Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies ajattelee tuijottaessaan naisen takamusta? Miehet vastaavat

Vierailija
25.12.2021 |

Miksi mies tuijottaa naisen takamusta, ja mitä hän ajattelee niin tehdessään? Selvitimme vastauksen.

"Mitä ajattelette, kun tuijotatte naisen takapuolta esimerkiksi kaupassa ? Olen nähnyt useita miehiä, jotka sitä tekevät”, kysyy natasha.

Näin miesraatimme vastasi:
"Dear Natsku! Me ajatellaan, että hitto, kun on hyvä takapuoli. Ei me pahalla, sori."
- Mies, 31, sinkku
jattelen, että onpa hyvä perse."
Mies, 41, sinkku

"Hyvä Natasha, ajattelemme: muistinko sammuttaa lieden, ostaisinko homejuustoa, HIFKin matsia, naapurin rouvaa, olikohan uuden porakoneeni takuu vielä voimassa, minne jätin auton, onkohan vaimolla taas jotakin valitettavaa, onpas taputeltava pylly, paljonkohan loton täysosuma olikaan, miltähän tuo näyttään ilman vaatteita/vähemmän rumissa housuissa, sauna varmaan pitäis lämmittää... Ajatus laukkaa kuin ravihevonen, ei voi sanoa tarkasti."
– Mies, 45, naimisissa

”Hei natasha. Olet nähnyt useita miehiä katsomassa pyllyjä? Kaikki miehet sitä tekevät. Ilmiö on enemmän kiinni kohteesta kuin tekijästä (siitä, että onko hyvä pylly). Ei siinä mitään ajatella, se on vaan näitä luonnollisia juttuja, vaistojen aktivoimaa käytöstä, paitsi ehkä eunukeilla."
– Mies, 31, tapailee
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-mies-ajattelee-tuijottaessaan-…

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten peput ovat kauniita :) En tapaa tuijottaa, mutta vaikea on sitä olla edes vilkaisematta.

Vierailija
22/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on hyvät katseen lannistajat. Vain yksi pylly sadasta kestää leviämättä ohuissa trikoissa. Muut ovat vastenmielisiä selluliittipyllyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin: mitä nainen ajattelee, kun tietää, että miehet katsoivat hänen peräänsä. Näitä instaperse babeja kasvaa kuin sieniä sateella.

Persekuvilla moni nainen yrittää tienata ja kyllähän netin kuuluisimmille pyllistelijöille maksetaan tuhansia dollareita yhdestä kuvasta 🤔

Taloudelliset erot vaan jatkaa kasvamistaan sukupuolten välillä, kun naisten on niin helppo tehdä rahaa. Mistähän sitä löytäisi kivan onlyfanssilla tienaavan elättäjänaisen itselleen.

Vierailija
24/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa harvoin yhtään mitään. En kyllä myöskään tuijota koskaan ketään vaan keskityn omaan etenemiseeni.

Vierailija
25/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ajattelee välittömästi, että olisipa mukava upottaa valtikkansa niiden kankkujen väliin koira-asennossa.

Juuri näin, mielikuvitus lähtee liikkeelle ja puntissa paisua, kyllä on kaupassa käynti vaikeaa, kun herkku peppuja liikkeellä. Joskus kumartelevat ja pyllistelevät...

Vierailija
26/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama kuin kysyisi mitä nainen ajattelee kun saa orgasmin? jessus sentää näitä...

Veikkaan että hiukan eri asia. Ehkä se on sama kun itse katson vaikkauimarannalla miesten sixbaggejä. Ihan vain mageen näköisiä.

Vierailija
27/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että taas yksi hyvä takapuoli, jota en pääse taputtamaan.

Vierailija
28/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama kuin kysyisi mitä nainen ajattelee kun saa orgasmin? jessus sentää näitä...

Veikkaan että hiukan eri asia. Ehkä se on sama kun itse katson vaikkauimarannalla miesten sixbaggejä. Ihan vain mageen näköisiä.

voit veikata mutta tiede sanoo toista. miehen aivoissa tapahtuu oikea kemiallisten aineiden cocktail purkaus joka tuo ennenkaikkea hyvän olon tunnetta. jos naiset kokisivat yhtä hyvän olon niin helposti he kuolaisivat miehiä enemmän.

Vierailija
29/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voit veikata mutta tiede sanoo toista. miehen aivoissa tapahtuu oikea kemiallisten aineiden cocktail purkaus joka tuo ennenkaikkea hyvän olon tunnetta. jos naiset kokisivat yhtä hyvän olon niin helposti he kuolaisivat miehiä enemmän.

Tämä! :) Sekunnin vilkaisulla saa semmoisen helpon hyvänolon "wau!"- tunteen joka saa hymyn huulille. Ja rage-feministeille tiedoksi ettei se ole mitään esineistämistä vaan ennemminkin erittäin kunnioittavaa ihannointia. Tiedän toki etteivät naiset katso miehiä samalla tavalla, ennemminkin "hyi yök oksettaa", eritotenkaan allekirjoittanutta, mutta semmoista elämä ihmislajin edustajana on.

Vierailija
30/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällisemmin, tämä on se joku sisäinen palo mitä on olla ihminen - voit miettiä mielesi vaikka täysin loogisena tietokoneena, mutta lisääntymisvietin läpitunkeminen ajatuksiin on juuri sitä mitä ihmisenä (ja elävänä olentona, eläimenä) olo kaikessa raakuudessaan tarkoittaa. Jotain, mikä kumpuaa jostain niin syvältä ettei sitä voi koskaan esim. tekoäly saavuttaa.

Vierailija
31/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en ymmärrä miksi naisena katson naisten takapuolia, harvemmin miesten. Olen kuitenkin ihan hetero.

Varmaan siksi, että miehet käyttävät harvemmin tiukkoja vaatteita (siis niin tiukkoja, että muodot näkyisivät).

Ja luultavasti myös siksi, että edelleenkin meihin on istutettu se ajatus, että naiset ovat katseen kohteita, hyväksyttyjä objekteja, kun taas miesten katselu on jotenkin väärin ja paheksuttavaa. (Tästä syystä on vieläkin todella vaikea löytää alastomia miehiä esittävää taidetta, kun taas jopa naistaiteilijat maalaavat tai veistävät mieluummin alastomia naisia.)

Vierailija
32/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en ymmärrä miksi naisena katson naisten takapuolia, harvemmin miesten. Olen kuitenkin ihan hetero.

Varmaan siksi, että miehet käyttävät harvemmin tiukkoja vaatteita (siis niin tiukkoja, että muodot näkyisivät).

Ja luultavasti myös siksi, että edelleenkin meihin on istutettu se ajatus, että naiset ovat katseen kohteita, hyväksyttyjä objekteja, kun taas miesten katselu on jotenkin väärin ja paheksuttavaa. (Tästä syystä on vieläkin todella vaikea löytää alastomia miehiä esittävää taidetta, kun taas jopa naistaiteilijat maalaavat tai veistävät mieluummin alastomia naisia.)

Selkeästi naisen ajatuksia :)

Olen eri mieltä - klassinen taide esim. antiikin kreikasta on molempia. Alastomia patsaita miehistä, olympialaiset käytiin alasti, ja myös alastomat naiset olivat taiteessa ihannoinnin symboleita, aivan kuten miehetkin. Ennemmin kysyisin mitä hittoa kulttuurillemme ja taiteellemme on tapahtunut viimeaikoina joka on kääntänyt tämän molemminpuoleisen ihannoinnin ja jumaloinnin melkein kokonaan pelkäksi vastakkainasetteluksi. Itse en näe sukupuolia näin, vaan perinteisen vanhan kulttuurin kautta - molemmat ovat upeita, maagisia toisiaan täydentäviä ihmeitä.

Vierailija
33/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyin muuten viime viestissä juuri siihen mitä itse kritisoin! Ensimmäisen lauseen saisi poistaa, ja pahoittelen sitä. Se on tätä nyky-yhteiskunnan vaikutusta joka on hiljainen ja vastakkainasetteleva. Ei hyvä!

Vierailija
34/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies katsoo saadakseen tyydytystä, kemiallisten aineiden purkauksen ja nainen ei. Silloinhan voidaan sanoa, että mies hyväksikäyttää naisia jo pelkästään katsellessa. Eli katselevat naisia saadakseen tyydytyksen tunteen. Itse katselen miehiä samalla tavalla kuin esineitä. Arvostellen. Kauniita, ei kauniita, osaksi kauniita yms. Eli esineellistän miehen. Luulin, että miehillä on sama kuvio, eikä niin että he katsovat saadakseen tyydytystä vieteilleen. Aina oppii uutta.

Vierailija
35/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele naisen pyllyä vaan katson kasvoihin. Yleensäkin kuljen pää pystyssä enkä matele maata myöten... Tuommoinen perien katselu ja haistelu enemmän koirien hommaa, kuin ihmisen

Vierailija
36/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies katsoo saadakseen tyydytystä, kemiallisten aineiden purkauksen ja nainen ei. Silloinhan voidaan sanoa, että mies hyväksikäyttää naisia jo pelkästään katsellessa. Eli katselevat naisia saadakseen tyydytyksen tunteen. Itse katselen miehiä samalla tavalla kuin esineitä. Arvostellen.

Et nyt ymmärrä. Koska olet nainen. Tuo ei ole miehelle VALINTA vaan luonnollinen reaktio. Sinä VALITSET katsoa miehiä kuten esineitä, ehkä koska ärsyynnyt tuosta luonnollisesta reaktiosta? Miehet EIVÄT ajattele että "katsompa tässä ton muijan persettä että saan dopamiinia aivoista, ihme esine", vaan reagoivat siihen ihan itsestään. Se on sitä biologiaa. Ja naiset koittaa vääntää tämän asian joksikin moraalivalinnaksi ja siinä menee pieleen ja pahasti.

Vierailija
37/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään erityistä, naisellisissa muodoissa vain nyt silmä lepää.

Asiaa on ihan tutkittukin, vartalon mittailu katseella on osin ihan vaistomaista.

Vierailija
38/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä näkee hyviä periä tytöillä.

Eiköhän niitä istu samalla tavalla siinä ostoskärryn istuimessa muissakin kaupoissa...

39/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naisella huomattavan suurikokoinen takapuoli ja on niin onnekas, että sellaisen sattuu näkemään ulkona liikkuessaan, niin ajattelen, että tuossapa on todellinen kaunotar ja upean feminiininen jumalatar.

Toki sitten pitäisi olla etupuolella vielä huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat, niin kyseessä olisi täydellinen naiseuden huippu ja voisin mennä tällaisen valioyksilön edessä kuralätäkköön makaamaan, jotta viehkeä neito voisi kävellä siitä yli kenkiään kastelematta!

Vierailija
40/115 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies katsoo saadakseen tyydytystä, kemiallisten aineiden purkauksen ja nainen ei. Silloinhan voidaan sanoa, että mies hyväksikäyttää naisia jo pelkästään katsellessa. Eli katselevat naisia saadakseen tyydytyksen tunteen. Itse katselen miehiä samalla tavalla kuin esineitä. Arvostellen. Kauniita, ei kauniita, osaksi kauniita yms. Eli esineellistän miehen. Luulin, että miehillä on sama kuvio, eikä niin että he katsovat saadakseen tyydytystä vieteilleen. Aina oppii uutta.

"mies hyväksikäyttää naisia jo pelkästään katsellessa."

seuraavaksi alat ymmärtää miksi joissain kulttuureissa nainen ei halua näyttää vartaloaan miehille.