Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en saa ikinä miestä koska

Vierailija
09.04.2015 |

1. Hänen täytyy olla lapseton.
2. 28-35-vuotias. 178-185 cm.
3. Hän ei saa olla "entinen naistenmies."
4. Hän ei saa dokata paljon.
5. Ei polttaa.
6. Hänen täytyy haluta hellyyttä (koska haluan olla itse se, joka haluaa vähemmän.)
7. Hän ei saa olla pinnallinen tyrkkykuolailija.

Netistä olen katsonut läpi jo kaikki. Livenä tapasin yhden kiinnostavan lähihistoriassa, mutta siitä ei tule mitään.
Tapaan paljon potentiaalisia, joissa on sitten kuitenkin liian suuria miinuksia ja homma on pakko unohtaa.

On minulla oikeasti isompikin murhe nyt. Rakkaani lähti viimeiselle matkalleen ja yritän pitää itseni kasassa :`( <3 Alitajuntaisesti odotan pikkuista takaisin, yritän päästä yli tuskasta. :( Vaikka sitten miettimällä miesasioita...

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo listaus sopii lähes täydellisesti meidän av-mammojen yhteiseen poikaystävään. Sun täytyy iskeä tämä -mies29-

Sillä vain on tiukka sihti naisten suhteen.

Vierailija
82/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 06:32"]Ap, kyllä sinä noilla kriteereillä löydät vielä omasi. Haluat normaaleja asioita. Toisin kuin minä. Itse haluaisin miehen, joka ei koko aikaa olisi haluamassa hellyyttä/läheisyyttä (enkä tarkoita nyt pelkkää seksiä vaan kaikkea), mutta en vain onnistu. Nautin yksin olemisesta, mutta jos alan parisuhteeseen, menetän oman aikani aina ihan täysin. Miehet eivät vain ymmärrä sitä enkä mä jaksa paria kuukautta pidempään sellaista, joka on koko ajan läsnä. Jos sanon haluavani olla muutaman päivän itsekseni niin se tarkoittaa miehelle aina, että mulla on joku toinen tms. Miehet muuttuvat jotenkin hirveän epävarmoiksi tossukoiksi kanssani eikä se ole mitenkään viehättävää.
[/quote]
Mun kanssa voisit olla, joudun olemaa reissussa töiden ja harrastusten takia jonkin verran, saisit omaa aikaa riittävästi, mutta kun olen kotona onko parempi että olen autotallissa vai haluaisitko tehdä yhdessä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit minun mieheni, tuollainen hän oli seitsemän vuotta sitten kun tavattiin. Lisäksi valmistinut pari vuotta aikaisemmin, vakituisissa töissä, normaalit vanhemmat ja sisarukset ja suku, osakesalkku, moottoripyörä ... ja nyt hän on kaikkea tuota plus kahden lapsen naimisissa oleva isä <3

Taidan olla onnekas!

Vierailija
84/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa vaatimuksissa ole mitään kohtuutonta. Kakkosvaatimuksessa kannattaa kuitenkin joustaa järjen rajoissa.

Vierailija
85/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kun tuo pituus on niin tärkeää niin onko se ok jos on pyörätuolissa kunhan pituus tuossa rajoissa?

muista että kirjoitit ettet ole pinnallinen ;)

Vierailija
86/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:25"]Ja kaikki täsmäsi täällä. Mutta taitaa savolaisuus olla naisille aikamoinen turnoff ;)
[/quote]
Eioo! :'D Mulla o savolaene miäs ♡

Vierailija
87/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:14"]

1. Hänen täytyy olla lapseton. 2. 28-35-vuotias. 178-185 cm. 3. Hän ei saa olla "entinen naistenmies." 4. Hän ei saa dokata paljon. 5. Ei polttaa. 6. Hänen täytyy haluta hellyyttä (koska haluan olla itse se, joka haluaa vähemmän.) 7. Hän ei saa olla pinnallinen tyrkkykuolailija. [/quote]

Kiinnostuin jo aluksi tästä avauviestin naisesta. Itse täytän kaikki nuo kriteerit paitsi numeron 6 vain osittain, eli osaan kyllä osoittaa hellyyttä, mutta jos tulkitsin tuon kutoskohdan oikein niin kyseinen nainen haluaa siis että mies on jatkuvasti aloitteellinen hellyyteen ja vastaavaankin, koska hän ei itse halua olla aloitteellinen, ja se oli aika paha turn off itselleni.  

Mutta ei ole helppoa meillä miehilläkään (paljon vaikeampaahan meillä oikeasti on). Itse olen noin kolmekymppinen, ihan hyvin tienaava oman asunnon omistava kiltti, OK:n näköinen, normaalivartaloinen ja ihan liikuntaakin harrastava mies, joka ei polta eikä känniin itseään ikinä juo, mutta koska kynnys tehdä aloite on minulle korkea (en pysty enkä halua tehdä aloitetta ennenkuin olen varma että nainen on kiinnostunut minusta, eikä siis tule pakkeja, eli minun pitää tuntea hänet jo hyvin) niin tulos on tietenkin se, että montakaan suhdetta ei elämän aikana ole ollut. Eikä tule olemaankaan. Se on todella epäreilua, mutta minkäs teet, tällaista se elämä on miehenä.

Vierailija
88/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks mulla on jo nainen.

M<170cm

Vierailija
89/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin täyttänyt nuo vaatimukset 28-30 vuotiaana (sitten sain lapsen). Mutta toisinpäin olisi tehnyt tiukkaa. Tuo kutoskohta antaa noin kirjoitettuna vaikutelman, että olet passiivinen pihtari, joka haluaa saada huomiota ja pelaa valtapelejään säännöstelemällä sitä kuinka paljon päästää lähelleen. Haluan naisen, joka haluaa ilolla vastaanottaa kaiken hellyyden ja läheisyyden. Mielellään saa haluta vähän enemmänkin (eli olla aloitteellinen), mutta olen niin kyljessä kiehnääjä, että se ei ole kovin realistista.

Vierailija
90/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:06"]Tuollainen mies on helppo löytää, joten ilmeisesti sinussa on vikaa ja et ole haluttava, kun et ole sellaista löytänyt itsellesi.
[/quote]

Minulla on viisi entistä. Ulkonäöstäni olen kuullut sanat: nätti, kaunis, on se niin suloinen, kaunis, suloinen, nätti, viehättävä...
Varmaan sadalta eri mieheltä tyyliin.
En minä ole nainen, joka aina jätetään. Itselläni menee hermo suurimpaan osaan miehistä, koska heissä on liikaa miinuksia joiden kanssa en jaksa elää. Juuri erään kaveruudenkin pistn poikki, kun en saanut siitä mitään irti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän