Muita naisia jotka ovat myöhemmällä iällä löytäneet seksuaalisuutensa
Kun aina puhutaan siitä, ettei naiset välitä seksistä ja vielä vähemmän vanhemmiten, niin onko täällä muita naisia, jotka olette löytäneet seksuaalisuuden vähän ehkä voisiko sanoa kypsemmällä iällä? Itse olen aina ollut todella seksuaalinen, mutta näin 36v naisena tuntuu, että olen kiihottuneessa tilassa päivittäin. Haaveilen panemisesta jatkuvasti, ja nännit kovana halusta, että joku niitä hipelöisi ja suutelisi. Itsetyydytyksen opin oikeastaan vasta vuosi sitten kunnolla, ja voi luoja sitä tunnetta, kun opin painelemaan oikeista kohdista.
Myöskin vartaloon tullu pieni pehmeys ei ole haitannut, vaan olen huomannut, että kelpaan miehille jopa paremmin nyt, kun vartalo on saanut enemmän muotoja, kun en näännytä kroppaa jatkuvilla fitness dieeteillä. Välillä tuntuu, että seksi on jopa pakkomielteenä itselle, kun siitä tulee niin mielettömän hyvä olo.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Olen aina ollut seksihirmu, jos tuota sanaa voi käyttää, mutta nykyisin haluan kokoajan, naiminen pelkästään ei minua laukaise, mutta kaikki muu kiva on ihanaa, siis kyllähän meillä naidaankin toki.
Itse kyllä laukean yhdynnässä, mutta sitten itse myös sormeillen. Muuten en oikein, mutta nautin silti oman kumppanin kanssa.
Samat sanat. Olen aina ollut seksihirmu, jos tuota sanaa voi käyttää, mutta nykyisin haluan kokoajan, naiminen pelkästään ei minua laukaise, mutta kaikki muu kiva on ihanaa, siis kyllähän meillä naidaankin toki.