Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitteko? (häistä)

Vierailija
09.04.2015 |

Olen menossa pian naimisiin ja myös ystäviä on kutsuttu. Eräs ystäväni erosi juuri noin vuoden kestäneestä suhteestaan. Ilmoitti, ettei tule häihin, koska ei nyt kestä katsella muiden onnea?! Täytyy sanoa, että loukkaannuin. Jos hän joskus naimisiin menee, ei minua niissä häissä näy.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:46"]

19, lapsen menettäminen on "pikkusen" eri juttu, kuinvuoden kestäneen suhteen loppuminen, josta on jo pari kuukautta häiden aikaan.

[/quote]

Minä ja mieheni muutimme yhteen parin kk kuluttua ja olimme noin vuoden kuluttua kihloissa ja suunnittelimme häitä. Tiesin alusta asti että tässä on  mies jonka kanssa haluan olla lopun ikääni. 

Olisin surrut ihan valtavasti jos olisimme eronneet vuoden päästä. Onneksi yhteistä taivalta on nyt takan sen verran että suruni otettaisi vakavasti!

Vierailija
22/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on oikein hyvästä ystävästä niin loukkaantuisin. Koska minkälainen ystävä se on joka ei voi nähdä hyvän ystävän onnellisenna vaikka itsellä menisikin huonommin. Itse olen juuri avioeron keskellä ja menossa hyvän ystäväni häihin koska hän on minulle tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, kuten yllä joku kirjoitti "sinun onnesi ei ole häneltä pois". Itse arvostaisin noin rehellistä mielipidettä,mut hei oikeesti, minkä ikänen ystäväsi oikein on? Joo aika ei ole verrannollinen suhteen vakavuudelle, mut vuosi? Ja nyt ei voi tulla sun häihisi, ei voi edes esittää olevansa onnellinen jonkun toisen puolesta? Mäen käsitä, vaikuttaa lapselliselta ja henk.kohtsesti kyllä loukkaantuisin, jos oma läheinen ystävä tms. Ei tulisi häihini miehen takia. Eri asia, jos sen mies olisi kuollut, mutta kun ei ole. Huh.

Vierailija
24/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten hyviä ystäviä olette. Jos ette ole älyttömän läheisiä niin sitten tuskin kannattaa loukkaantua. Muuten kyllä ystäväsi voisi sen verran koota itseään että tulisi juhlistamaan ystävänsä tärkeää päivää. Eri asia voisi olla jos häät olisivat about parin viikon sisällä erosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi