Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?
Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten.
Kommentit (477)
Vierailija kirjoitti:
Taputtelin vieraan mieheen pakaraa kassa jonossa. Kuvittelin, että siinä on mieheni, kunnes hoksasin katsovani miestäni, joka seisoo kauempana. Menin punaiseksi ja sanoin, et ihan kiva pylly, mut luulin et oot mun mies. Oli vähän vanhempi herra joka sitten vaan nauroi. Mun mies nauroi kippurassa kun autoon päästiin.
Kiitos nauruista, noita sattuu...:D
-valmistujaisissa halasin opettajaa (vastakkainen sukupuoli), piti selkää vähän taputtaa mutta osuin pyllyyn.
-sohasin vahingossa vastakkaista sukupuolta genitaaleihin
Vierailija kirjoitti:
Olin osallistumassa kaveriporukalla erääseen soututapahtumaan kirkkoveneellä. En ollut ennen soutanut kirkkovenettä, mutta menimmekin ihan leikkimielellä ja muuten olen ihan urheilullinen, niin tämä nyt ei sinänsä ollut mitään ihmeellistä. Ohjeiksi tuli ottaa mukaan hanskat ja 1-2cm palanen pehmustetta takapuolen alle. Tämä tarkoitti siis tietysti pehmusteen paksuutta, mutta minä hölmönä luulin, että 1-2cm PALANEN pehmustetta (ajattelin, että se teipataan suoraan häntäluun alle tms) ja marssin XXL:ään nuoren miesmyyjän luo kysymään, myyvätkö he kenties näitä. Myyjä näytti hetken hölmistyneeltä, sanoi että "onpa erikoinen pyyntö" ja sanoi käyvänsä nopeasti takahuoneessa. 5 min myöhemmin palasi naurua pidätellen ja totesi mulle, että jos nyt kuitenkin tarkoittavat sen pehmusteen paksuutta eivätkä kokoa :D ja sillä sekunnilla tajusin, että niinpä tietysti. Ostin sitten ihan normaalin pehmusteen takapuoleni alle.
En sitten tiedä kumpi olisi ollut nolompaa, tämä kohtaaminen myyjän kanssa vai se, että olisin ostanut palan pehmustetta, leikannut siitä 1cm palan ja pamahtanut se mukanani soututapahtumaan ja siellä ruvennut kyselemään, että mitenkäs tämä palanen nyt sinne persuksen alle teipataan. En ymmärrä millä logiikalla olen päätellyt, että se auttaisi mitään, että takapuolen alle teipataan 1cm palanen pehmustetta?
Ja uskokaa tai älkää, olen korkeakoulutettu nainen :D edelleen nolottaa, miten tyhmä ihminen voi olla.
Hirnun täällä vedet silmissä! :D
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla ulko-oven avaukseen. Oletin vaimoni tulevan yövuorosta kotiin ja menin tervehtimään iloisesti kovalla aamuseisokilla. Silmälasejani en ehtinyt laittaa silmilleni ja huomasin hahmon kääntyvän selin. Anoppi perhana tuli omilla avaimillaan : D
Anoppi on varmaan tällä palstalla kertonut samasta tapauksesta supernolona omasta näkökulmastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:27"]
Taputtelin vieraan mieheen pakaraa kassa jonossa. Kuvittelin, että siinä on mieheni, kunnes hoksasin katsovani miestäni, joka seisoo kauempana. Menin punaiseksi ja sanoin, et ihan kiva pylly, mut luulin et oot mun mies. Oli vähän vanhempi herra joka sitten vaan nauroi. Mun mies nauroi kippurassa kun autoon päästiin.
Voi kamala! :D
Mulla melkeen sama. Pongasin kaupassani ystäväni kumartuneena katsomaan jotain makaroneja. No otin vauhtia ja hyppäsin reppariin (teemme tätä toisillemme). No arvatkaa oliko kaveri.....Pakko kommentoida vaikka 15v vanha ketju. Tommonen ihmisen päälle hyppiminen voi olla vaarallista jos on terveydellisiä ongelmia. Vaikka leikkauksesta toipuva tai osteoporoosi tms. Tai hyllyä päin kaatuminen ja naaman satuttaminen.
Niin. Itse olin tuosta viestistä vähän järkyttynyt. Jos joku tekisi minulle noin, harkitsisin rikosilmoituksen tekoa.
Ihan selvin päin piaruja päässyt yksin ollessa kotona. Aika noloa. Ai ai.
Paljon on tapahtunut. Tässä eräs. Astuin autoon ja auton lattialla takana oli kakku. Tapahtui vuosia sitten Israelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin menemään lavatansseihin; ei pitäis kun on kaksi vasenta jalkaa.
Tämä on pitkä (ajallisesti) tarina, mutta tosi.
Kaikki hehkutti miten tanssiminen on hauska harrastus, jossa on vielä kaiken lisäksi mahdollisuus löytää seuraa vastakkaisesta sukupuolesta.
No aikani tätä kuunneltuani otin ja menin johonkin kansalaisopiston tai vastaavan tanssikurssille, jota kesti kevättalven verran. Tämän lisäksi vielä treenasin ja kuivaharjoittelin ohjeen mukaan kotona.
En nyt varsinaisesti tuntenut itseäni miksikään parkettien partaveitseksi, mutta askelkuviot tuntuivat kuitenkin olevan auttavasti hallussa.
No kesällä suuntasin paikalliselle tanssilavalle ja lunastin lipun illan huveihin. Selvinpäin, parta ajettuna, tukka kammattuna, hampaat pestynä, puhtaat vaatteet päällä niinkuin monessa lähteessä neuvottu oli.
Seurasin aikani toimintaa parketilla ja rohkaisin mieleni mennen hakemaan tanssimaan erästä naista , joka oli jo muutaman pelin ajan istunut yksikseen seinustalla. Tähän asti kaikki meni vielä ihan OK.
Hän suostui lähtemään tanssilattialle ja aloitimme olisko ollut humpan. Alkajaisiksi varoittelin, että en ole hirveän paljon tanssinut joten alkukankeutta saattaa esiintyä, niinkuin esiintyikin. Tiedä häntä, mutta daami vaikutti kuitenkin huomattavasti kokeneemmalta tanssijalta ja minulta jännityksessä sotkeentui askeleet perusteellisesti pariin kertaan ensimmäisen kierroksen aikana; varpaille en kuitenkaan onnistunut polkemaan. Toista kierrosta ei sitten tullutkaan, kun daami ilmoitti yks kantaan että taitaa olla parasta kun harjoittelen vielä ihan keskenäni ja purjehti pois jättäen minut yksinäni keskelle tanssilattiaa.
Kiva olla kaiken kansan huomion keskipisteenä ihan kuin olisin vähintään yrittänyt rai skata naisen siinä kaiken keskellä. Vetäydyin takavasemman kautta lavalta ulos ja totesin että on tämä niin mukava harrastus, että saavat sitä harrastaa ne jotka ovat sen keksineetkin - ei ole minua varten.
Jos tarina on tosi, niin tuo muijahan se hävetä saisi! Asiallisesti käyttäytyvän partnerin kanssa vedetään aina kaksi tanssia, näin opetti eräs pätevä tanssinopettaja ja näin pitäisi myös olla. Rohkeasti vaan tanssimaan, miten sitä muuten oppisi..?
Totta joka sana. Tuon saman kahden kappaleen säännön olen myös kuullut.
Tarkennuksena sen verran, että tuossa ei ehditty tanssia edes sitä yhtä peliä loppuun. Kierros oli noin yksi kierros tanssilavan ympäri. Sisäreunassa, johon alottelijoita neuvottiin kursilla menemään; ulkoreuna kuulemma kokeneemmille.
Siinä jäin kaiken kansan keskelle, kun tyttö lähti. Ensin kaikki seurasi kun tyttö paineli pois lattialta ja sen jälkeen reilu parisataa silmäparia siirtyi katsomaan minua. Ei siinä oikein tullut mieleen lähteä kyselemään keneltäkään, että saiskos luvan, eikä siihen hätään tullu mieleen Vesa-Matti Loirinkaan lyriikat kappaleesta saiskos pluvan.
Vierailija kirjoitti:
Ite vaan ryhdyn vittumaiseks jota sit myöhemmin häpeen ihan helvetisti
Niin kaikki tekee.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi vahingossa tehnyt noin naiselle, tuskin olisi naureskelulla kuitattu.
Esitän siistiä vaikka olen oikeesti sottainen.
Olin Kemin käräjäoikeudessa auskultoimassa iät ajat sitten. Jännitti ne ekat tuomaroinnit pirusti. Olin ajatellut etukäteen, että pahinta olisi, jos jäisin sanoista tukkoon enkä osaisikaan. No, ei se ollutkaan pahin.
Istuin siellä tuomarin korokkeella ja tuoli oli semmonen, jossa rullat alla. Hermostuksissa sitä sitten jotenkin veivasin sillä tuloksella, että tuoli lähti alta ja tämä "tuomari" löi leukansa siihen pöytään kadoten sitten kokonaan tuomarinpöydän alle. Sieltä sitten könytessäni löin pääni tosi kovaa siihen pöytään. Sihteeri kävi minut lopulta sitten kaivamassa pöydän alta ylös :D
Nolotti pirusti, mutta jotenkin sain sanottua, että "jatketaanpa käsittelyä". Vieläkin oikeudet tietyllä tavalla hermostuttavia, mutta palautan tuon asian mieleen. Tuota pahempaa nolostusta on salissa vaikea saada kehitettyä. Ja homma jatkuu, vaikka mokaa.
Pari kuukautta sitten kaaduin salissa rähmälleen, kun piti nousta asianajajan tuolilta katselemaan uhrin naama-arpea tuomarin eteen. Ei enää haittaa. Totesin, että "oho, ei sattunu. Yritän pysyä loppuistunnon pystyssä". Noloa tietenkin, mutta ei mitenkään voita tuota pöydän alle katoamista aloittelevana juristina.
Fatalji
Pieraissut, mutta se oli vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:27"]
Voi kamala! :D
Mulla melkeen sama. Pongasin kaupassani ystäväni kumartuneena katsomaan jotain makaroneja. No otin vauhtia ja hyppäsin reppariin (teemme tätä toisillemme). No arvatkaa oliko kaveri.....Pakko kommentoida vaikka 15v vanha ketju. Tommonen ihmisen päälle hyppiminen voi olla vaarallista jos on terveydellisiä ongelmia. Vaikka leikkauksesta toipuva tai osteoporoosi tms. Tai hyllyä päin kaatuminen ja naaman satuttaminen.
Ei sentään vielä vuotta 2030 eletä
Tein *uihinottoeleen miehelleni uima-altaalla Kanarialla. Mieheni kertoi myöhemmin että kauempana oleva nainen näki ja nauroi. 😆
Tämä on todella nolo, koska tuntui sillä hetkellä että olen röyhkeä minäminä ja minunlapsi-ihminen vaikka todellakaan näin ei ollut.
Joskus vuonna 2013 menin esikoiseni kanssa (oli silloin 2 v) pitkästä aikaa kaupunkimme yhteen ostoskeskukseen.
En ollut ehtinyt laittaa piilareita päähän kun tuli kiire bussiin.
Lapselle tuli nälkä ja ajattelin että haetaanpa yhdestä tutusta kahvilasta jotain syötävää.
Käveltiin tiskille (luulin menneeni jonon päähän, jonossa oli useampi ihminen. Kahvilassa oli niin että ensin myyjältä tilattiin ja sitten mentiin maksamaan toiselle kassalle )
Myyjä kysyi vähän tylysti että otatteko vain juotavaa. Olin vaan että öö jaa kai sitten.
Silloin tajusin katsoa muita jonossa olevia ja älysin olevani Subwayssa. Ne muut olivat tulossa kassalle siis jossa itse olin.
Oltiin siis törkeästi etuiltu koko jonoa.. :(
Tuntui silloin ihan hirveältä ja juotiin vedet nopeasti alta pois.
Viereisessä pöydässä oli pariskunta joka oli ollut myös jonossa.
Tuijottivat meitä aika tylysti ja puhuivat miten nuo jotkut äiti-ihmiset luulevat voivansa etuilla vain koska mukana on lapsi tai jotain sinne suuntaan.
Kahvila oli siis lähtenyt ja tilalle tullut subway. En huomannut yhtään kun värimaailmakin oli sama. Hävetti!!
Aina kun matkustan poikaystäväni kanssa julkisilla niin nojaan pääni hänen olkapäätään vasten (hän on minua reippaasti pidempi) ja hiplaan hänen reittä tai käsivartta. No kerran olin bussissa yksin ikkunapaikalla piiiitkän ja rankan päivän jälkeen ja olin IHAN omissa ajatuksissani ja tein saman vieressäni istuvalle ventovieraalle miehelle :D
Vuosia sitten riitelin Suomi24 -keskustelussa viikkotolkulla, aivan tuntemattomien ihmisten kanssa.