Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaupassa vartija ikinä pyytänyt nähdä laukkuunne?

Vierailija
07.04.2015 |

Miten reagoit, näytitkö kuuliaisesti vai pyysitkö suivaantuneena moisesta nöyrytyksestä kutsumaan samantien poliisit paikalle?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:20"] Ihan uteliaisuudesta kysyisin, miksi teette asiat noni hankaliksi? Siis että poliisia paikalle tai valvontakameran kuvaa esiin tms. Kun oikeasti nopeinta on osoittaa syyttömyytensä ja silloin viitsii ja kehtaa mennä samaan paikkaan uudestaankin. Tai jos tuollaista sattuu teille useinkin, niin mikähän mahtaisi olla syynä? [/quote] Ihan vaan sen takia että minulla on oikeuksia, olen niistä hyvin tietoinen ja käytän niitä. Noin ei todellakaan tapahdu usein ja ikinä en ole varastanut yhtään mitään. [/quote] Arvasin että tälläinen vastaus tulee. Itse en esittänyt tuota kysymystä, mutta miksi pitää alkaa hankalaksi? Helpoiten pääsee kun näyttää veskan ja kaikilla hyvä mieli ja päivä jatkuu. Mutta ei, "mulla on oikeus, loukkaavaa edes epäillä minua moisesta". Tuleeko sulle hävettävä olo jos avaat laukkusi ja tarkistuksen jälkeen jatkat matkaa? Enemmän minua ainakin nolottaisi jatkaa lampsimista ulos kun ihmiset tuijottaisivat. Toivottavasti vartijat soittaisivat joka kerta poliisit ja he tarkastaisivat veskan, vaikka meneekin aikaa niin oppivathan sinunlaisesi. Kyllä joku varastelee ja juurikin sinunlaisten ihmisten ja toimintatapojen takia he eivät jää kiinni. Sinä olet ainoa joka tietää varastitko vai et, miksi et siis vain näyttäisi kassiasi? Taidat olla myöskin näitä ihmisiä jotka kieltäytyvät puhallutuksesta, koska "minulla on oikeus".

[/quote]

Kukaan ei soita poliisille, koska kukaan ei ole nähnyt minun vievän mitään... kulta pieni.

(Jos olisi nähnyt olisi vartijalla oikeus ottaa minut kiinni siihen asti kunnes poliisi tulee paikalle. Tässä ei ole epäselvää.)

Katsos, minä olen oppinut jo! Tiedän oikeuteni ja käytän niitä.

Liikennejuttuja varten voit avata oman ketjun, yritetään nyt pysyä aiheessa.

Vierailija
2/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten ihmetellä miksi kaikki on niin saatanan kallista ja syytellään kauppiaita ahneiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten pääsee kun näyttää veskan ja kaikilla hyvä mieli ja päivä jatkuu.

Halvennat kaikkea työtä, mitä kansalaisoikeuksien saavuttamiseksi maailmassa on tehty. Voisit henkisesti paremmin, jos muuttaisit johonkin diktatuuriin.

Vierailija
4/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:20"] Ihan uteliaisuudesta kysyisin, miksi teette asiat noni hankaliksi? Siis että poliisia paikalle tai valvontakameran kuvaa esiin tms. Kun oikeasti nopeinta on osoittaa syyttömyytensä ja silloin viitsii ja kehtaa mennä samaan paikkaan uudestaankin. Tai jos tuollaista sattuu teille useinkin, niin mikähän mahtaisi olla syynä? [/quote] Ihan vaan sen takia että minulla on oikeuksia, olen niistä hyvin tietoinen ja käytän niitä. Noin ei todellakaan tapahdu usein ja ikinä en ole varastanut yhtään mitään. [/quote] Arvasin että tälläinen vastaus tulee. Itse en esittänyt tuota kysymystä, mutta miksi pitää alkaa hankalaksi? Helpoiten pääsee kun näyttää veskan ja kaikilla hyvä mieli ja päivä jatkuu. Mutta ei, "mulla on oikeus, loukkaavaa edes epäillä minua moisesta". Tuleeko sulle hävettävä olo jos avaat laukkusi ja tarkistuksen jälkeen jatkat matkaa? Enemmän minua ainakin nolottaisi jatkaa lampsimista ulos kun ihmiset tuijottaisivat. Toivottavasti vartijat soittaisivat joka kerta poliisit ja he tarkastaisivat veskan, vaikka meneekin aikaa niin oppivathan sinunlaisesi. Kyllä joku varastelee ja juurikin sinunlaisten ihmisten ja toimintatapojen takia he eivät jää kiinni. Sinä olet ainoa joka tietää varastitko vai et, miksi et siis vain näyttäisi kassiasi? Taidat olla myöskin näitä ihmisiä jotka kieltäytyvät puhallutuksesta, koska "minulla on oikeus".

[/quote]

Kukaan ei soita poliisille, koska kukaan ei ole nähnyt minun vievän mitään... kulta pieni.

(Jos olisi nähnyt olisi vartijalla oikeus ottaa minut kiinni siihen asti kunnes poliisi tulee paikalle. Tässä ei ole epäselvää.)

[/quote]

voi vittu kun sunlaisille saiskin antaa porttikiellon kauppaan.

kauppiailla sais kans olla oikeus olla myymättä kusipäille

Vierailija
5/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu kun sunlaisille saiskin antaa porttikiellon kauppaan. kauppiailla sais kans olla oikeus olla myymättä kusipäille

Eiköhän se riitä, että ei ole varastanut mitään.

Vierailija
6/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:20"] Ihan uteliaisuudesta kysyisin, miksi teette asiat noni hankaliksi? Siis että poliisia paikalle tai valvontakameran kuvaa esiin tms. Kun oikeasti nopeinta on osoittaa syyttömyytensä ja silloin viitsii ja kehtaa mennä samaan paikkaan uudestaankin. Tai jos tuollaista sattuu teille useinkin, niin mikähän mahtaisi olla syynä? [/quote] Ihan vaan sen takia että minulla on oikeuksia, olen niistä hyvin tietoinen ja käytän niitä. Noin ei todellakaan tapahdu usein ja ikinä en ole varastanut yhtään mitään. [/quote] Arvasin että tälläinen vastaus tulee. Itse en esittänyt tuota kysymystä, mutta miksi pitää alkaa hankalaksi? Helpoiten pääsee kun näyttää veskan ja kaikilla hyvä mieli ja päivä jatkuu. Mutta ei, "mulla on oikeus, loukkaavaa edes epäillä minua moisesta". Tuleeko sulle hävettävä olo jos avaat laukkusi ja tarkistuksen jälkeen jatkat matkaa? Enemmän minua ainakin nolottaisi jatkaa lampsimista ulos kun ihmiset tuijottaisivat. Toivottavasti vartijat soittaisivat joka kerta poliisit ja he tarkastaisivat veskan, vaikka meneekin aikaa niin oppivathan sinunlaisesi. Kyllä joku varastelee ja juurikin sinunlaisten ihmisten ja toimintatapojen takia he eivät jää kiinni. Sinä olet ainoa joka tietää varastitko vai et, miksi et siis vain näyttäisi kassiasi? Taidat olla myöskin näitä ihmisiä jotka kieltäytyvät puhallutuksesta, koska "minulla on oikeus". [/quote] Kukaan ei soita poliisille, koska kukaan ei ole nähnyt minun vievän mitään... kulta pieni. (Jos olisi nähnyt olisi vartijalla oikeus ottaa minut kiinni siihen asti kunnes poliisi tulee paikalle. Tässä ei ole epäselvää.) Katsos, minä olen oppinut jo! Tiedän oikeuteni ja käytän niitä. Liikennejuttuja varten voit avata oman ketjun, yritetään nyt pysyä aiheessa. [/quote] voi vittu kun sunlaisille saiskin antaa porttikiellon kauppaan. kauppiailla sais kans olla oikeus olla myymättä kusipäille

[/quote]

Joo, kauppiaat ovat tosi ärsyyntyneitä tyyppeihin jotka eivät ikinä varasta mitään. Olet oikeassa.... ;D

Vierailija
7/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaupassa, mutta Sotkamossa Naapurinvaaralla järjestyksenvalvoja (joku 60-vuotias muori) tuli mun luo ja kysyä töksäytti "missä se piilopullo on?!" Mulla oli laukku jonne olin laittanu takin, niin se näytti tietysti muka epäilyttävältä. Niin se tutki laukun, eikä siellä valitettavasti piilopulloa ollut. Harmi.

Vierailija
8/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]

[/quote]

[/quote]

Ihan aiheessa olen, eli olet myös puhallutuksesta kieltäytyjä. "Minun oikeuteni" tuleeko sulle jotenkin ylväs olo kun ei tarvitse "alistua" ja pyydettäessä todistamaan että et ole mitään vienyt. Millä tavalla se veskan avaaminen loukkaa sinua ja oikeuksiasi?

Vierailija
9/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
10/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne tsekkaa epämääräiset tyypit

Vierailija
11/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun laukku on tarkistettu vaikka kuonka monta kertaa, jo kauppaan mennessä. Tullessa en muista että olisi, ainoastaan mennessä.

Vierailija
12/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:20"] Ihan uteliaisuudesta kysyisin, miksi teette asiat noni hankaliksi? Siis että poliisia paikalle tai valvontakameran kuvaa esiin tms. Kun oikeasti nopeinta on osoittaa syyttömyytensä ja silloin viitsii ja kehtaa mennä samaan paikkaan uudestaankin. Tai jos tuollaista sattuu teille useinkin, niin mikähän mahtaisi olla syynä? [/quote] Ihan vaan sen takia että minulla on oikeuksia, olen niistä hyvin tietoinen ja käytän niitä. Noin ei todellakaan tapahdu usein ja ikinä en ole varastanut yhtään mitään. [/quote] Arvasin että tälläinen vastaus tulee. Itse en esittänyt tuota kysymystä, mutta miksi pitää alkaa hankalaksi? Helpoiten pääsee kun näyttää veskan ja kaikilla hyvä mieli ja päivä jatkuu. Mutta ei, "mulla on oikeus, loukkaavaa edes epäillä minua moisesta". Tuleeko sulle hävettävä olo jos avaat laukkusi ja tarkistuksen jälkeen jatkat matkaa? Enemmän minua ainakin nolottaisi jatkaa lampsimista ulos kun ihmiset tuijottaisivat. Toivottavasti vartijat soittaisivat joka kerta poliisit ja he tarkastaisivat veskan, vaikka meneekin aikaa niin oppivathan sinunlaisesi. Kyllä joku varastelee ja juurikin sinunlaisten ihmisten ja toimintatapojen takia he eivät jää kiinni. Sinä olet ainoa joka tietää varastitko vai et, miksi et siis vain näyttäisi kassiasi? Taidat olla myöskin näitä ihmisiä jotka kieltäytyvät puhallutuksesta, koska "minulla on oikeus". [/quote] Kukaan ei soita poliisille, koska kukaan ei ole nähnyt minun vievän mitään... kulta pieni. (Jos olisi nähnyt olisi vartijalla oikeus ottaa minut kiinni siihen asti kunnes poliisi tulee paikalle. Tässä ei ole epäselvää.) Katsos, minä olen oppinut jo! Tiedän oikeuteni ja käytän niitä. Liikennejuttuja varten voit avata oman ketjun, yritetään nyt pysyä aiheessa. [/quote] Ihan aiheessa olen, eli olet myös puhallutuksesta kieltäytyjä. "Minun oikeuteni" tuleeko sulle jotenkin ylväs olo kun ei tarvitse "alistua" ja pyydettäessä todistamaan että et ole mitään vienyt. Millä tavalla se veskan avaaminen loukkaa sinua ja oikeuksiasi?

[/quote]

Et ole aiheessa: puhe oli kassin näyttämisestä kaupassa -sinä olet laajentanut keskustelun koskemaan -vain minun osaltani- poliisin suorittamaan liikenteenvalvontaa ja jollain kumman perusteella määritellyt miten käyttäydyn silloin.

Minua vain huvita alistua moiseen -katsos se syy riittää! Oikeuteni ovat loukkaamattomat vaikka se kuinka jotain harmittaisi.

Vierailija
13/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:13"]

Kyllä mun laukku on tarkistettu vaikka kuonka monta kertaa, jo kauppaan mennessä. Tullessa en muista että olisi, ainoastaan mennessä.

[/quote]

niin ja jos en olisi näyttänyt, niin en olisi päässyt kauppaan... 

Vierailija
14/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]

[/quote]

[/quote]

Ihan aiheessa olen, eli olet myös puhallutuksesta kieltäytyjä. "Minun oikeuteni" tuleeko sulle jotenkin ylväs olo kun ei tarvitse "alistua" ja pyydettäessä todistamaan että et ole mitään vienyt. Millä tavalla se veskan avaaminen loukkaa sinua ja oikeuksiasi?
[/quote]

En ole aikaisempi kirjoittaja, mutta vartijalla ei todellakaan ole oikeutta ryhtyä penkomaan laukkuani. Ilman selviä todisteita ei muuten tasan tarkkaan minun tavaroitani pengota.

Vierailija
15/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on teininä uhkailtu vartijoiden toimesta, kun sanon etten lähde ennen heidän mukaan ennen kuin kertovat mitä asia koskee. Eivät kertoneet ja menin kiltisti lopulta....

Odotan tilaisuutta, että vartija tulee luokseni pyytämään kassin avausta. Sanon sitten, että odotetaanpa poliiseja. Vartijoille ei kuulemma tarvitse näyttää kassin sisältöään. No en oikeasti odota, mutta jos tilanne tulee haluan paikalle virkavallan ja haluan tarkan selvityksen miksi oli aihetta epäillä minua myymälävarkaudesta...

Vierailija
16/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin näytin kassini ilman pulinoita. En kyllä olisi uskaltanut vaatia poliisia paikalle tai väkättänyt oikeuksistani. En uskaltanut leikkiä vakvalla asialla, ei olis ollut ymmärrystä mua kohti...

Vierailija
17/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kysytty, tosin liikun muutenkin harvoin laukun kanssa. Näitä "minulla on OIKEUS" -ihmisiä on kyllä nähty kauppareissujen yhteydessä ja naurattaa minkälaisia idiootteja sitä löytyykin. No, pitäköön oikeutensa, mutta kyllä siinä muu asiakaskunta & myyjät tietävät minkä takia niistä oikeuksista pidetään niin hanakasti kiinni..

Vierailija
18/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:40"]

Ei ole koskaan kysytty, tosin liikun muutenkin harvoin laukun kanssa. Näitä "minulla on OIKEUS" -ihmisiä on kyllä nähty kauppareissujen yhteydessä ja naurattaa minkälaisia idiootteja sitä löytyykin. No, pitäköön oikeutensa, mutta kyllä siinä muu asiakaskunta & myyjät tietävät minkä takia niistä oikeuksista pidetään niin hanakasti kiinni..

[/quote]

Katsos, luulo ei aina ole tiedon väärti.

Kummasti saat muuten naurunaihetta kun minä jatkan kävelemistäni... ei siinä toki mitään.

Vai luuletko siis todelal että luopuisin perustuslaillisista oikeuksistani ihan sen takai että sinä saisit VARMUUDEN siitä että kassissani ei ole mitään ylimääräistä? Voi muuten hiukan kestää se odotus.

Vierailija
19/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:34"]

Mä ainakin näytin kassini ilman pulinoita. En kyllä olisi uskaltanut vaatia poliisia paikalle tai väkättänyt oikeuksistani. En uskaltanut leikkiä vakvalla asialla, ei olis ollut ymmärrystä mua kohti...

[/quote]

Sinulla ei selvästikään ole mitään tietoa oikeuksistasi eikä pokkaa sanoa vastaan.

Sitähän toki vartijat käyttävät röyhkeästi hyväkseen.

Vierailija
20/45 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:20"]

Ihan uteliaisuudesta kysyisin, miksi teette asiat noni hankaliksi? Siis että poliisia paikalle tai valvontakameran kuvaa esiin tms. Kun oikeasti nopeinta on osoittaa syyttömyytensä ja silloin viitsii ja kehtaa mennä samaan paikkaan uudestaankin. Tai jos tuollaista sattuu teille useinkin, niin mikähän mahtaisi olla syynä?

[/quote]

Ihan vaan sen takia että minulla on oikeuksia, olen niistä hyvin tietoinen ja käytän niitä.

Noin ei todellakaan tapahdu usein ja ikinä en ole varastanut yhtään mitään.

[/quote]

Ai niin, tietysti. MINUN oikeuteni. No, ihan vapaasti. Joskus vain kaikki osapuolet pääsevät vähän helpommalla, jos on valmis joustamaan niistä omista oikeuksistaan. Varsinkin kun ei ole tuon vakavammasta asiasta kyse.

[/quote]

Kyllä. MINUN oikeuteni.

Ja mitä helpolla pääsemistä tässä edes on? Minä kävelen tieheni -se siitä. Joku voi pahoittaa mielensä mutta voin elää sen kanssa.

[/quote]

Itse koen pääseväni helpolla, kun suostun yhteistyöhön vartijan kanssa ja pääsen tilanteesta pois ns. puhtain paperein. Ei tarvitse miettiä vartijan eikä tilannetta sivusta seuraavien, että oliko kassissani jotain mitä siellä ei olisi pitänyt olla. Ja tosiaan voin mennä samaan paikkaan uudelleenkin ilman, että vartija alkaa seurata ja kytätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme