Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jatkossa elää miehen kanssa vain lastemme vanhempina.

Vierailija
08.04.2015 |

Nyt se viimein loukkasi mua niin paljon, että meni fiilis koko tyypistä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:14"]Mitä mies siihen?
[/quote] sanoi että jahas tällainen meininki, ehkä tästä täytyy vielä keskustella. Ap

Vierailija
62/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:03"]

Miehen pitää tajuta kusipäisyytensä ja muuttua, tosissaan yrittää hyvitellä ja lepytellä mua, niin katsotaan sitten sitä parisuhdetta taas. Se on ainoa keino. Ap

[/quote]

Miksi alun alkaenkaan rupesit tekemään lasta tuollaisen miehen kanssa? Onko tämä taas näitä "mies on aina ollut renttu, mutta kun seksi on taivaallisen hyvää"...
[/quote] Ei todellakaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on selvästi täysi m*lkku. Oma mieheni ei ole koskaan kohdellut minua noin. On vähän vaikea uskoa, että hänen luonteensa muuttuisi yhtäkkiä aivan toisenlaiseksi. Ehkä sinun on parasta vain kohdata totuus. Millainen mies haukkuu vaimonsa ulkonäköä, alistaa tämän kodinkoneen asemaan ja pitää suurinpiirtein orjana? Luulen, että ennenpitkää - vaikka tämänhetkinen tilanne ratkeaisikin jollakin tapaa ja mies lepyttelisi sinua - olet taas ihan yhtä kurjassa jamassa tuollaisen miehen kanssa. 

Jos jäät asumaan miehesi kanssa, suosittelen ehdottomasti parisuhdeterapiaa. Saat siinä vähän paremmin perspektiiviä asioihin ja pystyt käsittelemään omiakin tunteitasi.

Vierailija
64/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kodinkone, kotitöistä en vastaa yksin. Synnytyskoneeksi olen itseäni sille sanonut tilittäessäni sitä, että kiinnostan miestä vain lastensa synnyttäjänä ja hoitajana. Ap

Vierailija
65/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella mökötyksellä vain mahdollistat miehen mennä omia menojaan enemmän kuin aiemmin. Mieshän tulee olemaan tyytyväinen, kun nalkutus loppuu ja velvollisuuksien penääminen lakkaa. Onnea vaan, itse en tuolla tavalla ikinä toimisi.

Vierailija
66/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mene omia menojaan vaan on lähes aina kotona. Ap

Vierailija
67/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yks vitun prinsessa.

Vierailija
68/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:12"]

Kerroin myös miehelle juuri, että luovuin henkireiästäni eli kuntosalikäynneistä, koska en vain jaksa enää kuunnella siihenkin liittyvää valitusta ja vittuilua. Ap

[/quote]

Ketään täällä ei oikeasti kiinnosta. Mene pois.

Vierailija
69/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lestadiolainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä