Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?
Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten.
Kommentit (477)
Vierailija kirjoitti:
... hyväillä hyvin suuria ja raskaita rintojani...
... hyvin suuret ja riippuvaisetkin rintani ...
... uhkeiden maitotonkkieni ...
... koska ne ovat niin suuret ...
... hyvin suuret rintani kauniin feminiinisesti pomppaillen!
Annan tälle seksinovellille arvosanan 1/5 hieman infantiilin rintafiksaation ja epäloogisen juonenkehityksen vuoksi. Naisen kirjoittama tämä ei ole, eikä myöskään minkäänlainen tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Taputtelin vieraan mieheen pakaraa kassa jonossa. Kuvittelin, että siinä on mieheni, kunnes hoksasin katsovani miestäni, joka seisoo kauempana. Menin punaiseksi ja sanoin, et ihan kiva pylly, mut luulin et oot mun mies. Oli vähän vanhempi herra joka sitten vaan nauroi. Mun mies nauroi kippurassa kun autoon päästiin.
En itse uskaltaisi kertoa seksuaalisista ahdisteluistani, jos sellaisia olisin tehnyt.
Miettikääpä, jos mies olisi noin "vahingossa" taputellut naisen peppua? Poliisi olisi varmasti kutsuttu paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helv... MIKSI sun veljes halus nähdä sut sisäkköasussa? Sua ei yhtään haittaa "korvata" jotain sun veljelle noin seksuaalissävytteisellä tavalla?? Ainoa mitä sun mielestä toi oli oli NOLOA? hmm, mä oisin sanonnut pikemminkin insestisävytteistä, helvetin outoa ja kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokannut ja tarjoillut isoveljelleni ja hänen kavereilleen kolmen ruokalajin illallisen sisäkön asuun pukeutuneena.
Vähän taustaa: Olin siis tällöin 19-vuotias ja isoveljeni 22-vuotias. Onnistuin aiheuttamaan isoveljeni autolle noin 1000 euron vahingon ja sain valita korvaanko sen hänelle käteisenä vai tuolla kyseisellä työsuoritteella. Koska olin opiskelija ja rahaa ei ollut liikaa, valitsin tuon työsuoritteen, vaikka se oli hemmetin noloa!
Missä tuossa sanotaan, että tarinan kertoja on nainen?
Lähdin lämpimänä kesäpäivänä torille rattaissa istuvan esikoisen kanssa ja jossain mielenhäiriössä puin ylleni tuubitopin jossa oli ns sisäänommeltu liivi, eli erillisiä rintaliivejä ei tarvita.Kun sitten kumarruin antamaan lapselle mansikan maistettavaksi, kiskaisivat vikkelät pikkukädet toppini alas ja siinäpä sitten olin tissit paljaana keskellä toria!
Sitoutumishaluton playeri-ihastukseni toi uuden hoitonsa keskustayksiööni nukkumaan räkäkännissä, keskellä yötä. He kaatuivat sänkyyni ja jättivät minut nukkumaan sohvalle. Kun ihastukseni alkoi kuuluvasti nuoleskella hoitonsa kanssa ja kiipesi tämän päälle, nousin sohvalta raivoissani.
Mutta koska olin epävarma, satutettu ja miellyttämishaluinen nuori tossukka, poistuin ovet paukkuen ja pyörin monta tuntia kylmässä pakkasyössä itkien ja kiroten itseäni. Aamulla kävin koulullani ja palatessani kämpilleni ihastukseni hörppi kahvia keittiönpöytäni ääressä. Mulkaisin häntä ja kysyin, missäs se eilisiltainen miekkonen on. En jäänyt kuuntelemaan vastausta, vaan painuin kiukkuisena vessaan.
Sieltä palatessani sain jopa kerättyä itseäni sen verran, että ärähdin, että anna olla viimeinen kerta, kun tuot jotain hoitoja MINUN asuntooni keskellä yötä pantavaksi!
Tapahtumasta on kulunut aikaa noin kymmenisen vuotta, mutta olen vieläkin vihainen itselleni omasta sisuttomuudestani. Ja haluan uskoa, että nykyään en todellakaan sietäisi tuollaista kohtelua.
Paljonkin noloa on tullut tehtyä, mutta nolointa ehkä on piereskellä pikkuriikkiset bikinit päällä hiekkarannalla, niin kuin tämä beibe: https://www.liekkipieru.fi/video/super-hot-bikinipieru-hiekkarannalla
Oltiin liikkatunnilla. Meitä oli siinä joku kakskytä oppilasta ja valmentajat. Me siinä lopuks venyteltiin jotain pakaroita. Nii sit siinä kauheessa paineessa TÄRÄYTIN sellase järkyttävän pierun. Naama punasena jatkoin.
Mistä sinä sen tiesit? Olen tosiaan ollut muutaman kerran kaveriporukoissakin selvin päin ja kyllä nyt nolottaa.
Vaikka mitä. Niin noloa, ettei siedä kertoakaan. Onneksi muutkin mokaa. Se lohduttaa.
Olen harrastanut homoseksiä. Ts. Olen antanut peppua toiselle miehelle. Täytyy myöntää että tuntui tajuttoman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen sairaalassa. Olen useita kertoja koputtanut oveen poistuessani huoneesta. Olen myös koputtanut oveen, avannut sen ja sanonut oman nimeni kun tarkoituksena on ollut sanoa potilaan nimi pyytääkseni hänet vastaanotolle.
En käsitä miten näitä harrastavat pystyvät selittämään itselleen työssäkäynnin. Jos kerran ei saa sanottua edes oikeaa nimeä, ei ole hoitokaan mitenkään kummoista. Ei ihme että terveydenhuolto kuormittuu kun siellä joutuu ravaamaan yksinkertaisia virheitä tekevien puupäiden takia.
Varmaan nämä vastaavat tappavat ihmisiä ja aiheuttavat vaaratilanteita, mutta kun rahanahneus ei anna myöten mennä yksinkertaisempiin töihin tai jäädä kokonaan kotiin.
Sadesää ja rillit. Juoksin bussiin ja kohta tajusin olevani väärässä bussissa,mutta sen sijaan että olisin vain jäänyt pois aloin huutaa ja möykätä "APUA APUA VÄÄRÄ BUSSI APUA!"
Vierailija kirjoitti:
Kävelin päin lyhtypylvästä.
Mä valitsin oven. Lääkkeen syy mutta ei ollut päihdyttävä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taputtelin vieraan mieheen pakaraa kassa jonossa. Kuvittelin, että siinä on mieheni, kunnes hoksasin katsovani miestäni, joka seisoo kauempana. Menin punaiseksi ja sanoin, et ihan kiva pylly, mut luulin et oot mun mies. Oli vähän vanhempi herra joka sitten vaan nauroi. Mun mies nauroi kippurassa kun autoon päästiin.
En itse uskaltaisi kertoa seksuaalisista ahdisteluistani, jos sellaisia olisin tehnyt.
Miettikääpä, jos mies olisi noin "vahingossa" taputellut naisen peppua? Poliisi olisi varmasti kutsuttu paikalle.
Ja jos reaalitodellisuuteen palataan, niin lähes kaikkia naisia on kähmitty ja ihan tahallaan eikä kukaan lähes koskaan soita poliisia paikalle, vaan lähtee itse.
En juo joten kaikki nolo on tapahtunut selvinpäin.
Olin iltahämärässä metsälenkillä ja vatsassa alkoi kiertää,juoksin puskan taakse ja ehdin juuri saada housut alas kun kunnon ripulit räjähti. Äkkiä taakseni syttyi valo ja kun katsoin,näin talon jonka olohuoneessa joku pariskunta istahti katsomaan telkkaa lähes lattiaan yltävän ison ikkunan takana.
Kävin siis vääntämässä pas""t heidän tontillaan.
Matkasin tunnin junamatkan vastamelukuulokkeet päässä. Pasilassa kun otin kuulokkeet ekan kerran pois ihmettelin, miksi laukku tärisee. Sähköhammasharja oli ollut päällä metallirasiaa vasten koko matkan :) Otin oikein suurieleisesti laukusta hammasharjan pois että NO KAPPAS TÄMÄ _HAMMASHARJANI_ TÄSSÄ VAIN