Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies ajattelee tuijottaessaan naisen takamusta? Miehet vastaavat

Vierailija
25.12.2021 |

Miksi mies tuijottaa naisen takamusta, ja mitä hän ajattelee niin tehdessään? Selvitimme vastauksen.

"Mitä ajattelette, kun tuijotatte naisen takapuolta esimerkiksi kaupassa ? Olen nähnyt useita miehiä, jotka sitä tekevät”, kysyy natasha.

Näin miesraatimme vastasi:
"Dear Natsku! Me ajatellaan, että hitto, kun on hyvä takapuoli. Ei me pahalla, sori."
- Mies, 31, sinkku
jattelen, että onpa hyvä perse."
Mies, 41, sinkku

"Hyvä Natasha, ajattelemme: muistinko sammuttaa lieden, ostaisinko homejuustoa, HIFKin matsia, naapurin rouvaa, olikohan uuden porakoneeni takuu vielä voimassa, minne jätin auton, onkohan vaimolla taas jotakin valitettavaa, onpas taputeltava pylly, paljonkohan loton täysosuma olikaan, miltähän tuo näyttään ilman vaatteita/vähemmän rumissa housuissa, sauna varmaan pitäis lämmittää... Ajatus laukkaa kuin ravihevonen, ei voi sanoa tarkasti."
– Mies, 45, naimisissa

”Hei natasha. Olet nähnyt useita miehiä katsomassa pyllyjä? Kaikki miehet sitä tekevät. Ilmiö on enemmän kiinni kohteesta kuin tekijästä (siitä, että onko hyvä pylly). Ei siinä mitään ajatella, se on vaan näitä luonnollisia juttuja, vaistojen aktivoimaa käytöstä, paitsi ehkä eunukeilla."
– Mies, 31, tapailee
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-mies-ajattelee-tuijottaessaan-…

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea näin naisena ymmärtää, kun mun mielestäni takapuolissa ei ole mitään eroottista riippumatta siitä kumman sukupuolen istumalihaksista puhutaan. Kyllä omakin huomio kiinnittyy ihmisiin, jotka on mun mielestäni seksuaalisesti tai muuten puoleensavetäviä, mutta peräpäässä en vaan ole ikinä nähnyt mitään seksikästä. Itseäni kiinnostavat viehättävät kasvot, hiukset, kävelytyyli, ruumiinrakenne ja puheääni. Jos johonkin yksityiskohtiin mennään, niin miehen vartalossa seksikkäintä on litteä vatsa ja käsivarret, joista lihakset erottuvat jonkun verran. 

Vierailija
62/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään jos NAISTEN takamuksia tuijottaa, mutta miesystäväni selkeästi tiiraa myös TYTTÖJEN takamuksia. Esim. kun olemme poikani harrastuksessa ja siellä on niitä 14-15 v tyttöystäviä pyörimässä teineille ymmärrettävissä tiukoissa farkuissa ja trikoissa. Ja tyttöjen isät ovat miesystävääni selvästi nuorempia.

Eikö sille oikeasti voi siis mitään?!?

Ja miesystävä kategorisesti kieltää tämän, suorastaan närkästyy. Mutta näenhän minä minne silmät vaeltavat.

Suomessa on uskomattoman paljon pedaripiirteisiä miehiä. Aihe on _tabu_.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mille haisis ku laittais nenän toho kannikoiden väliin ja nuuhkasis oikein syvään

Vierailija
64/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin pakaran muotoja ja kuvittelen miltä tuo pylly näyttää paljaana. Samalla mietin millainen pillu naisella on ja millainen karvoitus. Mietin myös miltä rakastelu mahtaa tuntua kyseisen naisen kanssa. Jos on oikein silmää miellyttävät pakarat, niin pyrin myös liikkumaan siten, että näen naisen kasvotkin. Kesäaikaan myös rintavarustus kiinnostaa.

Siksi siis tuijotan hyvämuotoisia naisten pyllyjä.

Vierailija
65/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova tissimies mutta nyt peppubuumin seurauksena katselen myös peppuja. Hieman hämmentää 😅

Vierailija
66/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea näin naisena ymmärtää, kun mun mielestäni takapuolissa ei ole mitään eroottista riippumatta siitä kumman sukupuolen istumalihaksista puhutaan. Kyllä omakin huomio kiinnittyy ihmisiin, jotka on mun mielestäni seksuaalisesti tai muuten puoleensavetäviä, mutta peräpäässä en vaan ole ikinä nähnyt mitään seksikästä. Itseäni kiinnostavat viehättävät kasvot, hiukset, kävelytyyli, ruumiinrakenne ja puheääni. Jos johonkin yksityiskohtiin mennään, niin miehen vartalossa seksikkäintä on litteä vatsa ja käsivarret, joista lihakset erottuvat jonkun verran. 

Näin minäkin yleensä ajattelen, mutta pakko tunnustaa että yhdellä miespuolisella tapailukumppanillani oli aivan älyttömän seksikäs perse. Yllätyin itsekin että kiinnitin siihen niin paljon huomiota. En ole todellakaan koskaan ollut mikään perseiden kyylääjä, vaan huomioni on kiinnittynyt enemmän muihin kohtiin miesvartalossa.

Vierailija
67/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kova tissimies mutta nyt peppubuumin seurauksena katselen myös peppuja. Hieman hämmentää 😅

Oletko koskaan ajatellut että sinussa olisi jotain taiteilijan piirteitä? Kaikki muodot kiinnostaa eikä ole mikään muotiasia. Alaston ihminen makaamassa on verrattavissa maisemaan... siinä maan korkeudet vaihtelee... ajattele jatkossa tältä kannalta eikä siltä mikä buumi milloinkin on meneillään... Näin kaikki kohdat ihmisessä tulevat mielenkiintoisiksi - muotojuttuja! 

Vierailija
68/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tutkia minkälaisia vaatteita ihmisillä on käytössä esim. farkkuja.

Vierailija
69/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vastaukset luettua on kauhean helppo jättäytyä pois koko deittailusta ja miehistä.

Vierailija
70/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson (ihailen) pákaroita vain silloin kun ne ovat paljaina, siis julkisilla paikoilla kun kaunottarella(*) on paljaspakarabikinit yllä (hammaslanka pakaravaossa) ja kyseessä ovat séksikkäät pakarat, eivät hirviöpakarat. Silloin pohdin, miten saisin vieteltyä hänet hetekalle kanssani. Yleensäkin ihailen kaunotarten paljastelemia ihoalueita, erityisesti hoikkia paljaina olevia reisiä (minihame ilman rysäpöksyjä tai nailoneita).

(*) kaunotar; nuori, hoikka, seksikäs

/M67v.

Vierailija
71/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä paha mieli :/

Vierailija
72/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioin pakaran muotoja ja kuvittelen miltä tuo pylly näyttää paljaana. Samalla mietin millainen pillu naisella on ja millainen karvoitus. Mietin myös miltä rakastelu mahtaa tuntua kyseisen naisen kanssa. Jos on oikein silmää miellyttävät pakarat, niin pyrin myös liikkumaan siten, että näen naisen kasvotkin. Kesäaikaan myös rintavarustus kiinnostaa.

Siksi siis tuijotan hyvämuotoisia naisten pyllyjä.

V i ttu mitä v a m maisia te y-kromo soidit olette

Vierailija
73/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tästä paha mieli :/

Minun mielipiteeni miesten elukkaluonnosta ja omasta haluttomuudestani kumppanuuteen tuollaisten otusten kanssa alleviivautui. Hyi saatana. Kaikkea sitä leipä elättelee.

Vierailija
74/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tutkia minkälaisia vaatteita ihmisillä on käytössä esim. farkkuja.

Voi hyvää päivää.

Vierailija
75/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain huomiohorot pitää perseleggareita.

Vierailija
76/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen takamus on naisellinen niin sitten minä ajattelen että on tuo kyllä seksikäs pylly, en minä tuijota monttu auki pyllyjä tai tissejä vaan vilkaisen koska ne nyt vaan herättää huomioni.

Naiset siis teille vinkki että aika harva mies tuijottaa teidän naisellisia asioita sen takia että he haluavat kiusata teitä vaan kyllä se on ihan luonnollinen ja harmiton tapa miehillä.

M31

Kyllä siinä oikeasti ajatellaan ryhtymistä takaapäin.

T. M53

Vierailija
77/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan liskoaivojen biologiaa. Vastakkaisen sukupuolen tunnusmerkit kiehtovat ja niitä on aina kiva vilkaista, vaikka on jo nähnyt miljoonia variaatioita. Ei siinä mitään erityistä ajatella, silmä lepää ja katsotaan ihaillen. Emmekä me ana ihaile pelkkää takapuolta, vaan kokonaisuutta, pyllyä, sääriä, jalkoja, uumaa, ryhtiä, liikettä, jne.

Vierailija
78/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että perse. Jos muoto viittaa nuoreen naiseen, ajattelen, että onkohan tuolla tissit myös? Tarkistan, tarvittaessa periskoopin avulla.

Vierailija
79/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä ihastuu hyvän näköisen miehen seksikkääseen pyllyyn ja silloin ajatukset on seksissä. Kapea pylly paras pylly. Millaista on tuon kanssa suihkussa ja sängyssä. Kyllä pyllymies saa pisteitä naisilta. Etupuoli on aina hiukan hämäävä voi olla pettymys. Hyvä pyllyinen mies on ilo silmälle. Litteä vatsa saa pisteet. 

Vierailija
80/115 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen pylly on hyvämuotoinen, niin ei siinä mitään varsinaisesti ajatella, kunhan ihaillaan vaan. Se ajatus voi olla korkeintaan tasoa: "hyvä perse, pääsisipä panemaan häntä".