Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en saa ikinä miestä koska

Vierailija
09.04.2015 |

1. Hänen täytyy olla lapseton.
2. 28-35-vuotias. 178-185 cm.
3. Hän ei saa olla "entinen naistenmies."
4. Hän ei saa dokata paljon.
5. Ei polttaa.
6. Hänen täytyy haluta hellyyttä (koska haluan olla itse se, joka haluaa vähemmän.)
7. Hän ei saa olla pinnallinen tyrkkykuolailija.

Netistä olen katsonut läpi jo kaikki. Livenä tapasin yhden kiinnostavan lähihistoriassa, mutta siitä ei tule mitään.
Tapaan paljon potentiaalisia, joissa on sitten kuitenkin liian suuria miinuksia ja homma on pakko unohtaa.

On minulla oikeasti isompikin murhe nyt. Rakkaani lähti viimeiselle matkalleen ja yritän pitää itseni kasassa :`( <3 Alitajuntaisesti odotan pikkuista takaisin, yritän päästä yli tuskasta. :( Vaikka sitten miettimällä miesasioita...

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tuollaista naista ottaisikaan, vaikka kriteerit täyttäisinkin. Minä haluan naisen jolle tärkeintä on sielunyhteyden ja kemian löytyminen, eikä mitkään ulkoiset merkityksettömät tekijät joita ap painottaa. Totta kai kumppanin täytyy olla miellyttävä ja haluttava, mutta mielestäni ensisijainen kriteeri on se ollaanko samalla aaltopituudella ja onko hauskaa yhdessä pituudesta ja muista seikoista viis.

Vierailija
42/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:31"]Minä en saa ikinä töitä. Ei edes kutsuta haastatteluun. Haluan vain, että työ on leppoisaa ja vastuuvapaata, tehtävissä kotoa etätyönä, siinä on pitkät lomat, palkka 8000-10000 €/kk ja osaamisvaatimuksena elämän koulu. Aina kun löytyy lupaavan oloinen homma, se kariutuu johonkin kohtaan. Viimeksi tarjosivat 12 k€ palkkaa.

Mutta vakavasti, hoida se surujuttu kuntoon ennen pariutumista.
[/quote]

Minä olen aloittanut surutyöni jo aikaa sitten kun rakas eläin vielä eli. Ei se liity mihinkään. Tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:25"]Ja kaikki täsmäsi täällä. Mutta taitaa savolaisuus olla naisille aikamoinen turnoff ;)
[/quote]

Minä voisin elää kaukosuhteessa hetken, jos miehellä olisi aikomus muuttaa etelämpään. En siis halua enkä edes yritä pakottamalla saada ketään muuttamaan minnekään. Sen täytyisi olla oma tahto. Olen yrittänyt myös näitä kaempana asuvia miehiä, mutta heille se välimatka on aina ollut liikaa ja he ovat jämähtäneet asuinseudulleen loppuiäksi.
En ole pinnallinen. Haluan täysin normaalivartaloisen miehen, kivat, hyvin istuvat vaatteet. Siinä se. Ap
[/quote]

Kauempana

Vierailija
44/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:44"]Minä en edes tuollaista naista ottaisikaan, vaikka kriteerit täyttäisinkin. Minä haluan naisen jolle tärkeintä on sielunyhteyden ja kemian löytyminen, eikä mitkään ulkoiset merkityksettömät tekijät joita ap painottaa. Totta kai kumppanin täytyy olla miellyttävä ja haluttava, mutta mielestäni ensisijainen kriteeri on se ollaanko samalla aaltopituudella ja onko hauskaa yhdessä pituudesta ja muista seikoista viis.
[/quote]

Joo, mutta jos ei lähdettäisi jeesustelulinjalle. Kun minä en vain syty mistään 165-senttisestä miehestä, niin se vain on. Kun taas
toisaalta 190 on jo liikaa. Kyllä sen ulkonäön onkolahdettava ennen kuin voi viihtyä "siinä mielessä." Että en nyt hajoa siksi, että Sinä et minua huolisi. Et nyt ehkä ole se unelmieni uljas prinssi itsekään.

Vierailija
45/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolahdettava*

Vierailija
46/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää n. 30 vuotta, ei lapsia, en dokaa juurikaan (juon kyllä joskus alkoholia, mutta en ole koskaan herännyt krapulassa), pituutta n. 180 cm, hellyys on jees jossain määrin enkä koe itseäni kovin pinnalliseksikaan.

Mutta olen naimisissa enkä haluaisikaan muuttaa etelään.

Melkein sait 7 oikein tässä lotossa, onnea matkaan.

Vierailija
47/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja en polta tosiaan, se unohtui. :)

Vierailija
48/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän muuten kaikki asettamasi kriteerit, mutta mulla on lapsi, ikää 39v ja kuljen pääasiassa hyvin istuvissa duuni/remontti vehkeissä.
Taisit myöhästyä muutaman vuoden.
Täytätkö sinä ap minun kriteerejä?

Vierailija
49/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:54"]Minulla on ikää n. 30 vuotta, ei lapsia, en dokaa juurikaan (juon kyllä joskus alkoholia, mutta en ole koskaan herännyt krapulassa), pituutta n. 180 cm, hellyys on jees jossain määrin enkä koe itseäni kovin pinnalliseksikaan.

Mutta olen naimisissa enkä haluaisikaan muuttaa etelään.

Melkein sait 7 oikein tässä lotossa, onnea matkaan.
[/quote]

Joo, juuri SINÄ olet minun unelmieni mies. Eh heh. Sitä paitsi se on jännä, kun näihin keskusteluihin ilmestyy aina maagisesti lisää ja lisää miehiä...

Vierailija
50/90 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:57"]Täytän muuten kaikki asettamasi kriteerit, mutta mulla on lapsi, ikää 39v ja kuljen pääasiassa hyvin istuvissa duuni/remontti vehkeissä.
Taisit myöhästyä muutaman vuoden.
Täytätkö sinä ap minun kriteerejä?
[/quote]

Heh. En minä silloin 19-vuotiaana olisi ihan hirveästi nähnyt yhteistä 35-vuotiaan kanssa. Että en minä tainnut myöhästyä mistään.

Vierailija
51/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:52"]1) ei lapsia
2) ei alkoholia, huumeita jne
3) ei mitään rikoksia
3) ei player
4) ei mikään koko kylän kepakko, joka on nainut joka reikää joka vähänkin vilahtaa.

Kyllä, nämä on mun kriteerit. Edessä sadan vuoden yksinäisyys. N32
[/quote]

Mitenniin 100 vuoden yksinäisyys? Edelleen tälläkin palstalla on tuollaisia miehiä. Täällä kirjoittaa sellainen mies. Ikää 31v. En käytä mitään päihteitä, enkä ole uskovainen. 11v. Takana säännöllistä urheilua.. Mutta eipä tuota ole kenellekkään kelvannut, ainakaan vielä

Vierailija
52/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 05:14"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:52"]1) ei lapsia
2) ei alkoholia, huumeita jne
3) ei mitään rikoksia
3) ei player
4) ei mikään koko kylän kepakko, joka on nainut joka reikää joka vähänkin vilahtaa.

Kyllä, nämä on mun kriteerit. Edessä sadan vuoden yksinäisyys. N32
[/quote]

Mitenniin 100 vuoden yksinäisyys? Edelleen tälläkin palstalla on tuollaisia miehiä. Täällä kirjoittaa sellainen mies. Ikää 31v. En käytä mitään päihteitä, enkä ole uskovainen. 11v. Takana säännöllistä urheilua.. Mutta eipä tuota ole kenellekkään kelvannut, ainakaan vielä
[/quote]

Miksi et ole kelvannut? - ap

Vierailija
53/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:11"]Kyllä niitä löytyy jotka antavat sulle omaa aikaa ja tilaa. Itsellä onnistuu useiden päivien oma puuhailu ja parisuhteessa ei ole kriisiä.

[/quote]

Tiedän, että monet saavat tuon puolen myös toimimaan. Itse vain en siinä onnistu. Viime kesänä olin vielä suhteessa ja lähdin viikoksi kylpylään. Jo seuraavana päivänä puhelin piippailee viestiä mieheltä. Toinen asia mikä ahdistaa myös on nukkuminen. Parisänky eli kummallakin on oma puoli niin miksi ihmeessä pitää vääntäytyä iholle nukkumaan. Kun tuosta sanoo niin toinen loukkaantuu verisesti. Joten olen sitten yksin, kun en osaa olla oikein toisen kanssa.

Vierailija
54/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovin listaan täysin.
Ongelma on, että olen ujo ja ulospäinsuuntautunut. Läheistä kontaktia en uskalla ottaa ilman toisen aloitetta. Toisaalta olen sanavalmis ja puheliaskin. Naiset oikeastaan pitävät minusta, mutta kun sitä aloitetta ei vaan tule. En siis ole naistenmies valloitusmielessä, mitä tässä listassa luultavasti tarkoitettiin.

Vierailija
55/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:40"]Mnua ei sytytä lyhyet miehet. 178-185 on oikein sopiva muttei tippaakaan liian pitkä. Ap
[/quote]

Entäs jos mies on 177 tai 186? Eikös olisi parempi olla avoimin mielin?

Vierailija
56/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:40"]Mnua ei sytytä lyhyet miehet. 178-185 on oikein sopiva muttei tippaakaan liian pitkä. Ap [/quote] Entäs jos mies on 177 tai 186? Eikös olisi parempi olla avoimin mielin?

[/quote]

No ei kai kukaan nyt mittanauhan kanssa kulje. Ap:n antamat lukemat ovat suuntaa-antavia. Ei kannata olla liian avoimin mielin, siitä seuraa vain sydänsuruja toiselle osapuolelle. Tärkeintä on tiedostaa omat mieltymykset ja ehdottomat "eit" niin ei turhaan loukkaa toista. En haluaisi itsekään päätyä treffeille miehen kanssa, joka tietää jo etukäteen, ettei pitkähiuksiset ole koskaan häntä viehättäneet.

Vierailija
57/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti siinä tulee joillekin naisillekin häiritessään pelko mieleen että miten mies kostaa sinulle vihapuheesi.

Vierailija
58/90 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän kriteerit mutta pituuteni on 186 cm

Vierailija
59/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:56"]Mitä jos on 36 v. ja 186 cm?
[/quote]

Saatan päästä yli siitä. Tosin vanhin mieheni on ollut 33-v. Miltä lie tuntuisi olla sen 35- tai 36-vuotiaan kanssa, en tiedä.

Vierailija
60/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:14"]

1. Hänen täytyy olla lapseton. 2. 28-35-vuotias. 178-185 cm. 3. Hän ei saa olla "entinen naistenmies." 4. Hän ei saa dokata paljon. 5. Ei polttaa. 6. Hänen täytyy haluta hellyyttä (koska haluan olla itse se, joka haluaa vähemmän.) 7. Hän ei saa olla pinnallinen tyrkkykuolailija. Netistä olen katsonut läpi jo kaikki. Livenä tapasin yhden kiinnostavan lähihistoriassa, mutta siitä ei tule mitään. Tapaan paljon potentiaalisia, joissa on sitten kuitenkin liian suuria miinuksia ja homma on pakko unohtaa. On minulla oikeasti isompikin murhe nyt. Rakkaani lähti viimeiselle matkalleen ja yritän pitää itseni kasassa :`( <3 Alitajuntaisesti odotan pikkuista takaisin, yritän päästä yli tuskasta. :( Vaikka sitten miettimällä miesasioita...

[/quote]

Olet oikeassa,et sinä eikä kukaan muukaan löydä kumppania tekemällä pitkiä,täsmällisiä listoja kriteereistään.Ihan hyvä homma kuitenkin,jos tällaisten pohtiminen saa ajatukset pois lemmikin menetyksestä.Kohta 6 oli kyllä kummallinen.Minusta olisi ihannetilanne,jos molemmat haluaisivat hellyyttä yhtä paljon tai vähän.
[/quote]

Mimusta on suloista, jos mies kinuaa minua kainaloon. Vaikka en joka sekunti ehtisi ja voisi olla kainalossa niin minusta on ihanaa, että mies on niin tunteellinen. Siksi.