Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en saa ikinä miestä koska

Vierailija
09.04.2015 |

1. Hänen täytyy olla lapseton.
2. 28-35-vuotias. 178-185 cm.
3. Hän ei saa olla "entinen naistenmies."
4. Hän ei saa dokata paljon.
5. Ei polttaa.
6. Hänen täytyy haluta hellyyttä (koska haluan olla itse se, joka haluaa vähemmän.)
7. Hän ei saa olla pinnallinen tyrkkykuolailija.

Netistä olen katsonut läpi jo kaikki. Livenä tapasin yhden kiinnostavan lähihistoriassa, mutta siitä ei tule mitään.
Tapaan paljon potentiaalisia, joissa on sitten kuitenkin liian suuria miinuksia ja homma on pakko unohtaa.

On minulla oikeasti isompikin murhe nyt. Rakkaani lähti viimeiselle matkalleen ja yritän pitää itseni kasassa :`( <3 Alitajuntaisesti odotan pikkuista takaisin, yritän päästä yli tuskasta. :( Vaikka sitten miettimällä miesasioita...

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minusta

Ja hei, ei teidän tarvitse oikeasti "lesoilla" jos olette itse kriteereihin sopivia tai oma miehenne on. En minä pidä jokaista miestä hyvännäköisenä, joten en valitettavasti itke kateudesta vaikka kuinka yrittäisitte provota.

Vierailija
62/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:17"]Mitä sinulla on tarjota? Etsitkö miestä vain sen takia kuin muillakin on?
[/quote]

Ei kun lähinnä siksi, että olen ihminen, en tavara, joka kököttää yksin paikallaan ja pölyyntyy.
En usko enää satumaisiin lövestööreihin, mutta onhan se kiva että voi jakaa asioita. On parisuhteessa huonojakin puolia, mutta itselle sopivan ihmisen kanssa ne ovat lievemmin huonoja. Epäsopiva ihminen korostaa niitä miinuspuolia.
Minulla on annettavana välittämistä, huumoria, vilpittämyyttä, uskollisuutta...
[/quote]

Vilpittömyyttä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aapeellä mitään lasta ole ollut.  Hän elää mielikuvitusmaailmoissa.

Vierailija
64/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:37"]Ei aapeellä mitään lasta ole ollut.  Hän elää mielikuvitusmaailmoissa.
[/quote]

Missä vitun mielikuvitusmaailmassa? Missä minä väitin menettäneeni lapseni? Rakkaan lemmikkini menetin, mikä siinä oli vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
65/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:44"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:37"]Ei aapeellä mitään lasta ole ollut.  Hän elää mielikuvitusmaailmoissa.
[/quote]

Missä vitun mielikuvitusmaailmassa? Missä minä väitin menettäneeni lapseni? Rakkaan lemmikkini menetin, mikä siinä oli vaikeaa ymmärtää?
[/quote]

Ja ei todella ole ollut mitään lasta eikä tule moneen vuoteen olemaan.

Vierailija
66/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tiedä mitä pinnallista on lapsettomassa miehessä tai vaatimuksella että treffikumppani on itseään pidempi.. Mä en ainakaan huoli miestä, millä on entuudestaan lapsia koska se on jo niin monta kertaa nähty. Joka kerta:

a) lapset menee aina kaiken edelle ja heidän ehdoillaan tehdään kaikki lomamatkan ja kaikki. Yhteinen aika siis täysin nolla, ja kun sitä olisi, mies olisi mieluiten yksin

b) jollei lapset mene kaiken edelle, niin mikään muukaan ei mene. Paitsi mies itse. Silloin joudun huolehtimaan lapsista yksin eli mut on otettu siksi että mies saa elää ku sinkku ilman muksuja tai kolmantena lapsena joukon jatkona. Hyvin kiihottavaa.

c) eksä tulee kuvioissa mukana ja sekoittaa pakkaa, lasten, suvun ja kaikkien päitä. Facebook räjähtää, kavereita vedetään mukaan tai ainakin anopit ja muutkin miniät. Alituista tekstari-, soittelu- yms. terroripommittelua. Jollei lasten elatuksesta ja tapaamisista, niin sitten natkutetaan uuden kumppanin (tässä tapauksessa mun) henkilökohtaisista ominaisuuksista jotka eivät ehkä liity lapsiin tai heidän olemiseensa mitenkään. Viimeistään siinä vaiheessa räjähtää pankki, kun uuden kumppanin kanssa ostetaan sormukset tai tehdään uusi lapsi. (en ole itse kyllä sikinyt kertaakaan, seurasin tilannetta vierestä)

d) Mies säilöö eksäänsä ja valvoo hänen tekemisiään lasten kautta. Mitään asiaa kämpässä ei ole, mitä ei olisi eksältä saatu, mitään asiaa ei ole mikä ei liittyisi eksään. "Kun me sen kaa kerran" alkuinen lause on tuttu miehen suusta. Uusi kumppani on vain se eksän korvike, johon toteutetaan ne fyysiset fantasiat mutta eksään kohdistetaan ne parisuhteen henkiset odotukset. Tämä on koettu raskaan kaavan kautta.

e) lapset ei hyväksy uutta ja välit jää etäisiksi. Itse on se joka kuitenkin ne likaiset vaatteet pesee mutta saa kättelyssä takaisin läjän paskaa. "Sä et oo mun äiti" on taikalause, jolla pyyhitään pahimmassa tapauksessa mun oikeuteni olla omassa kotonani ja saa näyttämään nimeni vuokrasopimuksessa näkymättömältä ja tästä huolehtii niin lapset kuin lapsen vanhemmat.

f) eksä kohtelee kuin ilmaa ja mies menee siihen mukaan. Tämä näkyy päätöksenteossa, jonka pitäisi toimia siten, että mua koskevissa asioissa multa kysyttäisiin edes eka. Onko okei, että lapset lainailevat vaatteitani, ruokiani tai mies ottaa minun rahojani lasten elatukseen ja se on kummallekin vanhemmalle okei? Auto viedään pihasta kun nicopetteri pitää viedä hoitoon vaikka mun pitäisi mennä sillä itse töihin? Onko okei, että omat kotiavaimeni annetaan toiselle lapsista joka hukkasi omansa?

Eli siis mistään ei ilmoiteta, kaikki vain tehdään silmieni alla niin kuin en olisi paikalla muuten kuin fyysisenä tarvikehyötynä. Ikään kuin eksä ja mieheni jatkaisivat parisuhdetta ilman seksiä ja yhteistä aikaa, mutta he tekevät kaikki sopimukset yhdessä lasten hoidosta ja elatuksesta kyselemättä multa, että sopiiko mulle että lapset tuodaan just sinä lauantaina meidän yhteiseen kotiin hoitoon kun tupa on täynnä känniääliöitä ja vaikka samaiset lapsukaiset on käyneet jo kolmena viikonloppuna putkeen. Lopputuloksena on kiukkusia ihmisiä, ja mä olen niistä kaikkein vihaisin, koska ilta on ollut tiedossa kauan ennen eksän laivareissua jolle se on saanut soiton samana aamuna. Mutta, mä olen vain äitipuoli, eihän multa kysytä..

Niin.

Vierailija
67/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto.

sitten, kun olet käsitellyt asioita. Niin se oikea Coi tulla vastaan.

voimia sinulle. Ehkä vielä ei ole aika uudelle ihmiselle. Olet siellä surussa niin kesken.

mene sururyhmään.

Vierailija
68/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetinmoiset kriiteerit! Joo taidat jäädä yksin. Mulle riittää ainakin että mies kunnioittaa mua,pitää musta tälläsenä ku oon,ei oo ihan alkoholisti,polttamisella ei oo merkitystä mut onhan se parempi jos ei polta. Ulkonäöllisiä ei oo oikeen,kuhan nyt ei ihan monsteri oo. =D normaalit miehet riittää mulle,en tarvi mitään adonista. Ja mun kaverit ihmettelee miks oon sinkku,en tiiä oikeestaan. Kukaan ei oo vielä napannu mua,tai sit en oo ollu kenenkään mieleen,oon kyllä ihan nättikin mutta ei se ulkonäkö riitä tässä asiassa. =( Oon aika nuori 19v joten ehkä mäkin joskus sitte löydän jonkun,ja jos en löydä ni ihan sama,sitte elän sinkkuelämää loppuelämäni. =D T. N19

Vierailija
69/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 05:12"]Helvetinmoiset kriiteerit! Joo taidat jäädä yksin. Mulle riittää ainakin että mies kunnioittaa mua,pitää musta tälläsenä ku oon,ei oo ihan alkoholisti,polttamisella ei oo merkitystä mut onhan se parempi jos ei polta. Ulkonäöllisiä ei oo oikeen,kuhan nyt ei ihan monsteri oo. =D normaalit miehet riittää mulle,en tarvi mitään adonista. Ja mun kaverit ihmettelee miks oon sinkku,en tiiä oikeestaan. Kukaan ei oo vielä napannu mua,tai sit en oo ollu kenenkään mieleen,oon kyllä ihan nättikin mutta ei se ulkonäkö riitä tässä asiassa. =( Oon aika nuori 19v joten ehkä mäkin joskus sitte löydän jonkun,ja jos en löydä ni ihan sama,sitte elän sinkkuelämää loppuelämäni. =D T. N19
[/quote]

Sanoinko etsiväni jotain adonista?

Vierailija
70/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:58"]Mä en kyllä tiedä mitä pinnallista on lapsettomassa miehessä tai vaatimuksella että treffikumppani on itseään pidempi.. Mä en ainakaan huoli miestä, millä on entuudestaan lapsia koska se on jo niin monta kertaa nähty. Joka kerta:

a) lapset menee aina kaiken edelle ja heidän ehdoillaan tehdään kaikki lomamatkan ja kaikki. Yhteinen aika siis täysin nolla, ja kun sitä olisi, mies olisi mieluiten yksin

b) jollei lapset mene kaiken edelle, niin mikään muukaan ei mene. Paitsi mies itse. Silloin joudun huolehtimaan lapsista yksin eli mut on otettu siksi että mies saa elää ku sinkku ilman muksuja tai kolmantena lapsena joukon jatkona. Hyvin kiihottavaa.

c) eksä tulee kuvioissa mukana ja sekoittaa pakkaa, lasten, suvun ja kaikkien päitä. Facebook räjähtää, kavereita vedetään mukaan tai ainakin anopit ja muutkin miniät. Alituista tekstari-, soittelu- yms. terroripommittelua. Jollei lasten elatuksesta ja tapaamisista, niin sitten natkutetaan uuden kumppanin (tässä tapauksessa mun) henkilökohtaisista ominaisuuksista jotka eivät ehkä liity lapsiin tai heidän olemiseensa mitenkään. Viimeistään siinä vaiheessa räjähtää pankki, kun uuden kumppanin kanssa ostetaan sormukset tai tehdään uusi lapsi. (en ole itse kyllä sikinyt kertaakaan, seurasin tilannetta vierestä)

d) Mies säilöö eksäänsä ja valvoo hänen tekemisiään lasten kautta. Mitään asiaa kämpässä ei ole, mitä ei olisi eksältä saatu, mitään asiaa ei ole mikä ei liittyisi eksään. "Kun me sen kaa kerran" alkuinen lause on tuttu miehen suusta. Uusi kumppani on vain se eksän korvike, johon toteutetaan ne fyysiset fantasiat mutta eksään kohdistetaan ne parisuhteen henkiset odotukset. Tämä on koettu raskaan kaavan kautta.

e) lapset ei hyväksy uutta ja välit jää etäisiksi. Itse on se joka kuitenkin ne likaiset vaatteet pesee mutta saa kättelyssä takaisin läjän paskaa. "Sä et oo mun äiti" on taikalause, jolla pyyhitään pahimmassa tapauksessa mun oikeuteni olla omassa kotonani ja saa näyttämään nimeni vuokrasopimuksessa näkymättömältä ja tästä huolehtii niin lapset kuin lapsen vanhemmat.

f) eksä kohtelee kuin ilmaa ja mies menee siihen mukaan. Tämä näkyy päätöksenteossa, jonka pitäisi toimia siten, että mua koskevissa asioissa multa kysyttäisiin edes eka. Onko okei, että lapset lainailevat vaatteitani, ruokiani tai mies ottaa minun rahojani lasten elatukseen ja se on kummallekin vanhemmalle okei? Auto viedään pihasta kun nicopetteri pitää viedä hoitoon vaikka mun pitäisi mennä sillä itse töihin? Onko okei, että omat kotiavaimeni annetaan toiselle lapsista joka hukkasi omansa?

Eli siis mistään ei ilmoiteta, kaikki vain tehdään silmieni alla niin kuin en olisi paikalla muuten kuin fyysisenä tarvikehyötynä. Ikään kuin eksä ja mieheni jatkaisivat parisuhdetta ilman seksiä ja yhteistä aikaa, mutta he tekevät kaikki sopimukset yhdessä lasten hoidosta ja elatuksesta kyselemättä multa, että sopiiko mulle että lapset tuodaan just sinä lauantaina meidän yhteiseen kotiin hoitoon kun tupa on täynnä känniääliöitä ja vaikka samaiset lapsukaiset on käyneet jo kolmena viikonloppuna putkeen. Lopputuloksena on kiukkusia ihmisiä, ja mä olen niistä kaikkein vihaisin, koska ilta on ollut tiedossa kauan ennen eksän laivareissua jolle se on saanut soiton samana aamuna. Mutta, mä olen vain äitipuoli, eihän multa kysytä..

Niin.
[/quote]

Niinpä. Lisäksi ei jaksa kiinnostaa muiden lapset. Minä olen ainoastaan säätänyt yhden isän kanssa, ja jo siinä meni hermo niihin jatkuviin lapsitarinoihin. Kun ei kiiiiiinnnostaaaaaaaaa... Siispä miksi ihmeessä haluaisin isämiehen? Ei kiitos ikinä enää.

Vierailija
71/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kokee rakkautta, tai seksuaalista vetovoimaa, sitä ns. "kemiaa", ei oo väliä vaikka äijällä ois puujalka ja risuparta :D

Ehkä tommoiset pituusasiat on kuitenkin loppuelämän kannalta kohtalaisen turha juttu.

Vierailija
72/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 05:59"]Kun kokee rakkautta, tai seksuaalista vetovoimaa, sitä ns. "kemiaa", ei oo väliä vaikka äijällä ois puujalka ja risuparta :D

Ehkä tommoiset pituusasiat on kuitenkin loppuelämän kannalta kohtalaisen turha juttu.
[/quote]

Tai ehkä sitä vetovoimaa ei synny, jos miehellä on puujalka, risuparta ja pituutta 170 tai alle. Haloo, järki käteen. Eiköhän se seksuaalinen vetovoima ole se lähtöpiste. Ap

Vierailija
73/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla itselläsi on tarjottavaa, muuta kuin haluta vähemmän hellyyttä kuin toinen? Outo.

Vierailija
74/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 06:21"]Mitä sinulla itselläsi on tarjottavaa, muuta kuin haluta vähemmän hellyyttä kuin toinen? Outo.
[/quote]

Jospa luet ylempää mitä vastasin samaan kysymykseen.

Vierailija
75/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä sinä noilla kriteereillä löydät vielä omasi. Haluat normaaleja asioita. Toisin kuin minä. Itse haluaisin miehen, joka ei koko aikaa olisi haluamassa hellyyttä/läheisyyttä (enkä tarkoita nyt pelkkää seksiä vaan kaikkea), mutta en vain onnistu. Nautin yksin olemisesta, mutta jos alan parisuhteeseen, menetän oman aikani aina ihan täysin. Miehet eivät vain ymmärrä sitä enkä mä jaksa paria kuukautta pidempään sellaista, joka on koko ajan läsnä. Jos sanon haluavani olla muutaman päivän itsekseni niin se tarkoittaa miehelle aina, että mulla on joku toinen tms. Miehet muuttuvat jotenkin hirveän epävarmoiksi tossukoiksi kanssani eikä se ole mitenkään viehättävää.

Vierailija
76/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin äälittävää. "Aikuinen" ihminen kirjottelee listoja. On vieraantunut itsestään, tunteistaan ja elämästään. Tulee mieleen teinitytön lista ihannepoikakaverista.

Omaa osuutta ei ole mietitty eikä sitoutumista, tunnetta, elämää. Tärkeintä kuitenkin on se, että pystytään elämään yhdessä. Tällaisten listojen jälkeen ei pystytä.

Vierailija
77/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on helppo löytää, joten ilmeisesti sinussa on vikaa ja et ole haluttava, kun et ole sellaista löytänyt itsellesi.

Vierailija
78/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mun nykyinen. Tavattiin kolme vuotta sitten kun hän oli 28 :) Kyllä niitä jostain löytyy. Muista vaan ettet kumminkaan ole liian vaativa.

Vierailija
79/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 06:32"]Ap, kyllä sinä noilla kriteereillä löydät vielä omasi. Haluat normaaleja asioita. Toisin kuin minä. Itse haluaisin miehen, joka ei koko aikaa olisi haluamassa hellyyttä/läheisyyttä (enkä tarkoita nyt pelkkää seksiä vaan kaikkea), mutta en vain onnistu. Nautin yksin olemisesta, mutta jos alan parisuhteeseen, menetän oman aikani aina ihan täysin. Miehet eivät vain ymmärrä sitä enkä mä jaksa paria kuukautta pidempään sellaista, joka on koko ajan läsnä. Jos sanon haluavani olla muutaman päivän itsekseni niin se tarkoittaa miehelle aina, että mulla on joku toinen tms. Miehet muuttuvat jotenkin hirveän epävarmoiksi tossukoiksi kanssani eikä se ole mitenkään viehättävää.
[/quote]

Kyllä niitä löytyy jotka antavat sulle omaa aikaa ja tilaa. Itsellä onnistuu useiden päivien oma puuhailu ja parisuhteessa ei ole kriisiä.

Vierailija
80/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on lista päässään, vaikka ei sitä itse tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän