Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuoli olemassa? Auttakaa mua miettimään

Vierailija
06.04.2015 |

Pää ihan tyhjä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan päin seiniä jos sanon että on koska näen sen? Vai mitä mun pitäs nyt miettiä?

Vierailija
2/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet saanut viimeksi? Puute voi aiheuttaa hysteriaa.

Vierailija
4/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti meillä on havainto tuolista? Seuraava kysymys on, onko tuolin havaitsija olemassa ja kykenevä luotettavasti aistimaan tuolin.

Vierailija
5/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fi1 kurssi menossa enkä oikeesti tajua. Itkettää ja pyyhin ylioppilaslakilla varmaan perseen tämän takia?!

Vierailija
6/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaako tuoli kun kukaan ei ole näkemässä? Onko tuoli tuoli jos siinä ei ole kuin kolme jalkaa? Milloin tuoli lakkaa olemasta..tuoli?

Vierailija
7/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekahan sä määrität olemassaolon ja sen luonteen. Ja sen todellisuuden missä havaitsija elää, ollakko vai eikö olla?  Eri teorioita sidot siihen tuolin olemassaoloon. Kyl se siitä, tsemppiä.

Vierailija
8/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoli jolla nyt istun on olemassa tuolina, koska kutsun tuoliksi nelijalkaista istumiseen tarkoitettua kapinetta. Nuo kaksi muuta samanlaista kapinetta ovat myös tällä hetkellä olemassa, mutta eivät tuoleina, koska olen laskenut niiden päälle uunia odottavat uunipellit taikinoineen.

Muista tuolinkaltaisista asunnossani en ole varma, koska niillä ei ole tällä hetkellä mitään funktiota.

On tää vaikeeta.

Vierailija
9/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:16"]Ekahan sä määrität olemassaolon ja sen luonteen. Ja sen todellisuuden missä havaitsija elää, ollakko vai eikö olla?  Eri teorioita sidot siihen tuolin olemassaoloon. Kyl se siitä, tsemppiä.
[/quote] mitä olemassaolon luonteita on?

Vierailija
10/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:17"]

Tuoli jolla nyt istun on olemassa tuolina, koska kutsun tuoliksi nelijalkaista istumiseen tarkoitettua kapinetta. Nuo kaksi muuta samanlaista kapinetta ovat myös tällä hetkellä olemassa, mutta eivät tuoleina, koska olen laskenut niiden päälle uunia odottavat uunipellit taikinoineen.

Muista tuolinkaltaisista asunnossani en ole varma, koska niillä ei ole tällä hetkellä mitään funktiota.

On tää vaikeeta.

[/quote]

Ei se ihan noin mene. Tuolit ovat olemassa tuoleina, vaikka niiden päällä olisi pullapeltejä. Muutenhan esineiden olemassaolo olisi todella sirpaleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi