mies saa joululahjaksi avioeropaperit
Kommentit (12)
Minä ainakin hyppisin onnesta. Pääsee vihdoin ihan luvalla käymään naisissa.
Meillä akka saa eropaperit joululahjaksi myös ja heitän seuraavana päivänä pihalle, suksikoon mihin vittuun ikinä haluaa, kämpän ja auton avaimet pöydälle ja menoksi.
Miksi vasta jouluna? Mikset anna papereita heti? Ihmeellistä on, miten jotkut jaksaa itse kärvistellä paskassa, että koko yhteinen paska oikein pääsee jouluna oikeuksiinsa. Kai teillä on lapsia, että varmasti saat vittumaisuuden maksimoitua?
Mikä teitä keskenkasvuisia riivaa?
Toivon hartaasti ettei teillä ole lapsia.
Toivon myös ettei tämä tule täytenä yllätyksenä miehellesi ja että hän on yhtä sydämetön ja tunteeton kuin sinä.
Rauhallista ja oikein tunnelmallista joulua sinulle!
Ihmeellisiä kommentteja. Eiköhän ap:lla ole ihan hyvät syyt antaa miehellensä vähän takaisin joissain asioissa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 05:59"]
Ihmeellisiä kommentteja. Eiköhän ap:lla ole ihan hyvät syyt antaa miehellensä vähän takaisin joissain asioissa.
[/quote]
No, ei välttämättä. Mistä me tiedetään, mikä on totuus tuossa ap:n suhteessa. Voi olla, että mies on kp mutta voi myös olla, että kp on ap itse.
Tämä on joka joulu sama homma, kun provo aloittaa tällä aiheella. Vuosi sitten joku oli antamassa eropapereita.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:04"]Tämä on joka joulu sama homma, kun provo aloittaa tällä aiheella. Vuosi sitten joku oli antamassa eropapereita.
[/quote]
Juu ja porukka provosoituu. Oikeen intoutuu haukkumaan ap.
Toi on varmaan paras lahja ikinä miehelles.
Pääse skitsoakasta eroon.