Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko tämän työn?

Vierailija
08.04.2015 |

Minulla on 1,5v lapsi ja nyt tarjottiin työtä, jonne matkat kestää päivässä yhteensä 2h ja työpäivä 8h. Taloudellisesti minun ei ole pakko mennä töihin.

Mitä tekisit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yh vai onko sulla puoliso? Tarkoittaisiko tuo sitä, että lapsi on päiväkodissa/hoidossa 12 h päivässä? Vai onko isä, joka hakisi tai veisi aj hoitopäivä jäisi normaaliin 8 tuntiin? Jos tuo tarkoittaisi ylipitkiä päiviä lapselle, niin en ottaisi työtä vastaan. Tavallinen päiväkoti ei ole edes auki noin kauaa.

Jos työnsaanti mahdollisuudet lähempää kotoa ovat huonot ja työstä kieltäytyminen tarkoittaisi todennäköisesti pitkää työttömyyttä, harkitsisin muuttoa sinne työn äärelle.

Vierailija
22/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 korjaa: se olikin 2 h yhteensä matkoihin, eli tunti suuntaansa. Silti sanoisin, että jos olet yh, harkitsisin muuttoa lähemmäs työtä. jos on isä, joka myös vie ja hakee, ottaisin työn. Olet myös oikeutettu osittaiseen hoitovapaaseen - miettisin 6 h työpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh. Miehellä on 8-16 työ ja tämä minun työni olisi vuorotyö. Hoidossa kävisi minun vanhemmillani. Mutta on tosiaan vasta 1,5v, ei 2,5, niin kuin joku tuolla erehdyksessä mainitsi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi