Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
Itse kokisin olevani todella hyvä poikaystävä, mutta naisille ei kelpaa, kun olen amis ja työtön. Naisten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän poikaystävän! Ja miehet mukamas ovat pinnallisia...
Oon miettiny kaikkeni millanen mun pitäs olla.. mutta en vaa keksi ku en vaa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Hae vaimo Vietnamista.
Ei mua kiinnosta sellaiset naiset.. miksei sitä vaa kukaa ymmärrä?
Voi Allu, unohda sinkkuus ja murheet. Pidä joululomaa. Niin mä pidän murheistani. T. Valis
Vierailija kirjoitti:
Voi Allu, unohda sinkkuus ja murheet. Pidä joululomaa. Niin mä pidän murheistani. T. Valis
Tehän sopisittekin toisillenne.
kai mä oon vaa ruma läski ja vajaa.. emmä tiedä... ku ei ketää kiinnosta.. 4 v kohta menny jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän sopisittekin toisillenne.
Ei kiitos. T. Valis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vaimo Vietnamista.
Minä ymmärrän🙂 Olen nimittäin samassa tilanteessa😄
Turhaa valitat. Hyväksy vaan niin pääset helpommalla 🙂 Jos sattuu löytämään jonkun niin hyvä homma ja jos ei satu löytämään niin sekin hyvä homma🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vaimo Vietnamista.
Turhaa valitat. Hyväksy vaan niin pääset helpommalla 🙂 Jos sattuu löytämään jonkun niin hyvä homma ja jos ei satu löytämään niin sekin hyvä homma🙂
En hyväksy koskaan.. mä kaipaan seksiä läheisyyttä olla naisenkaa jutella ja koskea naista.. en tuu koskaa hyväksyyn
Jotain mussa on vialla.. vaikka on elämässä ihan muut asiat suht hyvin.. mutta naisrintamalla olen nykyää ku ei mua oo olemassa.. on tinderit.. suomi 24 treffit sun muuta.. mutta ei mitään.. ei kukaa ees vieraile sivuilla ei ketää kiinnosta kai mun profiili naama minä ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Hae vaimo Vietnamista.
Samaan aikaan valitatte kuppaajista.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vaimo Vietnamista.
Turhaa valitat. Hyväksy vaan niin pääset helpommalla 🙂 Jos sattuu löytämään jonkun niin hyvä homma ja jos ei satu löytämään niin sekin hyvä homma🙂En hyväksy koskaan.. mä kaipaan seksiä läheisyyttä olla naisenkaa jutella ja koskea naista.. en tuu koskaa hyväksyyn
Kyllä se vaan on pakko hyväksyä jos kukaan ei halua sun kosketuksias.
No en todellakaa hyväksy.. en halua olla ikuisesti yksin.. ei taida ketää ymmärtää
Kyllä niinku turhauttaa vaa enempi ja masentaa tää elämä... jotenki mietin miks oon ees olemassa ku oon kaikille ilmaa... oon yksinäinen ja tuntuu että ei naiset ees huomaa mua missää.. haluaisin ihan tavallisen naisen.. en yritä liikoja ja olen todella laskenut rimaa.. ei sekään auta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kokisin olevani todella hyvä poikaystävä, mutta naisille ei kelpaa, kun olen amis ja työtön. Naisten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän poikaystävän! Ja miehet mukamas ovat pinnallisia...
Jos et pysty tarjoamaan naiselle taloudellisesti parempaa elämää kuin mitä nainen elää ennen sinua, niin olet turha.
AP on nainen ja yrittää mollata epäsuoraan miehiä. N21
Kaipaisin ottaa naista kädestä kii ja olla naisenkaa.. ei ihmiset vaa tajua.. ihan sama
Jouluaattonakin jaksat ulista.