Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas minkä verran murkkunne ruutuilevat vrkssa?

Vierailija
09.04.2015 |

Pala kurkussa tätä naputan, aivan epätoivoinen olo.

Meillä 13v ja 12v pelaavat tietokoneella 4-5pvänä vkossa, yleensä 2 arkipäivänä ja lisäksi vkonloppuisin. Ei sinä mitään mutta kun lisäksi on tuo kännykkä joka kasvanut käteen kiinni, iPad joka kasvanut toiseen käteen ja sitten vielä telkkari josta haluaisvat katsoa paria tallennettua ohjelmaa joka ikinen ilta. 

Epätoivoiseks minut tekee se että koen olevani 99%sti se joka edes yrittää pitää mitään rajoja näissä ruutuasioissa ja olen siis myös se joka saa kaiken kuran niskaansa kun olen tiukkis seniili rage mamma jne. Ihan sama, kestän kylä haukut, yleensä, nyt ei vain tunnu siltä :'(

Miten teillä muilla? Vanhemmalla muksulle tuli vielä tuo hervoton terveystietokyselya-nivaska koululta, 8-luokan laaja terv.tark tulossa alkukesästä jne ja siinäkin tuo ruutuaika kysytään, arkena ja vkonloppuisin/lomilla. Sekä se mitä tekee vapaa-aikana. Öh, tuijottaa ruutua, lukee ja max1x/vkossa käy parin kaverinsa kanssa hieman happihypyllä, kännykkä kourassa varmaan sielläkin.

En tedä mitä tehdä, on taas niin kritisoitu ja "haukuttu" olo, paskamutsien paskamutsi, kaiken paskan äiti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun murkku ruutuilee enemmän. Asutaan syrjässä niin pitkälti on kavereihin yhteyksissä laitteilla, muuten pyörisivät enempi kylillä. Jos muut hommat kärsii, koneet lähtee. Haukkuja en ole ikinä saanut. Ainoa lapsi, eikä toista vanhempaa hölläämässä rajoja, joten siksi helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla