Minä en saa ikinä miestä koska
1. Hänen täytyy olla lapseton.
2. 28-35-vuotias. 178-185 cm.
3. Hän ei saa olla "entinen naistenmies."
4. Hän ei saa dokata paljon.
5. Ei polttaa.
6. Hänen täytyy haluta hellyyttä (koska haluan olla itse se, joka haluaa vähemmän.)
7. Hän ei saa olla pinnallinen tyrkkykuolailija.
Netistä olen katsonut läpi jo kaikki. Livenä tapasin yhden kiinnostavan lähihistoriassa, mutta siitä ei tule mitään.
Tapaan paljon potentiaalisia, joissa on sitten kuitenkin liian suuria miinuksia ja homma on pakko unohtaa.
On minulla oikeasti isompikin murhe nyt. Rakkaani lähti viimeiselle matkalleen ja yritän pitää itseni kasassa :`( <3 Alitajuntaisesti odotan pikkuista takaisin, yritän päästä yli tuskasta. :( Vaikka sitten miettimällä miesasioita...
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:40"]Mnua ei sytytä lyhyet miehet. 178-185 on oikein sopiva muttei tippaakaan liian pitkä. Ap [/quote] Entäs jos mies on 177 tai 186? Eikös olisi parempi olla avoimin mielin?
[/quote]
No ei kai kukaan nyt mittanauhan kanssa kulje. Ap:n antamat lukemat ovat suuntaa-antavia. Ei kannata olla liian avoimin mielin, siitä seuraa vain sydänsuruja toiselle osapuolelle. Tärkeintä on tiedostaa omat mieltymykset ja ehdottomat "eit" niin ei turhaan loukkaa toista. En haluaisi itsekään päätyä treffeille miehen kanssa, joka tietää jo etukäteen, ettei pitkähiuksiset ole koskaan häntä viehättäneet.
[/quote]
Niinpä. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:05"]täytän kriteerit mutta pituuteni on 186 cm
[/quote]
Lisään listaan, että mies ei saa olla näsäviisas. Ap
Voi hitsit :( Ikä ei täsmää.. Mies21
Oletat että mies ei ole pinnallinen, mutta kuitenkin itse olet pinnallinen Ikä, pituus, yms vaatimuksillasi. Tapaat paljon miehiä joista valita, mutta mikään ei kelpaa.. Vika taitaa olla ylirealistisissa odotuksissasi, haluat parempitasoisen kuin itse olet? Yksi sana: HYPERGAMIA
Mun exä ! Kannattaa käydä sipoossa pyörimässä;)
Ikää liian vähän ja pituutta liikaa :(
M24
Hitto muuten kuin minä mutta lapsi jo on. Niin tuo dokauspuoli...no ei sittenkään.
Ja kaikki täsmäsi täällä. Mutta taitaa savolaisuus olla naisille aikamoinen turnoff ;)
Hei ehkä kannattaisi hieman joustaa rajoista ja alkaa elämään oikeasti. Ensiö Itkonen aikanaan lausui, että elämä on kertakäyttötavaraa, eli yhtään hetkeä ei kannata hukata. Toisaalta listasi on varsin pinnallinen. Mikset vain etsi miestä, jonka kanssa sinulla on mukava olla ja jota voit oikeasti rakastaa.
Olet oikeassa. Noilla kriteereillä et saa miestä.
Minä en saa ikinä töitä. Ei edes kutsuta haastatteluun. Haluan vain, että työ on leppoisaa ja vastuuvapaata, tehtävissä kotoa etätyönä, siinä on pitkät lomat, palkka 8000-10000 €/kk ja osaamisvaatimuksena elämän koulu. Aina kun löytyy lupaavan oloinen homma, se kariutuu johonkin kohtaan. Viimeksi tarjosivat 12 k€ palkkaa.
Mutta vakavasti, hoida se surujuttu kuntoon ennen pariutumista.
Kaikki täsmää paitsi pituus, mutta siis vain miehethän on pinnallisia eikä naiset ollenkaan. Okei, poltan myös mut sen voisin kyllä lopettaa jos se olis ainut este löytää kumppani.
Jos tuo Ap:n mainitsema viimeiselle matkalle lähtenyt oli Ap:n oma lapsi niin sellasta taakkaa en kyllä harteilleni haluaisi. Ei riitä henkiset resurssit ketään sellaisesta suosta nostamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:25"]Ja kaikki täsmäsi täällä. Mutta taitaa savolaisuus olla naisille aikamoinen turnoff ;)
[/quote]
Minä voisin elää kaukosuhteessa hetken, jos miehellä olisi aikomus muuttaa etelämpään. En siis halua enkä edes yritä pakottamalla saada ketään muuttamaan minnekään. Sen täytyisi olla oma tahto. Olen yrittänyt myös näitä kaempana asuvia miehiä, mutta heille se välimatka on aina ollut liikaa ja he ovat jämähtäneet asuinseudulleen loppuiäksi.
En ole pinnallinen. Haluan täysin normaalivartaloisen miehen, kivat, hyvin istuvat vaatteet. Siinä se. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:26"]Hei ehkä kannattaisi hieman joustaa rajoista ja alkaa elämään oikeasti. Ensiö Itkonen aikanaan lausui, että elämä on kertakäyttötavaraa, eli yhtään hetkeä ei kannata hukata. Toisaalta listasi on varsin pinnallinen. Mikset vain etsi miestä, jonka kanssa sinulla on mukava olla ja jota voit oikeasti rakastaa.
[/quote]
Siksi et minun ei ole mukava olla, jos tiedän miehen uittaneen munaansa kymmenissä naisissa. Jos hän kuolailee muita. Jos hän polttaa. Ja dokaa. Ja joudun katsoa hänen lastaan. Ei siinä auta kiva luonne, jos muut asiat ovat päin peetä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:32"]Kaikki täsmää paitsi pituus, mutta siis vain miehethän on pinnallisia eikä naiset ollenkaan. Okei, poltan myös mut sen voisin kyllä lopettaa jos se olis ainut este löytää kumppani.
Jos tuo Ap:n mainitsema viimeiselle matkalle lähtenyt oli Ap:n oma lapsi niin sellasta taakkaa en kyllä harteilleni haluaisi. Ei riitä henkiset resurssit ketään sellaisesta suosta nostamaan.
[/quote]
Lemmikki!! Ap
Mnua ei sytytä lyhyet miehet. 178-185 on oikein sopiva muttei tippaakaan liian pitkä. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:17"]Joustatko yhtään 2. kohdassa?
[/quote]
En halua nuorempaa kuin 28. Se on aikuisen miehen ikä ja hottia.
Kohta kuusi kuulostaa oudolta. Haluatko jonkinlaisen henkisen yliotteen miehestä, vai mitä se oikein tarkoittaa?