Ystävästäni tullut oksettava vauvan myötä
-Haistelee ihastellen vauvansa pieruja ja paskoja vaipan läpi. Hyi helvettisaatana.
-Antaa vauvan vapaasti puklailla paitoihinsa, ystävä ei välitä edes sitä harsoa laittaa väliin. Se paskaoksennuspierun haju ja oksennuksen näkeminen saa minut melkein yökkäämään.
-Ei välitä pestä käsiään vaihdettuaan vauvan vaipan vaikka rasvaisi vauvan perseenkin paljailla käsillään samalla. Eipä paljon maistu tarjoiltavat kahvin kanssa.
Ei tule käytyä enää siellä kovin usein.
Kommentit (98)
Mun mielestä ei ole suuri vaiva vilkaista sinne vaippaan onko kakkaa vai ei. En nuuhki lapsen pyllyjä koskaan, näyttää niin dorkalta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:10"]Mitä hienohelmoja ja teinejä tää VAUVApalsta oikein kuhisee?? Ja selvästi lapsellisia kakaroita kun noin kauhistellaan vauvojen puklua ja kakkaa..
Ja kysymys äideille: Siinä vauvan kakkapyllypesun yhteydessä ainakin itse tulee pestyä käsiä niin huolella, ettei oo tullu mieleenkään että alkaisin erikseen vielä hinkkaamaan käsiä.. Ja saippuallako vielä jynssäätte, ettei vaan jää mitään kamalia bakteereita hirveästä vauvan kakasta? Varmaan jotain käsidesiäki pitää lotrata varmuuden vuoks vai?
[/quote]
Kiitti yleistämisestä. Minulle ei ole koskaan ollut ongelmana vaippojen vaihto, tai vauvojen puklaaminen. Päinvastoin tykkään vauvojen hoitamisesta, vaikken eritteistä niinkään. Olen kaikki tähänastiset tetit yms hoitanut päiväkodeissa. Ja juhlissa olen lapsiparkkina.
Myrkytinpä btw itse yksin poikaystävän (17v) asunnon, kun sinne iski ötökkäongelma ja poikaystävää itseään ällötti liikaa ne ötökät.
t. 16v
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:07"]
Kuulostaa oudolta tuo "vauvan perse" -ilmaus, yleensä se on peppu tai joku muu mukavampi sana. Et taida olla terve sinäkään, joten hyvin sovitte kaverin kanssa yhteen. Mun lasten pierut olivat jokseenkin hajuttomia.
[/quote] Onko vauvan perse jokin pyhä lehmä, kun sitä ei saa perseeksi kutsua?
[/quote]
Toki on. Samalla ne tuotokset eivät ole kusta ja paskaa. Sieltä tulee pissaa ja steriiliä
kakkaa, jotka ovat suorastaan Herkullisia Terveystuotteita!
Täytyy tähän kommentoida näin miehenä, ikää reilusti jo yli 30v, niin että en ollut juuri ajatellut vauvaasioita ennenkuin sain sellaisen. Ajattelin ennen että en kyllä ala vaihtelemaan mitään vaippoja sitten. Mutta ensimmäiset 4kk vauvan paska ei haise juuri miltään. Ihan helposti sitä vaipan vaihtaa ja pesualtaassa pyllyn pesee. Ei se mua mitenkään ällötä se homma. Nyt 7kk iässä sonta jo haisee aikalailla. No ei sitä tartte nenäänsä nuuhkia ja haistella oikein sieraimiensa täydeltä vaippaa vaihtaessa, senkun pesee vaan ni se on siinä. Sitten ite pesen kädet lopuks vielä saippualla. Pukleja ei ole tullu enää kuukausiin juuri montaakaan, eikä ne haise vasta kuin kuivuessaan. Kuolaa tulee paljon mutta kuolalaput on sitä varten keksitty. Ja jos kuolaa kädelleni niin so what? Eihän se kivaa ole, mutta eipä se haisekkaan, senkun pyyhkäsee käden paperiin tai johonkin niin on sekin huoli hävinnyt. Ja alussahan ei toden totta tiedä onko se sonta tullu ku se ei haise. Sillon tartti tarkistaa hoitopöydällä. Nyt sen jo haistaa vaipan läpi. En pidä erikoisen sitä että joku haistaa vauvan pyllyn vaipan läpi, haiseeko. Ihan normaalia elämää. Enkä ole mikään nörtti taikka joku vastaava vaan ihan urheilulinen ja treenattu tosimies. Täällä taitaa liikkua liikaa teinejä tai muuten vaan äidiksi sopimattomia.
On äidiksi sopimaton, jos pitää eritteillä läträämistä ja paskan/pierujen haistelua epämiellyttävänä toimintana? En ihmettele joidenkin perheiden vatsatauti- ja kihomatokierteitä, kun käsien huolellinen pesu ulosteista on hienostelua...
On se kyllä kauheet. Kakkaa ja puklaa.
toi sun tulkinta äidin toiminnasta on sun tulkinta. Ja musta sä olet mustasukkainen. Koeta antaa vähän ymmärrystä. Vauva sekoitta kaiken kaonkreettisen ja hormonit.
äiti on äiti. Mitenköhän sun äitis on innoissaan sua hoitanut.
katsoitko muuten pyyhkikö tuo kaverisi kätensä sellaisella liinalla? Tai laittoiko desinfiointiaineita?
jakaista sulle tässä vauvojen valtakunnassa. Niistä kasvaa kohta isoja. vielä ne tarvii sen jonkun tärkeän ihmisen kaiken huomion.
Jeep -suomalaiset ovat niin lapsirakaskansa....huh huh ....kuinka vauvoja voi kohdella niin...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:03"]Miun ennen niin siisti ja aina nätisti laittautunut kaveri on kans muuttunut lapsen saannin myötä jotenkin ällöttäväksi. Tai lähinnä julkaistut kuvat ja jutut ällöttää. Ensin laitto Instagramiin kuvan kunnon puklusta paljaalla olkapäällä, filttereillä vielä korostettu sitä puklun oksettavuutta. Myöhemmin päästä laitto kuvan suihkun lattiakaivosta jota pesi kun oli niin paskanen ja täynnä mönjää :D vähän erilaisia kuvia mitä oon ennen vauvaa tottunut kyseiseltä tyypiltä näkemään.
[/quote]
No hei vaihteeksi jotain muuta ku niitä vauvakuvia ja "rakkaus/parasta ikinä/maailman ihanin lapsi" hehkutuksia!
Yök miten paskaisia perheitä on olemassa...
Kaikki muu tossa oli ihan ok, paitsi se, ettei pese käsiä vaipanvaihdon jälkeen.
Älä käy kaveris luona enää ollenkaan, jos noin inhottaa. Mä en ainakaan haluaisi tollasta "ystävää", joka näin typerästi täällä kirjoittaa, kun ei raukkaparka saa päin naamaa sanotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Yyh, uskomatonta..Ja te ihan totta tungette paljaan kätenne sen penskan pakaravakoon liiskaantuneeseen ulosteeseen ja mätätte sitä sieltä sitten käsienpesualtaan pohjalle. Ei voi olla totta. Vaikka kuinka lutraisitte vedellä ja saippualla ja käsidesillä, ovat kätenne silti käytännössä paskakuorrutetut. Itse käyttäisin kumihanskaa, ei maksa kuin ehkä euron tai pari 100kpl laatikko. Ja todellakin pesisin kädet huolellisesti vielä sen jälkeen.
Ja ihan itsestäänselvää pitäisi olla, että jos käsillä läästitään rasvaa jonkun pakaraan tai ihan mihin tahansa ruumiinosaan, niin ne kädet pestään huolellisesti saippuaa käyttäen ennen kuin mennään niillä rasvaisilla tahmakäsillä levittelemään jotain pullasiivuja toisten lautasille tai ylipäätään kosketaan mihinkään elintarvikkeeseen.
Kuten joku jo sanoikin niin ei ole tosiaan ihme, että lapsiperheissä on jatkuvasti räkätautia ja paskatautia ja kihomatoja ym. Ja sitten jotkut vielä kauhistelevat jotain että koira nuolee vauvan naamaa (mistä ei ole yhtään mitään haittaa) tms. Itsehän te levitätte käsissänne paskaa ja bakteereja ympäriinsä oikein urakalla.
Aha, se ei sitten haittaa, jos koira nuolee ihmisen naaman kielellä, jolla on juuri nuollut kakat takapuolestaan? Koska koiran kakka on puhdasta, vai? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu tossa oli ihan ok, paitsi se, ettei pese käsiä vaipanvaihdon jälkeen.
Älä käy kaveris luona enää ollenkaan, jos noin inhottaa. Mä en ainakaan haluaisi tollasta "ystävää", joka näin typerästi täällä kirjoittaa, kun ei raukkaparka saa päin naamaa sanotuksi.
Voi hellanduudeli, pitikö tirppanan vähän alapeukuttaa, kun kirpaisi? Oisit vaikka sanonut kaverille, että minähän en sun paskaruokia syö ja lähtenyt vetämään viimeisen kerran... Ai niin, sullahan ei ole munaa muuhun, kuin vauva-palstalla vänisemiseen, vaikkei sulla edes ole varmaan hajua, miten lapsia tehdään.
Miehellä on täällä mökillä kakka housussa ja emme pääse mihinkään vaikka huomenna on taas lähtö töihin.
Hyi vittu ei ikinä omaa vaginaulostetta aka paskatykkiä!! - M23