Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?

Vierailija
09.04.2015 |

Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten. 

Kommentit (477)

Vierailija
401/477 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun matkustan poikaystäväni kanssa julkisilla niin nojaan pääni hänen olkapäätään vasten (hän on minua reippaasti pidempi) ja hiplaan hänen reittä tai käsivartta. No kerran olin bussissa yksin ikkunapaikalla piiiitkän ja rankan päivän jälkeen ja olin IHAN omissa ajatuksissani ja tein saman vieressäni istuvalle ventovieraalle miehelle :D

Uuh..

Vierailija
402/477 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/477 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostooo

Vierailija
404/477 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua haastateltiin kerran televisioon ammattini vuoksi. Alku meni hyvin, mutta kesken n. 15 minuutin mittaista haastista menin aivan lukkoon. Sain totaalisen blackoutin, enkä muistanut yhtään mitä olin sanomassa ja miksi. Päässä ei tuntunut liikkuvan yhtään ajatusta, huimasi ja olo tuntui irralliselta. Haastattelija joutui kysymään samaa asiaa kaksi kertaa ja höpötellä välissä vähän omiaan, ennen kuin sain koottua itseni ja muodostettua jollakin lailla järkevän lauseen. 

Hävettää ihan kamalasti aina, kun muistan tämän. En pystynyt kertaakaan katsomaan ohjelmaa, vaikka se olisi ollut netissä saatavilla. En vain kyennyt.

Mulle myös tulee välillä blackouteja. Ne on aina todella noloja tilanteita, vaikka tiedän toki, että ne johtuvat todennäköisesti jännityksestä, väsymyksestä jne. Silti hävettää vietävästi.

Kerran teininä olin myyjäisissä myymässä jotain. Muistaakseni koko päivä meni hyvin, mutta sitten päivän viimeinen asiakas tuli, valitsi tuotteet ja tuli maksamaan. Ja minulla meni aivot aivan täysin jumiin, enkä yhtäkkiä osannut laskea tuotteiden hintoja yhteen. Kyseessä oli kuitenkin joku naurettavan helppo laskutoimitus, tyyliin 8+5. Minulla löi täysin tyhjää, enkä saanut suustani ulos mitään. Asiakas tiuskaisi, että niin, olisikohan se x euroa. Jestas, että hävetti. Se asiakkaan reaktio vielä triplasi hävetykseni. Vieläkin nolottaa.

Vierailija
405/477 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. luokalla 00-luvulla minä (mies) en uskaltanut jostain syystä lupaa mennä kuselle kesken viimeisen oppitunnin, joten kusin housuun kesken tunnin. Muistan valokuvantarkkaan miltä harmaat kollarit näyttivät siinä penkillä istuessani. Opettaja tuli pulpetille tunnin jälkeen ja kysyi, että mistä toi lammikko tuli. Osoitin pöydällä olevaa liimapuikkoa ja opettaja ilmeisesti tajusi housuunkusemisen, koska sanoi tutkivansa liimapuikkoa ja pääsin lähtemään kotiin.

Vierailija
406/477 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keväällä aikaisin huoltoasemalla tankkaamassa. Huoltoasema oli kiinni, enkä päässyt vessaan. Pissahätä oli kauhea ja menin pysäköidyn rekan taakse pensasaidan viereen kyykkypissalle. Kylläpä helpotti. Kun nostelin housuja takaisin niin huomasin että lehdettömän pensasaidan takana oli omakotitalo, ja keittiön ikkuna juuri kohdallani parin kolmen metrin päässä. Pöydän ääressä oli perhe aamukahvilla. Kaikki tuijottivat minua. Kiskoin housut ylös ja lähdin.

Vierailija
407/477 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja.

Vierailija
408/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hierojalla. Hierontapöydällä vatsallani maatessa ja hierojan murjoessa alaselkääni multa pääsi aivan karmean hajuinen pieru. Hävetti niin paljon, etten ole sen jälkeen enää kehdannut mennä saman hierojan vastaanotolle.

Vierailija
409/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni äidin hautajaisissa. Harrastan valokuvausta niin hän pyysi minua kuvaamaan hautajaiset. Oli aurinkoinen syyspäivä. Yritin keventää tunnelmaa niin sanoin vahingossa ystävälleni että "Ompa hyvä päivä tänään" Korjasin sitten että sään puolesta hyvä päivä. Kyllä hävetti. Sen lisäksi en tiennyt hautajaiskuvaamisesta että onko soveliasta kuvata ruumista, kun arkku oli hetken auki, mutta se oli toisessa huoneessa. Otin kuitenkin muutaman kuvan siitä.

Vierailija
410/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole humalassa koskaan ollut. Vain syntymä hulluna koko iän.Hullua hyvä kuitenkin olla elämän kalliolla!

Vierailija
411/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutanut vieraalle miehelle naama punaisena kun on tullut auttamaan mua rikki menneen auton kanssa.

Joo, kyllä nolottaa, kiitos kysymästä. Pitkään reistaillut autoni pamahti lopullisesti keskellä keskustaa, työpaikan pihassa. Mies juoksi naapuritoimiston ovesta kun yritin kääntää autoa edes johonkin suuntaan vaihde vapaalla, jotta saisin sen suoraksi ja pääsisin lähtemään edes eteenpäin. Siinä vaiheessa auto sammui aina peruuttaessa, mutta eteenpäin sillä pääsi.

En pysty selittämään huutoani muulla kuin tilanteen aiheuttamalla ahdistuksella ja stressillä. Olen sisäänpäinkääntynyt, stressille herkkä ihminen. Onnellisin olen silloin kun saan elellä vain elämääni eikä kukaan (vieras) huomioi minua. Tuo tilanne oli aivan hirveä jo valmiiksi, ja miehen tulo paikalle vain pahensi tilannetta ja ahdistustani potenssiin sata.

Tiedän kyllä ja tiesin heti tilanteessa, että reagoin kuin täysi törppö. Toivon joka päivä, etten näe miestä enää koskaan.

Vierailija
412/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pyörän päälyrengas kun räjähti myös sisäkumi piti vaihtaa , mutta kun ei se sisäkumi ollut sopiva eli pyörällä ei pääse tästä syystä kun tosi hitaasti , 😆, niin hieman hävetti kun pikku poika ajo pikkupyörällään edellenei ja katsoi taakseen ei sanonu mitään mutta ilme kyllä kertoi varmaan ajatteli mielessään näin"; minä pääsin jippii tädistä eele ei tuo täti jaksanut polkea kovaa🤣😀hah hah).

Vierailija
413/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestänyt 2000-luvulla vih rva s. Ei koskaan enää.

Vierailija
414/477 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin en astuisi humalassa auton rattiin.

Vierailija
415/477 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lontoossa katsomassa teatterissa : Jesus chrits superstar lontoon palace theatreassa vuonna 1972 ja minun edessä istui mies jolla oli tyypillesesti semmoinen korkea hattu päässä mikä lie (oli varmaan noin 50cm. korkea) ja sanoin ennen esitystä kaverille jos toi tyyppi ei ota tota silinteriä pois kun esitys alkaa niin minä kyllä tumppaan sen ton päästä ja kun sen olin sanonut niin tämä mies sanoi Suomen kielellä että on kyllä tarkoitus ottaa se pois ennenkuin esitys alkaa

Vierailija
416/477 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kesä oltiin sovittu kaverin kanssa että mennään rannalle piknikille. Minulla oli sellainen kori , johon sitten laitoin kaikkea piknik ruokaa ja skumppaa mukaan kertakäyttölaseineen.

Menin bussilla sitten ja istahdin penkille ja laitoin sen korin viereeni. Sitten vain yhtäkkiä kun bussi ajoi jostain töyssystä, niin se kori tippui penkiltä ja koko sisältä tietysti lattialle ja arvatenkin ne kierivät sitten mikä minnekin liikkuvassa bussissa.  Aloin siinä sitten todella nolona keräämään korin sisältöä ja huomasin sitten että se skumppa pullo oli kierinyt sinne kuskin puolelle. Kyllä hävetti käydä noukkimassa se sieltä ja tietysti kaikki matkustajan vain kyyläsi ja bussi oli tupaten täynnä :D

Vierailija
417/477 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aamulla ulko-oven avaukseen. Oletin vaimoni tulevan yövuorosta kotiin ja menin tervehtimään iloisesti kovalla aamuseisokilla. Silmälasejani en ehtinyt laittaa silmilleni ja huomasin hahmon kääntyvän selin. Anoppi perhana tuli omilla avaimillaan : D

Eikä.. :DD tuota näkyä hän ei koskaan kyllä unohda!

418/477 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kun laittaa näyttävän sormuksen saa olla enemmän rauhassa typeriltä kaljuilta kaljamahoilta.

Vierailija
419/477 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin auenneen kengännauhan päälle ja lensin keskellä toria turvalleni.

Vierailija
420/477 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt linja-autoon istumaan, kun en tajunnut että torin varressa oli viimeinen pysäkki, odotin vaan että tulee joku järkevä linja-autoasema. Sitten kun kuski ajoi ihan outoja reittejä, nostin päätäni että minne ollaan menossa. Kuski oli vihainen, mutta heitti takaisin.