Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävästäni tullut oksettava vauvan myötä

Vierailija
08.04.2015 |

-Haistelee ihastellen vauvansa pieruja ja paskoja vaipan läpi. Hyi helvettisaatana.

-Antaa vauvan vapaasti puklailla paitoihinsa, ystävä ei välitä edes sitä harsoa laittaa väliin. Se paskaoksennuspierun haju ja oksennuksen näkeminen saa minut melkein yökkäämään. 

-Ei välitä pestä käsiään vaihdettuaan vauvan vaipan vaikka rasvaisi vauvan perseenkin paljailla käsillään samalla. Eipä paljon maistu tarjoiltavat kahvin kanssa.

Ei tule käytyä enää siellä kovin usein.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ainakaan ole kiirettä lapsentekoon

Vierailija
2/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta tuo "vauvan perse" -ilmaus, yleensä se on peppu tai joku muu mukavampi sana. Et taida olla terve sinäkään, joten hyvin sovitte kaverin kanssa yhteen. Mun lasten pierut olivat jokseenkin hajuttomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon moisesta liimanhaistelijasta. Yäk

Vierailija
4/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä pierut haisi ja haisee lähinnä homeiselle yrjölle.

Vierailija
5/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:07"]

Kuulostaa oudolta tuo "vauvan perse" -ilmaus, yleensä se on peppu tai joku muu mukavampi sana. Et taida olla terve sinäkään, joten hyvin sovitte kaverin kanssa yhteen. Mun lasten pierut olivat jokseenkin hajuttomia. 

[/quote]

Et sitten muuta nillitettävää keksinyt? Mitä mieltä olet esim. tuosta käsipesun skippaamisesta?

Vierailija
6/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ja yäk! En tajua miten osa äideistä muuttuu eriteläträäjiksi ja epäsiisteiksi vauvan myötä. Mullakin on vauva, enkä silti tajua.

Vierailija
7/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:13"]Hyi ja yäk! En tajua miten osa äideistä muuttuu eriteläträäjiksi ja epäsiisteiksi vauvan myötä. Mullakin on vauva, enkä silti tajua.
[/quote]

Sama. Ihan yhtälailla minua ällöttää noukkia koiran kakka paskapussiin kuin vaihtaa muksun vaippaa. Kyllä tulee edelleen välillä yökittyä vaippaa vaihtaessa.

Vierailija
8/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvan pierut ei haise, haista vaipan läpi onko kakkaa ja tarviiko vaihtaa en siis koska pitäisin hajusta. En vaihda puklattua paitaa koska vauva puklaa päälleni n. 15 kertaa päivässä. en viitsi pestä niin montaa vaatekertaa päivässä. Yritän pitää rajana että kotoa lähdettäessä pitää olla puhtaat vaatteet... Kuulostaa siis ihan normaalilta. Kädet kyllä pesen vaipan vaihdon jälkeen.

Vierailija
9/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Onko vauvan perse jokin pyhä lehmä, kun sitä ei saa perseeksi kutsua?

Vierailija
10/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]

[/quote]

Kommentoit tuota jo aiemmin.

Vierailija
11/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet oksettava !

Vierailija
12/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin ja sen vauvan kanssa lounaalla, pidin lasta hetken että ystävä sais syödä vapain käsin. Vauva haisi aivan karseelta, oli sekä puklua vaatteissa että tavarat housuissa, sanoin että vaipan vaihto vois olla kohdallaan ja ystävä oli sitä mieltä ettei mitään kiirettä tehdä asialle mitään ja ihastellen nauroi kun vauva kuolas mun paidalle. Jäi lounas kesken multa. En vaan käsitä.

Vierailija
13/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]

[/quote]

Kommentoit tuota jo aiemmin.

[/quote] Itse asiassa se en ollut minä, mutta vastaapa kysymykseen. t.ap

Vierailija
14/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:06"]

Sulla ei ainakaan ole kiirettä lapsentekoon

[/quote] Juu ei kyllä kiinnosta ainakaan eritteissä elää. Asiat voi hoitaa myös siistimmin. t.ap

Vierailija
15/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri kanssa vähän erikoinen. Opetti lastaan vaipattomaks ja tietysti lapsonen sitten lirautti lattialle. Äitinsä kuivasi, siis tosissaan vain kuivasi lattian pissasta miehensä kylpypyyhkeellä. Ei edes kostealla pyyhkässyt. Poltin sukkani.

Ja ruokavalio ei heillä ollut semmoinen, etteikö se lapsenkin virtsa olis jo myrkkyä.

Vierailija
16/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sille puklulle ja kuolalle ei vaan mahda mitään :( ja pieni vauva saattaa kakata vaikka 20 kertaa päivässä niin ymmärrän ihan hyvin jos ei vaihda jokaista kakkaa Ihan heti..

voi ei, taidan olla lipsunut ällöttävään mammalandiaan. Kävelenkin kotona pelkissä rumissa haalistuneen valkoisissa kaarituettomissa imetysliiveissä maitoiset liivinsuojukset vilkkuen. T. Edellä kirjoittanut puklupaita, refluksivaivainen vauva 2 kk

Vierailija
17/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:27"]

Mutta kun sille puklulle ja kuolalle ei vaan mahda mitään :( ja pieni vauva saattaa kakata vaikka 20 kertaa päivässä niin ymmärrän ihan hyvin jos ei vaihda jokaista kakkaa Ihan heti.. voi ei, taidan olla lipsunut ällöttävään mammalandiaan. Kävelenkin kotona pelkissä rumissa haalistuneen valkoisissa kaarituettomissa imetysliiveissä maitoiset liivinsuojukset vilkkuen. T. Edellä kirjoittanut puklupaita, refluksivaivainen vauva 2 kk

[/quote]

Ihan sama mitä teet kotona mutta älä taannu julkisilla paikoilla pierusnifferiksi.

Vierailija
18/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:27"]Mutta kun sille puklulle ja kuolalle ei vaan mahda mitään :( ja pieni vauva saattaa kakata vaikka 20 kertaa päivässä niin ymmärrän ihan hyvin jos ei vaihda jokaista kakkaa Ihan heti..

voi ei, taidan olla lipsunut ällöttävään mammalandiaan. Kävelenkin kotona pelkissä rumissa haalistuneen valkoisissa kaarituettomissa imetysliiveissä maitoiset liivinsuojukset vilkkuen. T. Edellä kirjoittanut puklupaita, refluksivaivainen vauva 2 kk
[/quote]

Hei, ei sussa mitään vikaa. Kunhan pesee kädet kuitenkin. Apn jutuissa oli vähän kummallinen mamma, kun iloitsi niistä kakkahajuista ja ei välittänyt pestä käsiään, esim. Kuitenkin oli vieraitakin, silloin jokainen vähän petraa, ei meistä kukaan itseksemme ollessa olekaan mikään supersiisti:)

Vierailija
19/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä vuosikin vauvahuuruissa ennen kuin siitä palautuu "normaaliksi". Anna ystävälle armoa ja aikaa!

Vierailija
20/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi