Miksi äitiyspakkauksessa on kondoleja?
Kommentit (152)
Mun mielestä noissa gondoleissakin pitäis siirtyä ekologisempaan vaihtoehtoon. Tai käyttää edes kierrätysmateriaalia. Hirveetä tuhlausta että tehdään joka pakkaukseen gondolit aina uudella kuosilla, että mammat olis tyytyväisiä.
Eikä, miten isoja eroja noissa pakkauksissa oikein on?! Meillä mitään gondolia ollu, ei edes sitä puhallettavaa kanoottia. Ainoastaan O sole mio- cd. Vuoden 2012 pakkaus.
Haluaako joku oikeasti poistaa gondolit pakkauksesta? Mitä niiden tilalle sitten?
Siksi, koska raskauden jälkeen jalat saattavat turvota niin paljon, ettei normi-kengät mahdu. Kanootitkin liian pieniä joten gondoleihin täytyy vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:02"]
Eikä, miten isoja eroja noissa pakkauksissa oikein on?! Meillä mitään gondolia ollu, ei edes sitä puhallettavaa kanoottia. Ainoastaan O sole mio- cd. Vuoden 2012 pakkaus.
[/quote]
Oliko loppuvuoden pakkaus? Meidän toukokuun pakkauksessa oli vielä gondoli ja mela.
No hei onhan se tosi monikäyttöinen, käy ensisängystä aina teini-ikään asti, ammeena, hiekkalaatikkona...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:07"]
[/quote]
Oliko loppuvuoden pakkaus? Meidän toukokuun pakkauksessa oli vielä gondoli ja mela.
[/quote]
Oli joo, vähän epäreilua! Olisin hommannu sen aikaisemman pakkauksen jos olisin tienny! Missä vaiheessa ne gondolieerit on sitte poistunu pakkauksesta?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:07"]
[/quote]
[/quote]
Oli joo, vähän epäreilua! Olisin hommannu sen aikaisemman pakkauksen jos olisin tienny! Missä vaiheessa ne gondolieerit on sitte poistunu pakkauksesta?
[/quote]
Gondolilliset pakkaukset taisi loppua siinä syyskuun tienoilla, loppuihin laitettiin sitten tuota cd-levyä. Niitähän näkee vieläkin myynnissä kirppareilla, noloa.
Mua häiritsi sen tämän vuoden pakkauksen gondolin kuosi. Ihan hirvee, en kyllä kehtaisi tuollaista Marimekon unikkokuvioista käyttää.
Mä luin väärin! Luulin, että kommodoreja! ...ei siis niitä - EN ALA!!
Mun oman vauva-ajan, vuoden -78 pakkauksen gondolieeri on vielä tallella! Voisin myydä, on tosi siistissä kunnossa, kunnon pulisongit ja kaikki. Mitähän siitä kannattais pyytää?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:17"]
Mua häiritsi sen tämän vuoden pakkauksen gondolin kuosi. Ihan hirvee, en kyllä kehtaisi tuollaista Marimekon unikkokuvioista käyttää.
[/quote]
Joo se on ihan kamala! Onneksi ehdin saada viime vuoden pakkauksen, siinä oli vielä melakin mukana.
Miten edes kehtaatte valittaa tuosta pakkauksen sisällöstä? Mulle on kelvannut aina gondolin kanssa tai ilman. Jos ilmainen ei kelpaa, niin älkää ottaako sitä! Jokainen voi ihan vapaasti hommata itse sellaisen gondolin/melan/gondolieerin ku tykkää! Ps. esikon pakkauksen gondolieeri on nykyään aviomieheni.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:21"]
Mun oman vauva-ajan, vuoden -78 pakkauksen gondolieeri on vielä tallella! Voisin myydä, on tosi siistissä kunnossa, kunnon pulisongit ja kaikki. Mitähän siitä kannattais pyytää?
[/quote]
Ton vuoden malli on kyllä kysytty, varsinkin jos se melakin on tallella. Pistä huutonettiin ja pohjahinnaksi 50€. Hinta saattaa kohota satasiin.
Voi että , nyt vasta huomasin ettei tuossa aloituksessa lukenutkaan kondomi. :-()
Kiitos nauruista.
Minä taas olen himoinnut sitä vuoden -85 gondolieeriä niin kovasti, että maksaisin siitä melkein mitä vain... Se hymy sulatti sydämeni jo tuolloin 30 vuotta takaperin ja edelleen mietin sitä päivittäin. Oman kakarani pullautin -86, en aivan ehtinyt! :(
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:43"]
Minä taas olen himoinnut sitä vuoden -85 gondolieeriä niin kovasti, että maksaisin siitä melkein mitä vain... Se hymy sulatti sydämeni jo tuolloin 30 vuotta takaperin ja edelleen mietin sitä päivittäin. Oman kakarani pullautin -86, en aivan ehtinyt! :(
[/quote]
Kysynkin äidiltä, onko oman -85 pakkaukseni gondolieeri vielä tallessa. Ei se varmaan ihan priimakunnossa ole, kun samaa gondolieeria käytettiin myös sisaruksillani, mutta pienellä laitolla ehkä ihan käyttökelpoinen. Kiinnostaako?
Täytyykin kaivaa kaikki kolme omien lasteni äitiyspakkausten gondolieeria tuolta vaatehuoneen ylähyllyltä ja tsekata missä kunnossa ovat. Mitä turhaa niitä säilyttää, jos niistä vielä jotain voi saada.
Siis kummasta oikein saa paremman hinnan vanhasta gondolista vai gondolieerista?
Puhallettava Prinssi Ken pitää saada pakkaukseen.