Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti, löysin mieheni profiilin treffisivustolta

Vierailija
08.01.2015 |

Oma läppäri jumitti joten otin miehen läppärin. Mitäs sieltä paljastuikaan? Sivuhistoriassa toistui monta kertaa eräs treffisivusto, joten menin katsomaan mitä mies on siellä tehnyt. Idiootti oli tallentanut tunnuksensa salasanoineen sivustolle joten pääsin lukemaan kaikki miehen käymät keskustelut. Tiedän, en olisi saanut mutta rehellisesti sanottuna ei kaduta. Paitsi se että menin aikoinaan tuohon sikaan sekaantumaan. Mietin seuraavaa: Rekisteröidyn itse tuolle samaiselle sivustolle jonkun vetävän misukan kuvilla ja otan yhteyttä mieheen. Jos mies vastaa yhteydenottoon sovin tapaamisen ja ilmestyn itse paikalle. Onko ihan huono idea?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa.

Vierailija
2/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli again

Vierailija
4/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeprofiilin tekeminen ei taida olla ihan sääntöjen sisällä, mutta antaisin itselleni anteeksi tuollaisessa tapauksessa :D

Vierailija
5/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia niin anna palaa. Jos on niin en lähtisi pelaamaan mitään pelejä, joudutte kuitenkin sietämään toisianne vielä vuosia pahimmassa tapauksessa.

Vierailija
6/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen hyvin samanlainen tarina oli täällä taannoin, ketju varmaan vieläkin olemassa mutta en muista millä hakusanalla löytyy. Nainen löysi miehen profiilin, teki oman, sopi treffit joille laittoi kaverinsa, itse odotti hotellissa, lopulta tuli ero miehen kanssa..muistaako joku? Ja oliko koko homma lopulta pelkkä provo? Pitkä ja ajoittain melko jännäkin ketju se ainakin oli.

Vierailija
7/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeprofiili ei todellakaan ole sääntöjen sisällä, mutta ei kyllä pettäminenkään joten kaikki keinot on nyt sallittuja. Lapsia meillä ei ONNEKSI ole joten emme joudu olemaan tekemisissä toistemme kanssa jatkossa jos ero tulee. Ap

Vierailija
8/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo provo niin neuvon mielummin sinua sanomaan miehelle että tiedät että hänellä on deittisivustolla profiili, että "kiitos kun haaskasit mun aikaani kusipää." Sit pakkaat kimpsut ja kampsut (joko sun tai miehen ) ja erootte. Jos mies kinuu takas, sanot tiukasti että ei kiitos, ansaitsee parempaa. Et vastaa viesteihin etkä puheluihin enää. Tommonen luuseri on parempi heti unohtaa.

Vierailija
9/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeprofiili on ihan klassinen veto näihin. Suosittelen.

Vierailija
10/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ansaitsen parempaa siis.

Vierailija
11/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa mies luulee että olet itse harrastanut palstalla ties mitä. Suora peli vaan.

Vierailija
12/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haaskaisi aikaa ja vaivaa mieheen enää. Tulostaisin paperit siitä treffi-ilmoituksesta ja jos olette naimisissa, antaisin ne miehelle avioeropaperin kanssa.

Vierailija
13/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi näin exän kans. Löysin sen profiilin ja se urpo yritti vielä kiistää koko homman. Pari päivää myöhemmin kertoi et hän ainoastaan alkoi muutaman kk tauon jälkeen yrittää "rakastaa/välittää" musta. Ja yhtäkkiä myöhemmin väitti, että ei edes seurusteltu. Mulla oli kyllä vielä tekstarit jäljellä missä sovittiin jatkavamme seurustelua. Ei helvetti mikä urpo. Oltiin siis seurusteltu yli pari vuotta (on/offejakin oli). Erosta on nyt 3 vuotta ja seurustelen tällä hetkellä ihanan miehen kanssa.

Nauran sisäisesti kyseiselle exälle, kun sillä ei oo edelleenkään uutta tyttöystävää ja lähettelee mulle n. 3kk välein viestejä, joissa ruikuttaa seksiä.

Alku suhteessa exä oli tosi ihana ja huomioi paljon. Aloitettuaan juomisen ja pilven polttamisen se muuttui ihan täysin. Itse olen polttelua vastaan. Tiedä sitten, että johtuiko yhtäkkinen luonteen muutos ja kusipäisyys polttelusta.

Oli kyllä niin mielenvikanen ihminen. Rakasti itteään eniten maailmassa.

Ainiin, kyseinen nuija myös salasi multa oman fb:nsä eikä hyväksynyt kaveriksi. Kirjoitteli siellä eri naisille kaikkia "pusipusi lovelove"-viestejä.

Vierailija
14/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, klassikkoketju muodostumassa! Jään linjoille.

Vierailija
15/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:53"]

Mä en haaskaisi aikaa ja vaivaa mieheen enää.

[/quote]

Samaa mieltä. Ei valeprofiilin tekeminen toki kauaa kestä, mutta siihen päälle "treffien" sopimista ja muuta vaivannäkä. Entä jos mies haluaa treffit juuri kun ap:lla olisi jotain muuta tekemistä (on töissä tai harrastuksissa tms.)? Mitä järkeä itse pilata omaa elämäänsä?

Vierailija
16/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se p*ska.. anna uusien tuulien puhaltaa!

Vierailija
17/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa? Jos, niin jätä avioerohakemus jo nyt käräjäoikeuteen. En tiedä annetaanko sielta käräjäoikeudesta mitään paperia tuota vastaan, mutta mikäli annetaan, niin ota siitä kopio ja anna se miehelle sitten noilla 'treffeillä' tyyliin "tiedoksesi". Pakkaa myös tavarasi etukäteen ja muuta pois miehen ollessa töissä, jos asunto on miehen, jos taas sinun niin vie ota hänen tavaransa 'treffeille' mukaan. älä jää kuuntelemaan selityksiä vaan poistu 'treffeiltä' välittömästi ja tyylikkäästi.

Vierailija
18/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kopio ainakin yhdestä vastaavasta ketjusta, eikö mielikuvitus riitä parempaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi