Mies laittoi puhelimen pois päältä!!!
sunnuntaina mies lähti kavereiden kanssa saunomaan ja juhlimaan. Alunperin oltiin sovittu, että hän tulee vanhempieni luokse sunnuntaina, sillä olin siellä viettämässä pääsiäistä. Mies taas omien vanhempien luona. Mutta meillä oli kinaa jostain turhasta ja mies sitten päätti, että haluaakin olla jätkien kanssa mielummin, kun tulla anoppilaan. Kiva. Hieno selittää perheelle, että ei poikaystävä nyt tulekaan. Olin todella vihainen ja pettynyt, että miten hän voi tehdä näin. Tottakai siitä alkoi riita ja soitin ja lähetin miehelle vihaisia viestejä. Hän ei ottanut niitä tosissaan, ei edes anteeksi pyytänyt käytöstään. Käski vain olemaan hiljaa, jotta hän voi keskittyä ystäviinsä. Pyysin, että voitaisko hetki jutella, että saatais puhuttua tämä tilanne, että ei jäisi kaivelemaan. Hän ei suostunut. Lähettelin sitten itkuisia viestejä, joissa kerroin miltä minusta tuntuu. Yritin soittaa joskus kymmeneltä (tämä alkoi joskus iltapäivällä, kun mies ilmoitti ettei tule ja että menee saunomaan kuuden maissa). Puhelin oli kiinni!! Ja se oli kiinni koko illan ja yön. Yritin soittaa ja olin huolissani ja todella vihainen, että miten hän voi tehdä näin.
Maanantaina mies ei soittanut takaisin missään vaiheessa. Soitin iltapäivällä, mies oli kärttyinen ja sanoi että on krapula ja että ei halua tapella mun kanssa. Käski mun olla hiljaa, jos ei ole muuta tekemistä kuin tapella. Mitä mies kuvittelee??! Että tollasen jälkeen kaikki olisi hyvin ja mulla ei ole oikeutta olla vihanen. Puhelin oli kuulemma kiinni, kun ei jaksanut mun valitusta. Mitä mies kuvittelee taas??! Että voi perua anoppilaan tulon ja mennä ryyppäämään ja nainen ei siitä suutu.
En tiedä mitä kuuluu tehdä. Kumpi tässä nyt on idiootti?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"]
Hei kertokaa miten mun olis kuulunu käyttäytyä tai sanoa miehelle, kun hän ilmoitti ettei tulekkaan vaan lähtee juomaan kaljaa. Ap
[/quote]
Minä olisin vain sanotut että ok,pidä hauskaa ja kerro kavereillesi terveisiä.
[/quote]
Häh? Siis ap:n mies on jo luvannut tulla ja sitten yhtäkkiä samana päivänä peruu, koska haluaa mennä kavereiden kanssa ryyppäämään ja teidän kaikkien mielestä se on ihan ok?
Ehkä ap vähän ylireagoi noissa viesteissä ja puheluissa, mutta oli mieheltä paskamaista toimia noin ja vielä käyttäytyä kylmästi ja olla pyytämättä anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"]
Hei kertokaa miten mun olis kuulunu käyttäytyä tai sanoa miehelle, kun hän ilmoitti ettei tulekkaan vaan lähtee juomaan kaljaa. Ap
[/quote]
Oletko sinä hänen äiti?!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"] Hei kertokaa miten mun olis kuulunu käyttäytyä tai sanoa miehelle, kun hän ilmoitti ettei tulekkaan vaan lähtee juomaan kaljaa. Ap [/quote] Minä olisin vain sanotut että ok,pidä hauskaa ja kerro kavereillesi terveisiä. [/quote] Häh? Siis ap:n mies on jo luvannut tulla ja sitten yhtäkkiä samana päivänä peruu, koska haluaa mennä kavereiden kanssa ryyppäämään ja teidän kaikkien mielestä se on ihan ok? Ehkä ap vähän ylireagoi noissa viesteissä ja puheluissa, mutta oli mieheltä paskamaista toimia noin ja vielä käyttäytyä kylmästi ja olla pyytämättä anteeksi.
[/quote]
Miksi miehen pitäisi pyydellä anteeksi? ihan yhtälailla se anteeksi pyytämisen paikka olisi myös aloittajalla.
Ap, siinä tilanteessa kun hän päätti jäädä kavereidensa kanssa ryyppäämään, oli ihan liian myöhäistä alkaa raivota. Ja varsinkaan selvittää asiaa. Se pääsiäinen oli nyt siinä, turha siitä oli enää kymmenien soittojen ja viestien voimin yrittää muuttaa. Sinun olisi pitänyt jättää asia sikseen ja selvittää se myöhemmin. Ymmärrän miehesi puhelimen sulkemisen, koska ajoitus tuohon raivoamiseen oli todella väärä sulla. Ja vaikka olisit saanut miehen tulemaan, olisiko se tuntunut susta kivaltakin "voitolta"? Väkisin bileistä raahattu mies siellä sun kanssa mykkäkoulun ja marttyyriuden merkeissä....
Nyt on keskustelun paikka ja KYSY siltä mieheltäsi, mitä hän parisuhteelta odottaa. Ihan tosi, nyt olisi hyvä kuulla miehesi ajatuksia. Ja todella KUUNNELLA.
Parasta seuraa viihteellä on mieheni & muut ystävät. Olemme pari, mutta myös parhaat ystävät ja meillä on aina hauskaa yhdessä.
Olemme olleet 5vuotta yhdessä ja pieniä lapsia on muutama. En katsoisi kertaakaan tuollaista ap:n mainitsemaa katoamista. Ja jos on sovittu, että pääsiäisenä ollaan yhdessä perheen luona, niin ei sellaista peruta, sillä siinä loukkaa niin kumppania kuin perhettäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"] Hei kertokaa miten mun olis kuulunu käyttäytyä tai sanoa miehelle, kun hän ilmoitti ettei tulekkaan vaan lähtee juomaan kaljaa. Ap [/quote] Minä olisin vain sanotut että ok,pidä hauskaa ja kerro kavereillesi terveisiä. [/quote] Häh? Siis ap:n mies on jo luvannut tulla ja sitten yhtäkkiä samana päivänä peruu, koska haluaa mennä kavereiden kanssa ryyppäämään ja teidän kaikkien mielestä se on ihan ok? Ehkä ap vähän ylireagoi noissa viesteissä ja puheluissa, mutta oli mieheltä paskamaista toimia noin ja vielä käyttäytyä kylmästi ja olla pyytämättä anteeksi.
[/quote]
Luitko juttua? ap:han sanoi että kinastelivat ennekuin mies perui tulonsa,olisiko miehen siis pitänyt tulla ap:n vanhempien luo riitelemään. Mieshän teki fiksusti kun päätti etti lähde ap:n vanhempien luo kinastelemaan.
No jos normaalin nuoren miehen tai naisen on mahdollista valita viettääkö pitkää viikonloppua "anoppilassa" vai kavereiden kanssa niin saattais aika useassa tapauksessa jäädä "anoppi" toiseksi.
Enkä tajua naisia jotka lähettelee haúkkumatekstareita ja soittelee itkupotkupuheluita, laittaisin itsekin puhelimen kiinni.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:32"]
[/quote]
Miksi miehen pitäisi pyydellä anteeksi? ihan yhtälailla se anteeksi pyytämisen paikka olisi myös aloittajalla.
[/quote]
Kenties koska hän perui sovitun kyläreissun? Tottakai siitä pitää pyytää anteeksi. Ap:n vanhemmatkin varmasti odottivat kylään.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:32"]
[/quote]
Luitko juttua? ap:han sanoi että kinastelivat ennekuin mies perui tulonsa,olisiko miehen siis pitänyt tulla ap:n vanhempien luo riitelemään. Mieshän teki fiksusti kun päätti etti lähde ap:n vanhempien luo kinastelemaan.
[/quote]
Ja sen olisi voinut hoitaa muullakin tavalla kuin ilmottaa menevänsä ryyppäämään ja vaieta sitten koko loppupäiväksi.
Ymmärrän, että meni yli. Se on mun ongelma ollut ennenkin :/ mutta en vain tajua, että tosiaanko mieheni käytös on teidän mielestä ok? Että kun olisin laittanut sen yhden viestin, jossa kerron pettyneeni ja sen jälkeen ollut hiljaa ja mies olisi jatkanut juhlimista hyvillä mielin kuvitellen, että äkkiä se nainen leppyy. Seuraavan aamuna sitten kaiken olisi pitänyt olla ok? Teidän mielestä asia olisi sillä yhdellä viestillä pitänyt selvittää ja jättää sitten tilanne taakse ja jatkaa eteenpäin? Seuraavana aamuna mun olisi kuulunut olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?
En taida osata seurustella, jos asia todella on näin
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:32"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"] Hei kertokaa miten mun olis kuulunu käyttäytyä tai sanoa miehelle, kun hän ilmoitti ettei tulekkaan vaan lähtee juomaan kaljaa. Ap [/quote] Minä olisin vain sanotut että ok,pidä hauskaa ja kerro kavereillesi terveisiä. [/quote] Häh? Siis ap:n mies on jo luvannut tulla ja sitten yhtäkkiä samana päivänä peruu, koska haluaa mennä kavereiden kanssa ryyppäämään ja teidän kaikkien mielestä se on ihan ok? Ehkä ap vähän ylireagoi noissa viesteissä ja puheluissa, mutta oli mieheltä paskamaista toimia noin ja vielä käyttäytyä kylmästi ja olla pyytämättä anteeksi. [/quote] Miksi miehen pitäisi pyydellä anteeksi? ihan yhtälailla se anteeksi pyytämisen paikka olisi myös aloittajalla. [/quote] Kenties koska hän perui sovitun kyläreissun? Tottakai siitä pitää pyytää anteeksi. Ap:n vanhemmatkin varmasti odottivat kylään.
[/quote]
Miehen olisi siis mielestäsi mennä sinne riitelemään.Aloituksessahan lukee että kinastelu on alkanut jo ennen perumista.
[/quote]
Meidän parisuhteessa on tilaan myös mielensä muuttamiselle lyhyelläkin varotusajalla, jos ei ole ns. edustustehtäviä, joka vaatii miehen välttämätöntä läsnäoloa. Varsinkin, jos siellä vanhemmilla ei nyt mitään kaljaa juomista tärkeämpää olisi ollut en olisi jaksanut hikeä ottaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:32"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"] Hei kertokaa miten mun olis kuulunu käyttäytyä tai sanoa miehelle, kun hän ilmoitti ettei tulekkaan vaan lähtee juomaan kaljaa. Ap [/quote] Minä olisin vain sanotut että ok,pidä hauskaa ja kerro kavereillesi terveisiä. [/quote] Häh? Siis ap:n mies on jo luvannut tulla ja sitten yhtäkkiä samana päivänä peruu, koska haluaa mennä kavereiden kanssa ryyppäämään ja teidän kaikkien mielestä se on ihan ok? Ehkä ap vähän ylireagoi noissa viesteissä ja puheluissa, mutta oli mieheltä paskamaista toimia noin ja vielä käyttäytyä kylmästi ja olla pyytämättä anteeksi. [/quote]
Luitko juttua? ap:han sanoi että kinastelivat ennekuin mies perui tulonsa,olisiko miehen siis pitänyt tulla ap:n vanhempien luo riitelemään. Mieshän teki fiksusti kun päätti etti lähde ap:n vanhempien luo kinastelemaan. [/quote] Ja sen olisi voinut hoitaa muullakin tavalla kuin ilmottaa menevänsä ryyppäämään ja vaieta sitten koko loppupäiväksi.
[/quote]
Miten muuten,kun puhelin joko soi tai piippaa koko ajan kun toinen tulee luuurista läpi? Puhelin kiinni niin ei tarvii kunnella toisen riehumista. Aikansa mies oli jo sitä kuunnellut,en yhtään ihmettele että sulki puhelimen.
Ymmärrän, että meni yli. Se on mun ongelma ollut ennenkin :/ mutta en vain tajua, että tosiaanko mieheni käytös on teidän mielestä ok? Että kun olisin laittanut sen yhden viestin, jossa kerron pettyneeni ja sen jälkeen ollut hiljaa ja mies olisi jatkanut juhlimista hyvillä mielin kuvitellen, että äkkiä se nainen leppyy. Seuraavan aamuna sitten kaiken olisi pitänyt olla ok? Teidän mielestä asia olisi sillä yhdellä viestillä pitänyt selvittää ja jättää sitten tilanne taakse ja jatkaa eteenpäin? Seuraavana aamuna mun olisi kuulunut olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? En taida osata seurustella, jos asia todella on näin Ap
[/quote]
Kyllä se on ok.Hän laittoi pisteen sinun riehumiselle ja soittelulle ja viestittelylle.
Ymmärrän, että meni yli. Se on mun ongelma ollut ennenkin :/ mutta en vain tajua, että tosiaanko mieheni käytös on teidän mielestä ok? Että kun olisin laittanut sen yhden viestin, jossa kerron pettyneeni ja sen jälkeen ollut hiljaa ja mies olisi jatkanut juhlimista hyvillä mielin kuvitellen, että äkkiä se nainen leppyy. Seuraavan aamuna sitten kaiken olisi pitänyt olla ok? Teidän mielestä asia olisi sillä yhdellä viestillä pitänyt selvittää ja jättää sitten tilanne taakse ja jatkaa eteenpäin? Seuraavana aamuna mun olisi kuulunut olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? En taida osata seurustella, jos asia todella on näin Ap
[/quote]
Musta tuntuu että sun ongelma on se, ettet kuuntele. Et miestäsi, etkä esim. tässäkään ketjussa olevien vastauksia, vaan hösötät vaan omaa juttuasi ja ajatusmaailmaasi. Itse olen numero 27. Luitko mitä vastasin?
[/quote]
Jos olisit toiminut noin se anteeksipyyntö olisi tullut aamulla, ja mies olisi tarkoittanutkin sitä. Kiukkuilevaa akkaa ei kukaan edes viitsi lepytellä.
[/quote]
Sen yhden viesti olisi pitänyt riittää! Vasta seuraavana aamuna tilanteesta olisi pitänyt keskustella. Molemmat olisivat saaneet tilanteeseen etäisyyttä ja hetken aikaan rauhoittua ennen tilanteen selvittämistä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:26"]
[/quote]
Lähetät yhden viestin, josta käy ilmi miltä miehen päätös sinusta tuntui.
Jos pommitat miestä koko illan sekavilla viesteillä ja puheluilla, niin varmastihan mies sulkee puhelimen. Kuvittele itse, että ole likkojen kanssa saunomassa ja poikaystäväsi pommittaa jatkuvasti sinua viesteillä ja puheluilla. Äijät ovat varmasti naureskelleet sinun touhuille lauteilla :)
Anna kun äiti kertoo...Parisuhde on aina kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin AINA miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Poikaystäväsi toimi ihan fiksusti ottamalla etäisyyttä tilanteessa, eikä tullut vanhemmillesi riitelemään ja sinä teit oman ratkaisusi painamalle päälle ja sitten molemmat käyttäydyitte lapsellisesti.