Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluatte että miehet tyytyvät kaikista huonompiin naisiin mutta itse teille kelpaa vaan laadukas mies koska muuten ei ole kemiaa?

Vierailija
24.02.2024 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta ulkomaille tai hakeudu johonkin pervoyhteisöön niin saat sinäkin seksiä? 

Vierailija
2/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama mitä täysin tuntemattomat miehet haluavat tai kelpuuttavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat olla kenen kanssa vaan. Ei kuulu mulle.

Vierailija
4/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päläpälä. En ole tilivelvollinen kenellekään. Hanki elämä ap.

Vierailija
5/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat luuserit joutuvat tyytymään siihen mitä saavat. Muut saavat valita kumppaninsa aivan vapaasti.

Vierailija
6/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa ihan vapaasti valita itselleen kumppanin niistä aikuisista, jotka suhteeseen hänen kanssaan haluavat. Tämä koskee ihan jokaista. Kukaan ei ole kehottanut miehiä ottamaan kumppanin, jota mies ei halua.

Vierailija
7/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laadukas mies, koska olen itsekin laadukas. Ilmeisestikin edelleen olen, koska sinkkumiehet pyrkivät suhteeseen kanssani.

Yhden tällaisen suhteen jouduin katkaisemaan, koska se meni vähän liian diipiksi ja intiimiksi ja vaaransi näin parisuhteeni.

Vierailija
8/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kenenkään tyytyvän huonona pitämäänsä kumppaniin, en miesten enkä naisten. Sellainen on myrkkyä niin omalle kuin toisen onnellisuudelle.

Vierailija
9/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muuta ulkomaille tai hakeudu johonkin pervoyhteisöön niin saat sinäkin seksiä? 

Ja sitten olet heti ilmiantamassa kun täällä luet että olen napannut jonkun nuoren ja kauniin vosun.

Vierailija
11/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on laadukas mies, koska olen itsekin laadukas. Ilmeisestikin edelleen olen, koska sinkkumiehet pyrkivät suhteeseen kanssani.

Yhden tällaisen suhteen jouduin katkaisemaan, koska se meni vähän liian diipiksi ja intiimiksi ja vaaransi näin parisuhteeni.

Miehet nyt panee ketä vaan.

Takuulla sinulla on laadukas mies ainoastaan sen takia että naisten taso suomessa on niin surkea.

Vierailija
12/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se huono tässä yhteydessä tarkoittaa? Tavaroista usein sanotaan, että yhden romu on toiselle aarre. Olen aina ajatellut että samaa voi soveltaa myös parinmuodostukseen.

Vierailija
13/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla sinulla on laadukas mies ainoastaan sen takia että naisten taso suomessa on niin surkea.

Olemme molemmat akateemisia, normaalipainoisia ja hyvännäköisiä omistusasujia.

Vierailija
14/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten olet heti ilmiantamassa kun täällä luet että olen napannut jonkun nuoren ja kauniin vosun.

Hmm, mitäs se vosu taas tarkoittikaan? Eli jos sinä harrastat seksiä nuoren ja kauniin naisen kanssa, hänestä tulee sinun silmissäsi vosu?

Miehiä on mahdotonta ymmärtää. 

Vierailija
15/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet käyttäytyisivän kuin naiset (valikoiva narttu joka ei tee aloitteita, ei osaa sanoa muuta kuin ei paitsi ehkä jollekin huipputason jännikselle) niin 98% ihmisistä olisivat sinkkuja.

Vierailija
16/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pätkän ohjelmasta, jossa vanhat ja läskit rumilusmiehet ostavat itselleen naisystävän esim. Koreasta tai Panamasta.

Suosittelen vastaavaa sinulle. 

Vierailija
17/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisesti ennen kaikkea luotettavia, rehellisiä ja uskollisia.

Vierailija
18/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran voit panna ketä vaan, vaikka sitä Sörkan alkkis-Irmaa joka varmasti antaa, niin mikä sun ongelma on?

Ite en ainakaan voi panna ihan ketä vaan, vaan minun pitää olla miehestä viehättynyt.

Vierailija
19/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisesti ennen kaikkea luotettavia, rehellisiä ja uskollisia.

Kyllä.

Vierailija
20/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa tasomies.