Mies laittoi puhelimen pois päältä!!!
sunnuntaina mies lähti kavereiden kanssa saunomaan ja juhlimaan. Alunperin oltiin sovittu, että hän tulee vanhempieni luokse sunnuntaina, sillä olin siellä viettämässä pääsiäistä. Mies taas omien vanhempien luona. Mutta meillä oli kinaa jostain turhasta ja mies sitten päätti, että haluaakin olla jätkien kanssa mielummin, kun tulla anoppilaan. Kiva. Hieno selittää perheelle, että ei poikaystävä nyt tulekaan. Olin todella vihainen ja pettynyt, että miten hän voi tehdä näin. Tottakai siitä alkoi riita ja soitin ja lähetin miehelle vihaisia viestejä. Hän ei ottanut niitä tosissaan, ei edes anteeksi pyytänyt käytöstään. Käski vain olemaan hiljaa, jotta hän voi keskittyä ystäviinsä. Pyysin, että voitaisko hetki jutella, että saatais puhuttua tämä tilanne, että ei jäisi kaivelemaan. Hän ei suostunut. Lähettelin sitten itkuisia viestejä, joissa kerroin miltä minusta tuntuu. Yritin soittaa joskus kymmeneltä (tämä alkoi joskus iltapäivällä, kun mies ilmoitti ettei tule ja että menee saunomaan kuuden maissa). Puhelin oli kiinni!! Ja se oli kiinni koko illan ja yön. Yritin soittaa ja olin huolissani ja todella vihainen, että miten hän voi tehdä näin.
Maanantaina mies ei soittanut takaisin missään vaiheessa. Soitin iltapäivällä, mies oli kärttyinen ja sanoi että on krapula ja että ei halua tapella mun kanssa. Käski mun olla hiljaa, jos ei ole muuta tekemistä kuin tapella. Mitä mies kuvittelee??! Että tollasen jälkeen kaikki olisi hyvin ja mulla ei ole oikeutta olla vihanen. Puhelin oli kuulemma kiinni, kun ei jaksanut mun valitusta. Mitä mies kuvittelee taas??! Että voi perua anoppilaan tulon ja mennä ryyppäämään ja nainen ei siitä suutu.
En tiedä mitä kuuluu tehdä. Kumpi tässä nyt on idiootti?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:07"] Huomaa, että naiset eivät ole muuttuneet vanhoista ajoista mihinkään. Mitään miesten ja naisten välistä tasa-arvoa ei ole. Tuollaisia ap:n miehen kaltaisia miehiä on (eli ryyppääviä sopimuksia rikkovia ja ajattelemattoja urpoja) koska naiset täälläkin kilvan ylistävät sellaista. Ja miksi? Jotta saisivat sättiä toista naista. Jostain syystä naisilla on tämä mentaliteetti. Miehet ovat yhteiskunnassakin vahvoilla, koska he läimäyttelevät toisiaan selkään kehuen ja tukien. Naiset ovat häijyjä toisilleen. [/quote] Suurin osa naisista käyttäytyy kuin idiootit, ja muutama järjen ääni sättii ihan aiheesta. [/quote] Niin. Ne "yhdet jätkistä". Jotka kuvittelevat tasa-arvon olevan sitä, että naisen pitää muuttua miehen kaltaiseksi.
[/quote]
Ei, vaan ne jotka kasvavat olemaan naisia eivätkä jää uhmaikäisen pikkutytön tasolle.
[/quote] Naulan kantaan: kasvavat olemaan naisia, eli tietämään paikkansa. Miesten mulkkua käytöstä on suvaittava. Vaatimus ottaa naisen tunteet huomioon on vinkumista ja valitusta.
Jos tuollainen käytös on toistuvaa, niin kannattaa erota. Exäni kanssa kävi usein niin, että meille tuli riitaa ja mies lähti omille teilleen. Jopa kun olimme hänen sukulaistensa kanssa viihteellä, niin hän saattoi kadota ja tulla kotiin vasta seuraavana päivänä ja kuvitteli, että kaikki on ok. Näin jälkikäteen ajatellen meissä kummassakin oli vikaa, mutta exäni osottautui kyllä kunnon kusipääksi, joka joi joka viikonloppu ja lopulta pettikin. Nykyisen miehen kanssa ei ikinä edes syntyisi sellaisia tilanteita, kun edellisessä suhteessa. En todellakaan kaipaa sitä draamaa. Oli se todella raskasta. Ymmärrän tavallaan kyllä miksi sinulla lähti tekstailu käsistä. Varsinkin, jos mies on ennenkin toiminut riidan sattuessa noin. Kannattaa vaihtaa miestä. Oikean kumppanin kanssa ei edes synny tuollaista draamaa ja pahaa mieltä. Ainakin minulla on asiat nyt aivan eri tavalla kuin edellisessä suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:40"]
Ja sen olisi voinut hoitaa muullakin tavalla kuin ilmottaa menevänsä ryyppäämään ja vaieta sitten koko loppupäiväksi.
[/quote]
Totta, mutta AP sai ihan omalla käytöksellään aikaiseksi radiohiljaisuuden. Ei sellaista ruikutusta jaksa kukaan kuunnella ja mieskin joutuu vain naurunalaiseksi. Tuskin moni nainenkaan jaksaisi tuollaisessa tilanteessa pitää puhelinta päällä. Siis jos mies leikkii marttyyria ja pommittaa sekavilla viesteillä ja puheluilla koko illan.
Mä niin tiedän ap:n tyyppiset naiset. Vinkuvia draamakuningattaria. Jos mies olisi tullutkin paikalle niin ap olisi koko ajan kitissyt ja myös vanhempiensa edessä haukkunut miestä. Ilmeisesti mies näki että näin tulisi käymään ja teki parhaan ratkaisun, eli otti pääsiäisen ilman riitelyä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:44"]
Naulan kantaan: kasvavat olemaan naisia, eli tietämään paikkansa. Miesten mulkkua käytöstä on suvaittava. Vaatimus ottaa naisen tunteet huomioon on vinkumista ja valitusta.
[/quote]
Kukas sinun muroihin on pissinyt :)
Miesten mullkua käytöstä ei ole suvaittava, mutta toisaalta naisten mulkkua käytöstä ei ole suvaittava. Tässä tarinassa on puoleen jos toiseenkin käyttäydytty lapsellisesti, muttta molemmat kyllä ihan yhtä paljon.
Sinä olet. Mies ei kunnioita tai arvosta sinua pätkääkään, mutta sinä haluat roikkua hänessä. Eroa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:11"] Joo ei olis todellakaan mulle ok tollanen. Ehkä noi itkuviestit meni vähän yli, mä olisin laittanu viestiä että haluan keskustella siitä ettei todellakaan oo ok tehä ohareita, missään tilanteessa, mutta varsinkaan jos on luvattu mennä vanhemmille kylään. Jos on niin raukkamainen mies että ei vastaa vaan mussuttaa jotain ettei halua tapella niin saa jäädä sitten ihan keskenään pysyvästi. Mies tässä lapsellisempi on. [/quote] Miksi sinun halusi on tärkeämpää kuin miehen... [/quote] Siis mikä halu? Ai siinä jos on sovittu että mennään pääsiäiseksi yhdessä johonkin ja toinen päättää lähtee ryyppyreissulle kavereiden kanssa (jonne pääsee kyllä muutenkin, en tietysti tiedä ap:n miehestä pääseekö) niin ei todellakaan kiinnosta toisen halut enää siinä vaiheessa. Jos ryyppyreissulle olisi ihan pakko (jostain ihmeellisestä syystä) päästä, niin siitä sovitaan aiemmin kun jonkun riidan yhteydessä. Lupauksista pidetään kiinni.
[/quote]
[/quote]
No mä keskustelen asiat sillon kun ne on ajankohtaisia, en sillon kun mies suvaitsee saapua ryyppyreissultaan rikottuaan lupauksensa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:55"]Sinä olet. Mies ei kunnioita tai arvosta sinua pätkääkään, mutta sinä haluat roikkua hänessä. Eroa.
[/quote]
Ja myös mies on. Mutta itse saan tuosta sellaisen käsityksen, että mies haluaa eroon sinusta. Tai ei välitä, vaikka ero tulisi, ei välttämättä varsinaisesti halua erota.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:56"]
No mä keskustelen asiat sillon kun ne on ajankohtaisia, en sillon kun mies suvaitsee saapua ryyppyreissultaan rikottuaan lupauksensa.
[/quote]
Hyvä näin. Mutta lähtökohtaisesti AP ei ole näin toiminut, vaan omalla kiukuttelullaan ajanut miehen matkoihinsa.
Riita tuli siitä kun mies oli ostanut mulle 499€ maksavan kihlasormuksen. Wtf? Siis äijä kuvittelee tollaisen kelpaavan. :-( ap
No jos Ap oikeasti suutuit siitä, että sait 499 euroa maksavan kihlasormuksen niin huhhuh. Ei sen hinnan pitäisi olla mikään tärkein asia ja varmasti tuolla hinnalla saa tarpeeksi hienon sormuksen. Taidan sittenkin olla miehen puolella. Taidat olla vain kunnon nirppanokka prinsessa.
Miten viestit voi olla "itkuisia"? Laitoitko niitä itkuhymiöitä joka viestiin vai kirjoititko 'yhyy' tjsp?
25v ihmisellä on ihan normaalia meininkiä, että pääsiäisen aika kuuluu bilettäen. Varmasti mukavaa, kun muualla opiskelevat kaverit on maisemissa ja iso porukka pitkästä aikaa koossa. Käyttäydyit todella hupsusti ap ja pilasit poikaystäväsi ja hänen kavereidensa illan ja todellakin nolasit itsesi. Eikö sulla ole kavereita? Miksi roikut isän ja äidin kanssa loman ajan? En ymmärrä ihan oikeasti.
92 lienee provo. ap, kerropa miten menee?
Ettehän te ole edes avioliitossa, ette siis pephe. Tyttö- ja poikaystävät on erikseen, kai aikuinen ihminen saa tehdä juuri kuin haluaa ja jos on parempaa tekemistä. En jäisi perään ruikuttamaan.
Tuossa on niin paljon teinimeininkiä, että ihan sama kuka on oikeassa ja väärässä. Jos ollaan jomman kumman vanhemmilla pyhä tai lähdetään kaverien kanssa ryyppäämään ja itketään ja riidellään ja soitellaan sata kertaa ja viestitellään tuhat kertaa niin olette nuoria ja kumppanit tulevat vaihtumaan vielä monta kertaa. En jaksais tuohon hajota kun se ei ole pysyvää. Vellot ja vatvot aikasi, tuskin muistat 10 vuoden kuluttua edes pojan nimeä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:11"] Joo ei olis todellakaan mulle ok tollanen. Ehkä noi itkuviestit meni vähän yli, mä olisin laittanu viestiä että haluan keskustella siitä ettei todellakaan oo ok tehä ohareita, missään tilanteessa, mutta varsinkaan jos on luvattu mennä vanhemmille kylään. Jos on niin raukkamainen mies että ei vastaa vaan mussuttaa jotain ettei halua tapella niin saa jäädä sitten ihan keskenään pysyvästi. Mies tässä lapsellisempi on. [/quote] Miksi sinun halusi on tärkeämpää kuin miehen... [/quote] Siis mikä halu? Ai siinä jos on sovittu että mennään pääsiäiseksi yhdessä johonkin ja toinen päättää lähtee ryyppyreissulle kavereiden kanssa (jonne pääsee kyllä muutenkin, en tietysti tiedä ap:n miehestä pääseekö) niin ei todellakaan kiinnosta toisen halut enää siinä vaiheessa. Jos ryyppyreissulle olisi ihan pakko (jostain ihmeellisestä syystä) päästä, niin siitä sovitaan aiemmin kun jonkun riidan yhteydessä. Lupauksista pidetään kiinni. [/quote] [/quote] No mä keskustelen asiat sillon kun ne on ajankohtaisia, en sillon kun mies suvaitsee saapua ryyppyreissultaan rikottuaan lupauksensa.
[/quote]
Mies saattaisi palata ryyppyreissultaan huomattavasti katuvaisempana ja keskustelunhaluisempana, jos ei olisi joutunut tuntikausien viestipommitukseen.
Mulla on yksi kaveri, joka tuo mieleen ap:n. Hän suuttuu herkästi tosi mitättömistä asioista, mikä sinänsä ei ole vielä paha, mutta lisäksi hän nostaa tosi nopeasti kierroksia ja kiihtyy niin ettei hallitse itseään enää ollenkaan. Hän ei tajua ollenkaan, että jossain vaiheessa olisi hyvä rauhoittua, vetää henkeä, antaa tilanteen tasaantua. Ei, vaan hän painaa päälle koko ajan kiihtyvällä tahdilla. Aivan helvetin rasittavaa, vaikka kaverista onkin kyse.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:23"]
Kyllä sulla oli oikeus suuttua. Sovituista asioista pidetään kiinni. Laittamalla kännykän kiinni vedoten sinun valitusviesteihib kuulostaa vain siltä että miea halusi ensin suututtaa sinut muuttamalla suunnitelmiaan ja lähtemällä ryyppäämään anoppilan sijaan. Kun oli saanut sinut suututettu niin oiva tilaisuus väittää laittaneensa kännykkänsä sinun takia kiinni. Siinähän pääsee hyvin iskemään muita naisia ja viemään niitä kämpälle tai hotellille kun tyttöystävä ei saa kiinni. Eksäni teki näin usein. Ei kannata olla sinisilmäinen.
[/quote]
Jos sitä ollaan poikien kanssa saunomassa ja kännykkään tulee valitusvirttä viiden minuutin välein, niin eiköhän se ole ihan ok laittaa luuri kiinni. Ja monikaan mies ei jaksa ajatella ja suunnitella noin pitkälle ja kieroutuneesti.