Mitä mies ajattelee tuijottaessaan naisen takamusta? Miehet vastaavat
Miksi mies tuijottaa naisen takamusta, ja mitä hän ajattelee niin tehdessään? Selvitimme vastauksen.
"Mitä ajattelette, kun tuijotatte naisen takapuolta esimerkiksi kaupassa ? Olen nähnyt useita miehiä, jotka sitä tekevät”, kysyy natasha.
Näin miesraatimme vastasi:
"Dear Natsku! Me ajatellaan, että hitto, kun on hyvä takapuoli. Ei me pahalla, sori."
- Mies, 31, sinkku
jattelen, että onpa hyvä perse."
Mies, 41, sinkku
"Hyvä Natasha, ajattelemme: muistinko sammuttaa lieden, ostaisinko homejuustoa, HIFKin matsia, naapurin rouvaa, olikohan uuden porakoneeni takuu vielä voimassa, minne jätin auton, onkohan vaimolla taas jotakin valitettavaa, onpas taputeltava pylly, paljonkohan loton täysosuma olikaan, miltähän tuo näyttään ilman vaatteita/vähemmän rumissa housuissa, sauna varmaan pitäis lämmittää... Ajatus laukkaa kuin ravihevonen, ei voi sanoa tarkasti."
– Mies, 45, naimisissa
”Hei natasha. Olet nähnyt useita miehiä katsomassa pyllyjä? Kaikki miehet sitä tekevät. Ilmiö on enemmän kiinni kohteesta kuin tekijästä (siitä, että onko hyvä pylly). Ei siinä mitään ajatella, se on vaan näitä luonnollisia juttuja, vaistojen aktivoimaa käytöstä, paitsi ehkä eunukeilla."
– Mies, 31, tapailee
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-mies-ajattelee-tuijottaessaan-…
Kommentit (115)
Kuntosalilla tulee katsottua trikoiden perään. Pyllistysliikkeissä tiirailen, näkyykö stringit läpi. Monesti näkyy.
Tässähän täytyy olla imarreltu. Kaupassa nojasin rennosti ostoskärryyn kun hetken päästä takaani kuului närkästynyt naisääni "sulla on lihamarkkinat jo ohi" : D D Nuori mies oli takanani , mulla ikää 66 v. Ja mun hanuri ON iso , olen jumpannut pikkulikasta asti sitä.
Naiset liikkuu ylikireissä leggareissa ja sitten loukkaantuu, kun miehet katselee pakaroita. Tämä on niin huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen takamus on naisellinen niin sitten minä ajattelen että on tuo kyllä seksikäs pylly, en minä tuijota monttu auki pyllyjä tai tissejä vaan vilkaisen koska ne nyt vaan herättää huomioni.
Naiset siis teille vinkki että aika harva mies tuijottaa teidän naisellisia asioita sen takia että he haluavat kiusata teitä vaan kyllä se on ihan luonnollinen ja harmiton tapa miehillä.
M31
Kyllä minä naisenakin vilkuilen nuorten adoniksien peppuja ja vähän muutakin. Ihan luonnollinen ja harmiton tapa naislla.
Tää aivokuolleiden keskustelupalstojen lukeminen surkastuttaa mun aivoja. Ei näissä oo kyllä yhtään mitään järkee, täysin päättömiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset liikkuu ylikireissä leggareissa ja sitten loukkaantuu, kun miehet katselee pakaroita. Tämä on niin huvittavaa.
Ylikireät leggarit ovat keskenkasvuisten vaatekappaleita. Aikuiset naiset kättävät, jos käyttävät, sopivan kokoisia leggareita. Ei ole silmiä hivelevää, kun nuoret pullero-typyt änkeytyvät mihikään ylikireisiin vaatteisiin.
Mies ajattelee hyvän takapuolen nähdessään että miten hyvältä tuntuisi upottaa sukuelimensä tuohon takaapäin (jompaankumpaan reikään).
Jos naiset ymmärtäisivät miten irstaita ajatuksia tiukat legginsit aiheuttaa niin suurinosa ei niitä pitäisi koska kaikki miehet ovat pervoja (kyllä,100%) mutta naisista vain aniharva.
En ymmärrä mitä ihmeellistä jonkun takamuksessa on. Sillä istutaan ja ulostetaan.
Ei siinä mitään jos NAISTEN takamuksia tuijottaa, mutta miesystäväni selkeästi tiiraa myös TYTTÖJEN takamuksia. Esim. kun olemme poikani harrastuksessa ja siellä on niitä 14-15 v tyttöystäviä pyörimässä teineille ymmärrettävissä tiukoissa farkuissa ja trikoissa. Ja tyttöjen isät ovat miesystävääni selvästi nuorempia.
Eikö sille oikeasti voi siis mitään?!?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos NAISTEN takamuksia tuijottaa, mutta miesystäväni selkeästi tiiraa myös TYTTÖJEN takamuksia. Esim. kun olemme poikani harrastuksessa ja siellä on niitä 14-15 v tyttöystäviä pyörimässä teineille ymmärrettävissä tiukoissa farkuissa ja trikoissa. Ja tyttöjen isät ovat miesystävääni selvästi nuorempia.
Eikö sille oikeasti voi siis mitään?!?
Ja miesystävä kategorisesti kieltää tämän, suorastaan närkästyy. Mutta näenhän minä minne silmät vaeltavat.
Minä katson tarkasti, että onko liian leveä, vai haluaisinko naida takaapäin tuota naista.
On loukkaavaa omalle naiselle. Harmi jos ei sille mitään pysty. Eli oma hetkellinen mielihyvä perän tuijottelusta on tärkeämpää kuin oman naisen tunteet.
Seksiä. Haluaisinko vai en. Rehellinen vastaus. Entinen naisystäväni oli vähän ottaneena liiankin rehellinen. Sanoi joka toisesta vastaantulijasta että en panisi. Mites ne muut? No se realisoitui ja siksi on entinen, mutta rakastan silti vuosienkin jälkeen, rehellisyyttä myös.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä näkee hyviä periä tytöillä.
Niin, mutta hoikilla tytöillä on usein flat-perät.
Minä mietin miltä tuntuisi ottaa pakaroista kiinni, levittää ne erilleen ja haudata kasvonsa kannikoiden väliin. Noin niin kuin ensialkuun, sitten anaaliseksiä.
Jos minä näen hyvän näköisen pepun niin aattelen, että miltähän se näyttäisi kun alla olisi mustat, pitsikoristellut pikkarit ja päällä mustat sukkahousut. Sitten mietin kuinka mukava olisi sitä vasten laittaa pää ja hellästi silitellä sitä samalla.
Juu, olen hirveä perverssi, haastakaa oikeuteen.
Kertoo älykkyydestä jos hoikka treenattu peppu.
Älykkäät tutkitusti hoikempia ja muutenkin ymmärtävät terveellisten elintapojen päälle.