Mies tai teinit eivät ostaneet minulle edes pientä huomionosoitusta joululahjaksi kaikesta siitä raatamisesta ja työstä mitä olen perheen eteen tehnyt
Kyllä siitä paha mieli vaan tuli. Kaikki otetaan itsestäänselvyytenä. Siivotakin pitäisi kohta.
Kommentit (69)
Mitä jos oppisit arvostamaan itse itseäsi ensin?
Vaadi miestäsi osallistumaan joulun laittoon tasapuolisesti.
Voi harmi. Meillä teini leipoi jouluherkut ja antoi kivan lahjankin. Lupasin hänelle myös antaa lahjaksi rahaa.
He tietenkin siivoavat - et sinä.
Mene kävelylle ja osta itsellesi jotain ilahduttavaa kaupasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö saanut perheenjäseniltä yhtään joululahjaa?
Jos on näin, niin tosi surullista. Kyllä vanhemmille ostetaan joululahjat. Ja puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vaadi? Miksi ottaa mies, jolta joutuu vaatimaan peruskäytöstapoja?
Mä ostan aina itse itselleni joululahjoja. T. Valis
Olen ap samaa mieltä, on todella tylyä, jos kaikki muut saavat paketin, mutta sinä et. On todella ajattelematonta ja minäkin pahoittaisin mieleni. Kun ei tarvisi olla kallis, mutta jotain!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina itse itselleni joululahjoja. T. Valis
Minäkin teen näin, mutta onhan se oikeasti vähän surullista, että ostan lahjat muille, ja sen lisäksi itselleni, ettei muille tule paha mieli, kun minä en saanut lahjoja,
Vierailija kirjoitti:
Se tekee, joka vaatii joulun olevan esittely kelpoinen instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan saanut. Sen sijaan laitoin muiden lahjoihin n. 100 euroa per naama, vanhimmalle lapselle vielä vähän enemmän.
T. Perheenäiti
Sanoppa perheelle että voittekin siivota asunnon, kun en mitään lahjaa saanut kiittämättömästä työstä!
Ole tyytyväinen että on katto pään päällä ja lopeta joutava valittaminen.
Lopeta marttyrointi. Tee vain se, mistä itsellesi on iloa, älä siksi että kiillottelet kruunua ja toivot palkkioita.
Anna olla äläkä raada
Sitten saatat saada lahjojakin
Vierailija kirjoitti:
Lopeta marttyrointi. Tee vain se, mistä itsellesi on iloa, älä siksi että kiillottelet kruunua ja toivot palkkioita.
Kyllä perheenäidin on hyvä myös kokea velvollisuuksia perhettään kohtaan.
Sama juttu, itse ostan läheisille aina joka joulu mutta en saa mitään itse. Tämä on yllättävän yleistä, ostan yöpaidan aina itselleni ja isken pakettiin niin äitikin saa pukilta jotain.
En minäkään saanut yhtään lahjaa, enkä pahoittanut mieltäni. Yksin vietän joulua.