Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies ajattelee tuijottaessaan naisen takamusta? Miehet vastaavat

Vierailija
25.12.2021 |

Miksi mies tuijottaa naisen takamusta, ja mitä hän ajattelee niin tehdessään? Selvitimme vastauksen.

"Mitä ajattelette, kun tuijotatte naisen takapuolta esimerkiksi kaupassa ? Olen nähnyt useita miehiä, jotka sitä tekevät”, kysyy natasha.

Näin miesraatimme vastasi:
"Dear Natsku! Me ajatellaan, että hitto, kun on hyvä takapuoli. Ei me pahalla, sori."
- Mies, 31, sinkku
jattelen, että onpa hyvä perse."
Mies, 41, sinkku

"Hyvä Natasha, ajattelemme: muistinko sammuttaa lieden, ostaisinko homejuustoa, HIFKin matsia, naapurin rouvaa, olikohan uuden porakoneeni takuu vielä voimassa, minne jätin auton, onkohan vaimolla taas jotakin valitettavaa, onpas taputeltava pylly, paljonkohan loton täysosuma olikaan, miltähän tuo näyttään ilman vaatteita/vähemmän rumissa housuissa, sauna varmaan pitäis lämmittää... Ajatus laukkaa kuin ravihevonen, ei voi sanoa tarkasti."
– Mies, 45, naimisissa

”Hei natasha. Olet nähnyt useita miehiä katsomassa pyllyjä? Kaikki miehet sitä tekevät. Ilmiö on enemmän kiinni kohteesta kuin tekijästä (siitä, että onko hyvä pylly). Ei siinä mitään ajatella, se on vaan näitä luonnollisia juttuja, vaistojen aktivoimaa käytöstä, paitsi ehkä eunukeilla."
– Mies, 31, tapailee
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-mies-ajattelee-tuijottaessaan-…

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti #50: "Jos naiset ymmärtäisivät miten irstaita ajatuksia tiukat legginsit aiheuttaa niin suurinosa ei niitä pitäisi koska kaikki miehet ovat pervoja "

Tuo on yksi harvoista asioita jonka naiset oikeasti ja todellisesti ymmärtävät - kuinka saadaan huomiota miehiltä - se on naisille kaiken paljastelun ja esittelyn ainoa ja yksinomainen vaikutin.

Vierailija
102/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti #50: "Jos naiset ymmärtäisivät miten irstaita ajatuksia tiukat legginsit aiheuttaa niin suurinosa ei niitä pitäisi koska kaikki miehet ovat pervoja "

Tuo on yksi harvoista asioita jonka naiset oikeasti ja todellisesti ymmärtävät - kuinka saadaan huomiota miehiltä - se on naisille kaiken paljastelun ja esittelyn ainoa ja yksinomainen vaikutin.

Niin, ensin härnätään ja tiedetään sen aiheuttavan irstaita katseita ja ehkä kommentteja.

Sitten mukamas loukkaannutaan. kun miehet ovat ylläripylläri niin sikoja, joilla aina vaan irstailut mielessä.

Nyt on alkanut näkymään jopa ihonvärisiä - ei siis pelkästään ihonmyötäisiä  - legginsejä. Näyttävät aivan kuin perse paljaana julkisesti kulkisi. "Eihän sillä mitään huomiota halua ja minä, minä, minä saan tehdä, kuten teen minä, minä, minä tahdon."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemista!!!

Vierailija
104/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväperäisen naisen takalisto kun edessä keikkuu, niin mielessä on: "saisikohan tuolta naiselta ykköstä, kakkosta vai molempia?"

Vierailija
105/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkevät naisen kiihottavan perän, miehet "ajattelevat" alitajuisesti, että siinä hyvä kohde minun geeneille eli hedelmällinen naaras ja hyvä synnyttäjä. Evoluutio on ovela.

Vierailija
106/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ajattelevat kyllä huomattavan erilaisella tavalla. En jaksaisi elää noin seksikeskeisesti. Päässäni viuhtoo kaikenlaisia muita ajatuksia, vaikka edessä olisi maailman paras ukkopylly. Se pelkkä pylly ei vaan herätä eikä aktivoi yhtään mitään. Paljon enemmän vaikuttaa ystävyys, läheisyys, miehen intohimoinen asenne ja ote elämään, miehen lahjakkuus ja älykkyys. Mutta joku pelkkä lihasmötikkä tai takapuoli, ihan sama kun jotain pihan lumiukkoa katsoisi. :-D 

Sama mulla. Joskus mieheni kanssa kiinnostava älyllinen keskustelu saa minut haluamaan häntä, vaikka ennen keskustelua seksi ei ollut mielessäkään. Nuorena naisena miehiä katsellessa katselin enemmän silmistä paljastuvaa maailmaa kuin jotain lihaksia. Kehonrakentajien liioitellut lihakset eivät ole seksikkäitä minusta.

Vierailija
107/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ajattelee välittömästi, että olisipa mukava upottaa valtikkansa niiden kankkujen väliin koira-asennossa.

Juuri näin, mielikuvitus lähtee liikkeelle ja puntissa paisua, kyllä on kaupassa käynti vaikeaa, kun herkku peppuja liikkeellä. Joskus kumartelevat ja pyllistelevät...

Pakko taas kerran todeta että elämäni suurin siunaus on olla aseksuaali. Mikä ihana vapaus. Kuinka säälinkään alloseksuaaleja jotka ovat viettiensä orjia jopa ruokakaupassa. 

Vierailija
108/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"NOW, I go pass an attractive girl, I look her in the eyes. Sometimes I turn around and take a look at her ass, but given that I am an ass person, I consider it normal."

- Ass Person -

Vierailija
109/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä ihastuu hyvän näköisen miehen seksikkääseen pyllyyn ja silloin ajatukset on seksissä. Kapea pylly paras pylly. Millaista on tuon kanssa suihkussa ja sängyssä. Kyllä pyllymies saa pisteitä naisilta. Etupuoli on aina hiukan hämäävä voi olla pettymys. Hyvä pyllyinen mies on ilo silmälle. Litteä vatsa saa pisteet. 

Joo, sellainen kapea mutta lihaksikas "hyppyri" on paras. Vielä kun kokonaisuuteen yhdistää litteän vatsan ja leveät hartiat niin ai että.

Ennen vanhaan Tapani Kansa lauloi hyppypeppuisista naisista, niin ne vaan osat vaihtuu.

Vierailija
110/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tällaista oikeasti kysyä? Eikö ihmiset tiedä, miten vietit toimivat?

Vierailija
111/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä ihastuu hyvän näköisen miehen seksikkääseen pyllyyn ja silloin ajatukset on seksissä. Kapea pylly paras pylly. Millaista on tuon kanssa suihkussa ja sängyssä. Kyllä pyllymies saa pisteitä naisilta. Etupuoli on aina hiukan hämäävä voi olla pettymys. Hyvä pyllyinen mies on ilo silmälle. Litteä vatsa saa pisteet. 

Joo, sellainen kapea mutta lihaksikas "hyppyri" on paras. Vielä kun kokonaisuuteen yhdistää litteän vatsan ja leveät hartiat niin ai että.

Ennen vanhaan Tapani Kansa lauloi hyppypeppuisista naisista, niin ne vaan osat vaihtuu.

En tiennyt että tuollaisenkin hän on turauttanut. Hyppypeppu - Tapani Kansa (1987):

Vierailija
112/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta salilla ei sais viettää aikaa?

Tietenkin saa ja mielellään viettäisikin.

Toisin kuin konsensus aika monessa muussa ketjussa. Mutta mitäpä valehtelija ei voittaakseen sanoisi...

Hohhoijaa. Sitkeässä elää uskomus naisten kollektiiviseen mieleen.

Vierailija
113/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen miltä tuntuis jos tuo upea peppu tulisi naaman päälle ja pieraisee kunnolla. 

Vierailija
114/115 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että minä 55+ mies katselen naisten pyllyjä. Kun kerran näkee jotain kaunista, niin miksi pitäisi sitä vältellä?  Toki niin ettei se häiritse häntä. En halua kokea syyllisyyttä, anteeksi jos se ajatuksenkin tasolla jotakuta häiritsee. Mun pyllyä saa katsoa ihan vapaasti.

Vierailija
115/115 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon paikkaa povailen katsoessani.