Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan kauhea ajattelutapa äidiltä

Vierailija
24.04.2015 |

Olen eronnut lapseni isästä kymmenen vuotta sitten. Huoltajuus on eron jälkeen jaettu niin tasaisesti kuin mahdollista, viikko-viikko -systeemi toimi meillä hyvin. Erilaisista asianhaaroista johtuen lapsi on nyt ollut kokoaikaisesti minun luonani lähes vuoden. Ei siis ole ollut isällään yhtään yötä, muuten ovat kyllä mahdollisuuksien mukaan nähneet useinkin.

Nyt tilanne näyttää siltä, että palataan pikkuhiljaa vanhaan systeemiin. Tai ei nyt välttämättä viikko-viikko vieläkään onnistu, mutta isän luona viettää taas jatkossa useita päiviä peräkkäin. Onhan tuo nyt jo sen verran isokin, että aika pitkälti saa itse päättää sijaintinsa.

Mutta onko kauheaa, että itse tekisi mieli hyppiä riemusta? Ei siis sillä, että lapsi olisi minulle rasite tai este tai mikään muukaan riippakivi. Mutta kummasti sitä ehti yhdeksän vuoden aikana tottua siihen, että oli sitä paheksuttua omaa aikaa. Niin ja ehkä tuo nyt välillä sitten teinikiukkunsa purkaa isälleenkin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauheaa :)

Vierailija
2/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä :)

Ja olipa hassua, että kun koko viikonlopun olin palstavapaalla, niin tämä osui tänään aamulla melkein etusivulta silmiini :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea omasta ajasta ja tietysti mukavaa että lapsi saa viettää isänsä kanssa pidempiä aikoja.

Vierailija
4/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauheaa. Ja jos lapsen nähden vahingossa hypit riemusta, niin sanot että olet vain niin iloinen siitä, että lapsen ja isän yhteiselämä on taas tiivistymässä :).

Vierailija
5/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:32"]

Ei ole kauheaa. Ja jos lapsen nähden vahingossa hypit riemusta, niin sanot että olet vain niin iloinen siitä, että lapsen ja isän yhteiselämä on taas tiivistymässä :).

[/quote]

Juu, luulen kyllä, että lapsi ei tuota ihmettelisi ollenkaan :) Onpa tainnut joskus itsekin todeta, että oot varmaan tyytyväinen, jos pääset hetkeksi eroon. Huumorintajuinen ja älykäs 15-vuotias kyseessä, välillä hurttiakin huumoria asiasta ollaan viljelty.

ap