Aion jatkossa elää miehen kanssa vain lastemme vanhempina.
Nyt se viimein loukkasi mua niin paljon, että meni fiilis koko tyypistä.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:20"]
Uskokaa pois, ero ei missään tapauksessa olisi lasten etu tässä kohtaa. Haluan vain nyt saada mieheltä näyttöjä siitä, että sitäkin kiinnostaa myös parisuhde eikä vain perhe ja lapset. Ap
[/quote]
Miksei? Mitä hyvää tuossa sitten on?
Kyllä minä muutunkin. En enää valita miehelle mistään, kun en edes oma-aloitteisesti puhu kuin pakolliset. Yritän korjata toiminnassani asioita joista se on kritisoinut, jos niissä on mielestäni järkeä. Olen myös kertonut tämän. En silti jaksa uskoa, että valitus ja haukkuminen loppuu. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:17"]
Tilanne voi parantua, jos MIESALKAANYTHUOMIOIDA vaihteeksi minua, lopettaa vittuilun, haukkumisen ja valittamisen. En ole ottamassa eroa ja olen sen sanonutkin. Haluan vain nyt keskittyä itseni ja itsetuntoni keräämiseen miehen tekemien tuhojen jäljiltä. Vitun vaikeaa, kun en pääse mihinkään ilman vauvaa. Ap
[/quote]
Mutta mitä, jos hän ei yksinkertaisesti ala huomioida sinua, ei lopeta vittuilua, ei haukkumista eikä valittamista? Kuinka kauan ajattelit jatkaa passiivista vihanpitoasi?
[/quote] On sillä asenne alkanut muuttua jonkin verran jo päivässä, kun huomasi mun muuttuneen etäiseksi. Mutta edelleen sitä kiinnostaa vain se, miten minä suhtaudun siihen, eikä se, mitä minä haluan ja koen. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:03"]Miehen pitää tajuta kusipäisyytensä ja muuttua, tosissaan yrittää hyvitellä ja lepytellä mua, niin katsotaan sitten sitä parisuhdetta taas. Se on ainoa keino. Ap
[/quote]
Ainoa keino muuttaa mitään on toimia itse. Ei voi jäädä odottamaan kenenkään hyvittelyä.
Tää kuulostaa ihan sairaalta. Ei todellakaan siltä, että olen jo ohittanut vihaisuusvaiheen...
Aloita sisustamalla koti uudestaan: sinun makuuhuoneesi ja miehen makuuhuone. Sitten teet miehelle selväksi, että tästä eteenpäin olette kämppiksiä.
Nukutaan jo tällä hetkellä eri paikoissa vauvan vieroituksen takia. Ap
Niin lakoniselta kuulostaa ap.n jankkaus, että sen on oltava ihan oman pään kehitelmä. Mukavaa kehitellä tällaista provoa kurjan ja tylsän päivän ratoksi. Minulle riitti nyt
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:29"]
Aloita sisustamalla koti uudestaan: sinun makuuhuoneesi ja miehen makuuhuone. Sitten teet miehelle selväksi, että tästä eteenpäin olette kämppiksiä.
[/quote]
Miksi muuttaa vain toiseen makuuhuoneeseen, kun voisi muuttaa eri asuntoon, vaikka toiselle paikkakunnalle? En jaksa ymmärtää, mitä marttyyrinnautintoa tällaisesta saa. Minä en jaksaisi pilata puolta elämästäni elämällä väärän ihmisen kanssa kiukutellen.
On tässä kuitenkin jotain välittämistä kaiken vitutuksen alla. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:34"]
On tässä kuitenkin jotain välittämistä kaiken vitutuksen alla. Ap
[/quote]
(No shit!)
Mutta eikös se ole hyvä syy tehdä vähän hedelmällisempää muutosta kuin vain mököttää kädet puuskassa? Nimittäin tuossa tilanteessa pallottelette vastuuta vain toisillenne, kun teidän pitäisi tehdä yhdessä jotakin homman eteen. Siis sinunkin, vaikka koetkin olevasi loukattu (enkä väitä, etteikö mies olisi näin tehnyt!). Mutta muutos ei yksinkertaisesti tule sillä, että odottaa kädet puuskassa muiden muuttuvan. :)
Onnea ja hyvää tai vähemmän hyvää loppuelämää ap. En jaksa lukea ketjua, mutta ap on varmaan just näitä ihmisiä jotka kärsii kuolleessa liitossa ja sit palstalla kovaan ääneen haukkuu yksinhuoltajia huoriksi. Jokainen kärsiköön omasta tyhmyydestään.
Niin muutunkin; en esim enää edes yritä saada omia menoja, en saatana käy edes saunassa ettei tartte siitäkin kuittailla että taas sain omaa aikaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 06:50"]
Ja mies ikään kuin katuu, mutta anteeksi ei saatana pyydä eikä edes tajua kaikkia loukkauksiaan. Ap
[/quote]
Kuulostat varsinaiselta mielesipahoittajalta. Ei ole helppoa miehelläsikään. En yhtään ihmettele, ettei jaksa jokaista mielenliikahdustasi noteerata. Kanssasi on varmasti raskas elää.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:29"]
[/quote]
Miksi muuttaa vain toiseen makuuhuoneeseen, kun voisi muuttaa eri asuntoon, vaikka toiselle paikkakunnalle? En jaksa ymmärtää, mitä marttyyrinnautintoa tällaisesta saa. Minä en jaksaisi pilata puolta elämästäni elämällä väärän ihmisen kanssa kiukutellen.
[/quote]
Koska jos omistaa puolet asunnosta, niin ei ole mitään järkeä muuttaa pois. Kämppiksinä eläminen on ihan hyvä valinta monelle perheelle, koska asumismukavuus säilyy.
Kerroin myös miehelle juuri, että luovuin henkireiästäni eli kuntosalikäynneistä, koska en vain jaksa enää kuunnella siihenkin liittyvää valitusta ja vittuilua. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:03"]
Miehen pitää tajuta kusipäisyytensä ja muuttua, tosissaan yrittää hyvitellä ja lepytellä mua, niin katsotaan sitten sitä parisuhdetta taas. Se on ainoa keino. Ap
[/quote]
Miksi alun alkaenkaan rupesit tekemään lasta tuollaisen miehen kanssa? Onko tämä taas näitä "mies on aina ollut renttu, mutta kun seksi on taivaallisen hyvää"...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:17"]
Tilanne voi parantua, jos MIESALKAANYTHUOMIOIDA vaihteeksi minua, lopettaa vittuilun, haukkumisen ja valittamisen. En ole ottamassa eroa ja olen sen sanonutkin. Haluan vain nyt keskittyä itseni ja itsetuntoni keräämiseen miehen tekemien tuhojen jäljiltä. Vitun vaikeaa, kun en pääse mihinkään ilman vauvaa. Ap
[/quote]
Mutta mitä, jos hän ei yksinkertaisesti ala huomioida sinua, ei lopeta vittuilua, ei haukkumista eikä valittamista? Kuinka kauan ajattelit jatkaa passiivista vihanpitoasi?