Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko petetylle?

Vierailija
08.01.2015 |

Elikkäs oli erään miehen kanssa säätöä, kunnes selvis että hällä on nainen! Mies lähetteli myös alastonkuvia ja vannoi rakkautta.. Nyt selittää että naisensa kanssa menee huonosti ja haluaa minut. No, mulle ei käy tollanen peli, miten joku voi edes pyörittää kahta naista?.. Eli en todellakaan halua tuollaista k*sipäätä. Mutta kerronko hänen naiselleen? Asuvat yhdessäkin.. Tekisi mieli soittaa ja kertoa millanen m*lkkuperse siellä kotona luuhaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, ei ole sun asia ja mistä tiedät jos nainen vaikka tietää jo.

Vierailija
2/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:48"]Älä kerro, ei ole sun asia ja mistä tiedät jos nainen vaikka tietää jo.
[/quote]

Ei olekkaan, mietin lähinnä että jos itse olisin hänen tilanteessa niin haluaisin kyllä tietää.

Vierailija
4/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro!!

Vierailija
5/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä heidän asiansa oikeastaan sinulle kuulu. Anna olla ja pistä välit poikki mieheen.

Vierailija
6/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, itse olisin onnellinen jos joku kertoisi

Vierailija
7/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:53"]Eipä heidän asiansa oikeastaan sinulle kuulu. Anna olla ja pistä välit poikki mieheen.
[/quote]

Miten se on heidän asia jos nainen ei tiedä siitä?

Vierailija
8/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro! Olen varma, että nainen arvostaa sitä ja osaa potkia tollassen luuserin helvettiin!

Vierailija
9/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä kerrot. Jos et omalla nimellä halua, niin tee joku anonyymiprofiili facee ja sitä kautta. Mut toki uskottavampaa jos kerrot ihan omalla naamalla tai puhelimitse tai ihan millä vaan. Mä olisin halunnut sillon ehdottomasti tietää kun multa salailtiin sitä, että mun mies on mua pettänyt. Ihan sama mitä kautta, kunhan olisin vain saanut tietää aiemmin kuin kolme vuotta myöhemmin.

Vierailija
10/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten voisi sille vaimolle sanoa, sillai sivistyneesti? Hei, mä nain sun miestä?

Vierailija
11/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot todellakin niin saadaan tollanen mulkku ruotuun!!!!!!

Vierailija
12/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:00"]Mitä sitten voisi sille vaimolle sanoa, sillai sivistyneesti? Hei, mä nain sun miestä?
[/quote]
Kerrot ettet tiennyt ja heti kun sait tietää niin laitoin välit poikki. Sanot että kerrot koska itsekin haluaisit että sinulle kerrottaisiin!

Vierailija
13/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hälle kannattais kertoa? Apua! Pitäiskö kertoa yksityiskohdat (alastonkuvat esim.) , vai sanoa vaan että mulla oli hänen kanssa säätöä?

Vierailija
14/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hälle kannattais kertoa? Apua! Pitäiskö kertoa yksityiskohdat (alastonkuvat esim.) , vai sanoa vaan että mulla oli hänen kanssa säätöä?

Vierailija
15/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ehkä haluaisin tietää.. Mutta jos joutuisin tohon sinun tilanteeseen, en tiedä olisiko pokkaa kertoa, suurella todennäköisyydellä jonkunlainen paskamyrsky siitä olisi luvassa, vaikka tässä tapauksessa oletkin toiminut oikein ja suoraselkäisesti!

Vierailija
16/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että lähetti usein ammutaan... Vaikka kaikki aina sanoo että haluaisi tietää, uskon että silti aika monelle tulee puolustusreaktiona suuttua kertojalle ja mistäs sitä tietää mikä hullu väkivaltainen nainen on. En minä kertoisi, ei kuulu mulle muiden asiat, sama kuinka mulkku mies onkaan.

Vierailija
17/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, eli puolet täällä ei haluaisi tietää jos oma mies pettää? Voi moro mitä idiootteja ootte! ap Pliis kerro naiselle sen kuuluu tietää, että minkälaisen kusimunan kanssa seurustelee

Vierailija
18/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tekisi mieli kertoa. Ehkä se herättäisi naisen tajuamaan miten ihana mies hänellä on ja lopettamaan pihtaamisen.

Vierailija
19/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO!;

Vierailija
20/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei susta ala narauttamisen jälkeen liikkumaan huhuu että oot varattuja vokotteleva horopylly.

Just sayin'... Kyllä se äijä jää ite kiinni ajallaan jos jatkaa sitä touhua. En sekaantuis toisten soppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän