Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävästäni tullut oksettava vauvan myötä

Vierailija
08.04.2015 |

-Haistelee ihastellen vauvansa pieruja ja paskoja vaipan läpi. Hyi helvettisaatana.

-Antaa vauvan vapaasti puklailla paitoihinsa, ystävä ei välitä edes sitä harsoa laittaa väliin. Se paskaoksennuspierun haju ja oksennuksen näkeminen saa minut melkein yökkäämään. 

-Ei välitä pestä käsiään vaihdettuaan vauvan vaipan vaikka rasvaisi vauvan perseenkin paljailla käsillään samalla. Eipä paljon maistu tarjoiltavat kahvin kanssa.

Ei tule käytyä enää siellä kovin usein.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää kaverit jotka on nyt saanut muksuja. Siis maailmassa ei ole enöö mitään muuta. Pelkkää löpinöö ja kuvia vauvasta, ennen oli kiinnostava ihminen nykyään ei.

Vierailija
62/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:43"]

Olet kade

[/quote] Kuka paskassa uivalle vauvanperseiselle mammalle nyt kateellinen olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tuota puklu kuola ihastelua. Vaikka vauvat ovat suloisia ja ihania (ja se vatsavaivojen kourissa olevan pienen ihmisen pieru on helpotus) niin ällöttää se likainen naama. 

Kun lapseni olivat vauvoja minulla oli aina monta harsoja mukana jotta sain suojattua niillä itseni/vauvan/putsattua ne puklut pois. Yksi lapsistani kuolasi paljon vauvana joten pidin hänellä kuolalappuja joita vaihdoin tiuhaan ja pyyhin hänen kasvojaan ja kaulaansa.

Ei minusta olisi mukavaa olla naama ja kaula puklussa ja kuolassa. Miksi antaisin vauvani olla?

Niin ja kakka on aina kakkaa. Vauva kakkaa vaippaan, se pestään pois ja pestään kädet. 

Vierailija
64/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:43"]

Olet kade

[/quote] Kuka paskassa uivalle vauvanperseiselle mammalle nyt kateellinen olisi?[/quote]

:D

Vierailija
65/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun ennen niin siisti ja aina nätisti laittautunut kaveri on kans muuttunut lapsen saannin myötä jotenkin ällöttäväksi. Tai lähinnä julkaistut kuvat ja jutut ällöttää. Ensin laitto Instagramiin kuvan kunnon puklusta paljaalla olkapäällä, filttereillä vielä korostettu sitä puklun oksettavuutta. Myöhemmin päästä laitto kuvan suihkun lattiakaivosta jota pesi kun oli niin paskanen ja täynnä mönjää :D vähän erilaisia kuvia mitä oon ennen vauvaa tottunut kyseiseltä tyypiltä näkemään.

Vierailija
66/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:50"]En kyllä ymmärrä tuota puklu kuola ihastelua. Vaikka vauvat ovat suloisia ja ihania (ja se vatsavaivojen kourissa olevan pienen ihmisen pieru on helpotus) niin ällöttää se likainen naama. 

Kun lapseni olivat vauvoja minulla oli aina monta harsoja mukana jotta sain suojattua niillä itseni/vauvan/putsattua ne puklut pois. Yksi lapsistani kuolasi paljon vauvana joten pidin hänellä kuolalappuja joita vaihdoin tiuhaan ja pyyhin hänen kasvojaan ja kaulaansa.

Ei minusta olisi mukavaa olla naama ja kaula puklussa ja kuolassa. Miksi antaisin vauvani olla?

Niin ja kakka on aina kakkaa. Vauva kakkaa vaippaan, se pestään pois ja pestään kädet. 
[/quote]

Kyllä minäkin pidin harsoja mukana ja parhaani mukaan suojasin itseäni mutta jos vauva puklaa _koko_ajan_ niin osa niistä pukluista vaan menee omallekin paidalle. Mua se ei niin kauheasti häirinnyt, enkä ajatellut että se varsinkaan ketään muutakaan niin hiertäisi. Mä en olis koko vauvavuotena voinut poistua kotoa jos olisi pitänyt aina olla tiptop. Jotkut siihen pystyy mutta minä en. Yleensä sain jopa hiukset harjattua jos vauva oli hyvällä päällä ;) Ihanaa aikaahan se oli mutta aika aikansa kutakin, onneks mulla ei ole Ap:n kaltaisia pissisystäviä.

Vierailija
67/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:50"]En kyllä ymmärrä tuota puklu kuola ihastelua. Vaikka vauvat ovat suloisia ja ihania (ja se vatsavaivojen kourissa olevan pienen ihmisen pieru on helpotus) niin ällöttää se likainen naama.  Kun lapseni olivat vauvoja minulla oli aina monta harsoja mukana jotta sain suojattua niillä itseni/vauvan/putsattua ne puklut pois. Yksi lapsistani kuolasi paljon vauvana joten pidin hänellä kuolalappuja joita vaihdoin tiuhaan ja pyyhin hänen kasvojaan ja kaulaansa. Ei minusta olisi mukavaa olla naama ja kaula puklussa ja kuolassa. Miksi antaisin vauvani olla? Niin ja kakka on aina kakkaa. Vauva kakkaa vaippaan, se pestään pois ja pestään kädet.  [/quote] Kyllä minäkin pidin harsoja mukana ja parhaani mukaan suojasin itseäni mutta jos vauva puklaa _koko_ajan_ niin osa niistä pukluista vaan menee omallekin paidalle. Mua se ei niin kauheasti häirinnyt, enkä ajatellut että se varsinkaan ketään muutakaan niin hiertäisi. Mä en olis koko vauvavuotena voinut poistua kotoa jos olisi pitänyt aina olla tiptop. Jotkut siihen pystyy mutta minä en. Yleensä sain jopa hiukset harjattua jos vauva oli hyvällä päällä ;) Ihanaa aikaahan se oli mutta aika aikansa kutakin, onneks mulla ei ole Ap:n kaltaisia pissisystäviä.

[/quote]

Hygieeninen on mielestäsi pissis?

Onko sinulle tullut vauvan paskan haistelusta aivovaurio?

Vierailija
68/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:37"]Oletteko koskaan opettaneet koiran pentua sisäsiistiksi? Miten dorkalta se näyttää ja myös tuntuu kun riemusta hihkuen ylistää räntäsateessa puoli tuntia seisoskelleena jotain karvakasaa kun se paskansi :D sellaista elämä on.
[/quote]

Sitä hihkutaan ja kehutaan, jotta koira oppisi eikä siksi että siinä olisi jotain muuta hienoa kuin se että sitä paskaa ei tarvitse lattialta luututa :D

Vierailija
69/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:50"]En kyllä ymmärrä tuota puklu kuola ihastelua. Vaikka vauvat ovat suloisia ja ihania (ja se vatsavaivojen kourissa olevan pienen ihmisen pieru on helpotus) niin ällöttää se likainen naama.  Kun lapseni olivat vauvoja minulla oli aina monta harsoja mukana jotta sain suojattua niillä itseni/vauvan/putsattua ne puklut pois. Yksi lapsistani kuolasi paljon vauvana joten pidin hänellä kuolalappuja joita vaihdoin tiuhaan ja pyyhin hänen kasvojaan ja kaulaansa. Ei minusta olisi mukavaa olla naama ja kaula puklussa ja kuolassa. Miksi antaisin vauvani olla? Niin ja kakka on aina kakkaa. Vauva kakkaa vaippaan, se pestään pois ja pestään kädet.  [/quote] Kyllä minäkin pidin harsoja mukana ja parhaani mukaan suojasin itseäni mutta jos vauva puklaa _koko_ajan_ niin osa niistä pukluista vaan menee omallekin paidalle. Mua se ei niin kauheasti häirinnyt, enkä ajatellut että se varsinkaan ketään muutakaan niin hiertäisi. Mä en olis koko vauvavuotena voinut poistua kotoa jos olisi pitänyt aina olla tiptop. Jotkut siihen pystyy mutta minä en. Yleensä sain jopa hiukset harjattua jos vauva oli hyvällä päällä ;) Ihanaa aikaahan se oli mutta aika aikansa kutakin, onneks mulla ei ole Ap:n kaltaisia pissisystäviä.

[/quote]

Hygieeninen on mielestäsi pissis?

Onko sinulle tullut vauvan paskan haistelusta aivovaurio?

[/quote]

Ei ole, mä en vain voi ymmärtää miten pari puklua voi olla jollekin niin kamala asia. Elämme selvästi eri maailmoissa, hyvä niin :)

Vierailija
70/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:03"]-Haistelee ihastellen vauvansa pieruja ja paskoja vaipan läpi. Hyi helvettisaatana.

-Antaa vauvan vapaasti puklailla paitoihinsa, ystävä ei välitä edes sitä harsoa laittaa väliin. Se paskaoksennuspierun haju ja oksennuksen näkeminen saa minut melkein yökkäämään. 

-Ei välitä pestä käsiään vaihdettuaan vauvan vaipan vaikka rasvaisi vauvan perseenkin paljailla käsillään samalla. Eipä paljon maistu tarjoiltavat kahvin kanssa.

[/quote]

Yhyyyyyy

Vierailija
71/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalit käytöstavat" ei kyllä Sinustakaan huou :)

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]Voi mennä vuosikin vauvahuuruissa ennen kuin siitä palautuu "normaaliksi". Anna ystävälle armoa ja aikaa! [/quote] Paskanhaju niin voimakas että sulattaa aivot? Niin aineissa siitä pierunhajusta että normaaleista käytöstavoista ei ole muistikuvaa?

[/quote]

Vierailija
72/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:46"]

Kun sitä kakkaa näät viis kertaa päivässä ja joku oksentelee itsensä ja sinun päälle useita kertoja päivässä, niin kyllä siihen pian turtuu.

[/quote]

Vähintääkin mielenkiintoista sä-passiiviin (väärin)käyttöä.

Voin vakuuttaa, että minun päälleni ei ulosta kukaan yhtäkään kertaa päivässä.

Vierailija
73/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:46"]

Kun sitä kakkaa näät viis kertaa päivässä ja joku oksentelee itsensä ja sinun päälle useita kertoja päivässä, niin kyllä siihen pian turtuu.

[/quote]

Vähintääkin mielenkiintoista sä-passiiviin (väärin)käyttöä.

Voin vakuuttaa, että minun päälleni ei ulosta kukaan yhtäkään kertaa päivässä.
[/quote]

Äläs kuule sano. Vaikket ikinä lapsia hankkisi, joku päivä voi lemmikkisi tai elämänkumppanisi tai vanhempasi olla niin sairas, että kakkojen siivoilusta tulee arkea sinullekin. Vai mahtuuko sun elämääsi vain terveet ja nuoret, muut lempataan välittömästi pihalle?

Vierailija
74/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:03"]-Haistelee ihastellen vauvansa pieruja ja paskoja vaipan läpi. Hyi helvettisaatana.

[/quote]
Ystäväni, puhut minun kieltäni! En keksi mitään mikä voisi etoa tätä enempää!! Helvetin kusiperse kakarat, saatana!!!!!

Vierailija
75/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:46"] Kun sitä kakkaa näät viis kertaa päivässä ja joku oksentelee itsensä ja sinun päälle useita kertoja päivässä, niin kyllä siihen pian turtuu. [/quote] Vähintääkin mielenkiintoista sä-passiiviin (väärin)käyttöä. Voin vakuuttaa, että minun päälleni ei ulosta kukaan yhtäkään kertaa päivässä. [/quote] Äläs kuule sano. Vaikket ikinä lapsia hankkisi, joku päivä voi lemmikkisi tai elämänkumppanisi tai vanhempasi olla niin sairas, että kakkojen siivoilusta tulee arkea sinullekin. Vai mahtuuko sun elämääsi vain terveet ja nuoret, muut lempataan välittömästi pihalle?

[/quote]

Mikä sairaus aiheuttaa sen, että on oksennettava elämänkumppanin päälle useita kertoja päivässä?

Vierailija
76/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu

Vierailija
77/98 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko laittaa välit kaverin kanssa poikki, kun tämä pommitteli mua vauvansa kuvilla kymmeniä kertoja päivässä. Raportoi myös tämän kaikki liikkeet jota en jaksanut. Ihan kuin minua kiinnostaisi sen lapsen kakkajutut. Kaveri suuttui jos en vastannut hänen viesteihinsä keskellä yötä kun yritin nukkua jotta jaksaisin mennä töihin aamulla. 

Vierailija
78/98 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei olis pitäny lukea keskustelua samalla kuin juon teetä ja syön korvapuustia XD

Vierailija
79/98 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, uskomatonta..Ja te ihan totta tungette paljaan kätenne sen penskan pakaravakoon liiskaantuneeseen ulosteeseen ja mätätte sitä sieltä sitten käsienpesualtaan pohjalle. Ei voi olla totta. Vaikka kuinka lutraisitte vedellä ja saippualla ja käsidesillä, ovat kätenne silti käytännössä paskakuorrutetut. Itse käyttäisin kumihanskaa, ei maksa kuin ehkä euron tai pari 100kpl laatikko. Ja todellakin pesisin kädet huolellisesti vielä sen jälkeen.

Ja ihan itsestäänselvää pitäisi olla, että jos käsillä läästitään rasvaa jonkun pakaraan tai ihan mihin tahansa ruumiinosaan, niin ne kädet pestään huolellisesti saippuaa käyttäen ennen kuin mennään niillä rasvaisilla tahmakäsillä levittelemään jotain pullasiivuja toisten lautasille tai ylipäätään kosketaan mihinkään elintarvikkeeseen.

Kuten joku jo sanoikin niin ei ole tosiaan ihme, että lapsiperheissä on jatkuvasti räkätautia ja paskatautia ja kihomatoja ym. Ja sitten jotkut vielä kauhistelevat jotain että koira nuolee vauvan naamaa (mistä ei ole yhtään mitään haittaa) tms. Itsehän te levitätte käsissänne paskaa ja bakteereja ympäriinsä oikein urakalla.

Vierailija
80/98 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök yök yök! Olen yli kolmekymppinen pissis ja epähuomiossa avasin tämän ketjun kun olin syömässä ja hyi oksennus...Itse kyllä muistan jo lapsena havainneeni tämän että äidit valuttivat ne aivonsa jalkovälistään viimeistään jälkeisten kanssa. Olen nähnyt mm. kun äiti lappaa julkisella paikalla omaan kitaansa kakaran siihen kaulassa roikkuvaan kuolakaukaloon sylkemää ruokaa. Samoin tuo vaipan läpi haistelu on kuvottavaa. Kaikille muille 100 metrin säteellä on ihan selvä, että se kakru oikein ui paskassa, mutta äiti vaan hautaa nenäänsä lapsen persvakoon kai sitten impatakseen sitä voipopcornin tuoksua.

Kyllä se ihmisen alkeellisuus ja elukkamaisuus vaan tulee äideissä esille niin karmealla tavalla. En yhtään ihmettele, että entisaikoina oli tämä käsiyts, etät miehet ajattelevat rationaalisesti ja naiset vain vellovat hormonihuuruissaan  tahdottomina sätkynukkeina. Koska näinhän se näyttää olevan. Oma aivotoiminta loppuu siihen hetkeen kun ollaan pamahdettu paksuksi. Osalla ilmeisesti jo aikaisemmin kun saadana näitä kuukautisraivareita ym. Voiko naista pitää täysivaltaisena aikuisena ihmisenä ylipäätään kun se oma ajattelu näyttää olevan melko vähäistä ja erilaiste alkeelliset vietit hallitsevat pääkoppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi