Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hauska" herkkudieetti, jolla laihtuu varmasti.

Vierailija
07.04.2015 |

Törmäsin jenkkilehdessä dieettiin, joka kuulostaa ihan pöljältä, mutta kuulemma toimii. Dieetillä saa olla vain viikon, mutta sillä laihtuu varmasti 4-8 pounds, eli noin 2-4 kiloa viikossa. Ja sen jälkeen laihtuminen jatkuu, koska viikon jälkeen ei tee enää mieli herkkuja pitkiin aikoihin.

Aamupala: Kaksi Oreo-keksiä (eli vastaa kahta suomalaista Domino-keksiä)

Lounas: 3,5oz, eli noin 100g suklaajäätelöä

Päivällinen: 3,5oz low fat pop corn, eli noin 100g vähärasvaista pop cornia

Välipalat: 1,8oz marshmallows, noin 50g vaahtokarkkeja

Pitäiskö kokeilla? Viikko vaan, olisi ainakin hauskaa - ja laihtuisi :D

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:10"]

Törmäsin jenkkilehdessä dieettiin, joka kuulostaa ihan pöljältä, mutta kuulemma toimii. Dieetillä saa olla vain viikon, mutta sillä laihtuu varmasti 4-8 pounds, eli noin 2-4 kiloa viikossa. Ja sen jälkeen laihtuminen jatkuu, koska viikon jälkeen ei tee enää mieli herkkuja pitkiin aikoihin.

Aamupala: Kaksi Oreo-keksiä (eli vastaa kahta suomalaista Domino-keksiä)

Lounas: 3,5oz, eli noin 100g suklaajäätelöä

Päivällinen: 3,5oz low fat pop corn, eli noin 100g vähärasvaista pop cornia

Välipalat: 1,8oz marshmallows, noin 50g vaahtokarkkeja

Pitäiskö kokeilla? Viikko vaan, olisi ainakin hauskaa - ja laihtuisi :D

[/quote] En usko että tota pystyisin pitämään. Ravintoarvot ihan olemattomat ja varmasti tulisi huono olo sokerin määrästä, kaipaisin kunnon ruokaa. Ainakin mulle toi olisi aika yäk ja läskit tulisi varmasti takaisin.

nim. uudestavuodesta 14 kiloa laihtunut ruisleivällä, vihanneksilla ja vähärasvaisella lihalla.

[/quote]

Ei tuota ole tarkoituskaan pitää kuin 1 viikko. Siinä ajassa ei mitään väliä olemattomilla ravintoarvoilla. Plussana tuossa on se, että tosiaan jos on herkkuriippuvainen ollut niin kuurin jälkeen erittäin todennäköisesti ei halua makeita herkkuja nähdäkään aikoihin.

Vierailija
62/70 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti toimiiko tää!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ihan naurettavia nää dieetit. Miksei voi vaan syödä normaalisti ja liikkua vähän enemmän? Noh, olkaa te näillä niin minä hoikistun oikealla kunnon ruokavaliolla pysyvästi..

Vierailija
64/70 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpäs vihdoinkin tämän ketjun. Etsin varmaan viikon kaikilla keksidieetti-hakusanoilla ja vaikka millä.

NO NYT TULOKSET: Viikon herkkudieetillä lähti 8.-14.4. välisenä aikana 4,8 kiloa (alkupaino 76 kiloa, pituus 167cm). Sen jälkeen ei TODELLAKAAN ole tehnyt mieli mitään herkkuja, nyt yli viikkoon. Olin viime viikonloppuna kaksissa juhlissa, eikä mikään houkutellut. Jopa ällötti, miten paljon niitä herkkuja tarjotaan joka paikassa.

Dieetin jälkeen olen syönyt enemmän kasviksia, hedelmiä ja marjoja kuin ikinä. Niitä tekee mieli ja ne maistuvat taivaallisilta. Olen laihtunut herkkudieetin jälkeen vielä 1,6 kiloa, vaikka olen syönyt ihan normaalisti. Nuo kasvikset, hedelmät ja marjat ovat korvanneet välipalapullat ja muut herkut. Leivän sijasta olen halunnut syödä banaanin jne. 

Voi olla, että vaikutus jäi lyhytaikaiseksi, mutta ainakin nyt voin suositella kaikille sokerihiirille!

Vierailija
65/70 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää jaksoin, paino putosi kahden ekan päivän aikana kilon, eikä sen jälkeen enää yhtään. Koko ajan oli nälkä ja teki hirveesti mieli oikeeta ruokaa. En tiedä sitten olisiko paino vielä laskenut jos olisin jatkanut ne vikat kolme päivää, muttei ainakaan nyt enää pariin päivään tullut mitään muutosta.

Vierailija
66/70 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas joku viisaampi missä namuissa on suunnilleen yhtä paljon kaloreita kun tossa 50g vaahtokarkkeja, meinaan nimittäin kokeilla tätä, mutta en voi sietää vaahtiksia :D Jos riipasen vähän enemmän poppareita vaikka sitten? Tai imeskelen tikkareita, ne on ennenkin toimineet mulla sekä laihdutuksessa että tupakoinnin lopettamisen apuna :)

Vierailija
67/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siinä dietis olla just noi herkut vai käykö jokin muukin

Vierailija
68/70 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko suoritettu! Alkupaino 84,3 kiloa ja tänään 78,6. Toimii. En syö enää ikinä, ikinä, ikinä mitään herkkuja. Hyi yök!

Eka päivä oli nälkä, seuraavat päivät ei enää. Oli kiva syödä keksiä aamupalaksi ja ottaa vaahtokarkkeja töihin mukaan välipalaksi. Vikat päivät oli jo aika vaikeita. Ei tehnyt enää mieli syödä ollenkaan.

Söin tänään aamupalaksi banaania, mansikoita ja kreikkalaista jogurttia. AAAH!

Vierailija
69/70 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:44"]Mä laihdutin kerran syömällä pelkästään karkkeja. Olen myös ollut suklaadieetillä. Olen myös ollut sellaisella dieetillä, että joka toinen päivä syödään 500 g hedelmiä ja joka toinen päivä 0,5 l täysmaitoa päivässä, eikä muuta. Painan 100 kiloa.
[/quote]

No eipä oo ihme, että oot edelleen 100 kilonen.Miten ois normaalin ruokarytmin opettelu? Ja tutustusit myös lautasmalliin? Vois tulla tuloksiaki.

T: N25, 57kg/169cm

Vierailija
70/70 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen päivä menossa. Ai että eilinen oli ihana päivä. Ukko vähän pyöritteli silmiään, kun söin vaahtokarkkeja iltapalaksi ja sanoin, että laihdutan. 

Tänään on dominot ja suklaajätski syöty, parin tunnin päästä vaahtokarkkia naamaan.