauskoja.. Teillä on ihan älyttömän hyvä huumorintaju. No onhan se varmaan hauskaa jäädä pari vuotiaan tasolle tossakin asiassa

[/quote]

Ja älykkö lukee ja kommentoi ketjua koska...?

Vierailija
84/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Kirjoitustaitosi on parivuotiaan tasolla, joten en paljoa huutelisi.

Vierailija
85/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset jutut ovat tämän palstan parhautta. Only in AV!

Vierailija
86/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän miehet suhtautuu äitiyspakkauksen ottamiseen? Mun mies on niin omistushaluinen, ettei anna mun hankkia äitiyspakkausta sen gondolieerin takia. Harmittaa kun pakkaus tulisi tositarpeeseen :(

Vierailija
87/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:18"]

Mun kohdalleni osui tuollainen nuori some-sukupolven gondolieeri. Oon todella pettynyt, tuo roikkuu vaan koko ajan Facebookissa ja räplää puhelintaan. Ja ottaa koko ajan selfieitä. 

[/quote]

Et ole asian kanssa yksin. Suosittelen ottamaan yhteyttä Somegondolieerien uhrien kriisitukikeskukseen, sieltä saat apua. Tämä oli kyllä virhe Kelalta. Hehän halusivat vain palkata nuorta työvoimaa, mutta eivät tulleet ajatelleeksi pidemmälle.

[/quote]

Kiitos avusta. Soitan heti tuonne.

Vierailija
88/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ideoita mitä sen gondolieerin tilalle voisi laittaa isyyspakkaukseen? Aion yllättää mieheni kokoamalla tulevalle isukille oman isyyspakkauksen, mutta sisältö tuottaa vielä päänvaivaa...

Vierailija
89/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:46"]

Onko ideoita mitä sen gondolieerin tilalle voisi laittaa isyyspakkaukseen? Aion yllättää mieheni kokoamalla tulevalle isukille oman isyyspakkauksen, mutta sisältö tuottaa vielä päänvaivaa...

[/quote]

Nykyään on olemassa myös gondolieerittaria. Sellainen voisi olla varteenotettava vaihtoehto.

Vierailija
90/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Mää tein kaverille kenkälaatikkoon sellaisen, oli tuttia, "nenäimuria" ym pientä. Itse isää varten sitten syötävää, vaikka korvatulpat yms. Isolla punaisella ristillä merkkasin sinne ensiapupaketin vaimolle (suklaalevy :-). Siis huumorkukkia kans sinne lootaan.

Vierailija
91/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

Onksulla sinne Kelaan numeroo? Täällä olis vähän kypsempi työnhakija. Ottaakohanne jos sanon vaan että "Si si grazie grazie" että uskoo että oon italiaano, ja vähän murran suomee ku puhun? Niin ja osaanhan mä uidakin! PS. oon soutanu lapsena

Vierailija
92/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2005 vaihdettiin naapurin rouvan kans gondolieerit päikseen. Hän tykkäsi enemmän mun tummasta ja minä oon aina lämmenny paremmin vaaleille. Oi niitä aikoja. Muistot jäljellä. Gondolieerit häippäs heti kesän jälkeen. Talvigondolieerit kuulemma ovat kestävämpiä?

Vierailija
93/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on kaks gondolieeria! Tää on niin luksusta. :)

Vierailija
94/152 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:28"]

Mietin tyhmää juttua. Naapurin naisparin toinen osapuoli on raskautunut. Saakohan ne kuitenkin mies-gondolieerin vai voiko sen vaihtaa vaikka ukrainalaiseksi naismelojaksi?

[/quote]

Voi pahus, vaikka Perussuomalaisia äänestän, jotka ovat kyllä konservatiiveja... Silti minulle ei kahden naisen perhe ole mikään ongelma. Onko näillekin nyt sitten alettu lähettää äitiyspakkauksen mukana miehiä, perusteella että lapsilla tulee olla isä ja äiti?

41v m

Vierailija
95/152 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:28"]

Mietin tyhmää juttua. Naapurin naisparin toinen osapuoli on raskautunut. Saakohan ne kuitenkin mies-gondolieerin vai voiko sen vaihtaa vaikka ukrainalaiseksi naismelojaksi?

[/quote]

Voi pahus, vaikka Perussuomalaisia äänestän, jotka ovat kyllä konservatiiveja... Silti minulle ei kahden naisen perhe ole mikään ongelma. Onko näillekin nyt sitten alettu lähettää äitiyspakkauksen mukana miehiä, perusteella että lapsilla tulee olla isä ja äiti?

41v m
[/quote]
Niinpä. Tai ajattele uuspeheitä. Jos jokaisen pariutumisen seurauksena tulee vauva ja uusi gondolieerit niin mihin tässä maassa joudutaan.

Vierailija
96/152 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/152 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suurinta osaa gondolieereista kierrätetään. Ja yhden gondolieerin sääntö (yksi per perhe) takaa kyllä gondolieerin riittävyyden.

Vierailija
98/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gondolieeri kuoli mutta eipäs haitannutkaan kun sain mukavat korvaukset! Okei, oli se aika surullista kun siihen oli niin kiintynyt...

Vierailija
99/152 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:55"]

Mun gondolieeri kuoli mutta eipäs haitannutkaan kun sain mukavat korvaukset! Okei, oli se aika surullista kun siihen oli niin kiintynyt...

[/quote]

Auts!

Vierailija
100/152 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up