Työpaikan varattu ihastus. Kysynkö Facebook-kaveriksi?
Tilanne tämä: varattu nainen on ihastunut varattuun mieheen työpaikalla. Silmäpeliä ja hauskoja jutustelutuokioita on ollut. Mitään vakavempaa ei ole tapahtunut. Kannattaisiko naisen kysyä miestä Facebook-kaveriksi vai onko tämä jo askel kohti...
Kommentit (22)
Ei. Pikkusormen jos antaa niin vie koko käden.
Sinä tuskin pystyt mieheen suhtautumaan pelkkänä kaverina, joten jätä mies rauhaan.
Kunnioita omaasi ja toisen suhdetta.
Se, että joku on sulle ollut ystävällinen ei tarkoita välttämättä sitä, että olisi susta yhtään kiinnostunut. Varsinkaan, jos on varattu.
Tottakai kaveriksi. On kai sulla työpaikalta facekavereina sellaisiakin, joihin et ole ihastunut? Erikoista ja silmiinpistävää ois jättää tää yksi pois joukosta. Vois pian luulla että teillä on jotain meneillään, kun ette osaa olla luontevasti.
Mulla on vain yksi työkaveri fb-kaverina. En halua sekoittaa vapaa-aikaa ja työtä.
On minulla työkavereita facebookissa kavereina, ihastuksiakin. Joko suhde kestää tai ei, ei tämä sitä ratkaise.
Moni mies (ja nainen) vain testaa vetovoimaansa flirtillä. Mahdollisuus, että vain nolaat itsesi on suuri.
Oletkohan se sinä... mitähän sinullekin sanoisin. Olen itse miettinyt kaveriksi kutsumista, olet vastustamaton.
Ei kai Facebookissa harrasteta pettämistä? Siellähän on puolisot, lasten kuvat, kissavideolinkit jne. Kaverit, työtutut ja ihastukset samanarvoisina.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:20"]
Oletkohan se sinä... mitähän sinullekin sanoisin. Olen itse miettinyt kaveriksi kutsumista, olet vastustamaton.
[/quote]Laitappa SINÄ ihastuksellesi kaveripyyntö nyt heti! Ap sitten tulee kertomaan tuliko pyyntöä. Sitten tiedetään oletko sinä se, josta ap kirjoittaa ;) No niin, jäämme odottamaan!
Kohta 10 kertoo saaneensa keveripyynnön!
Ei.